[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez trolololo w 11 Sty 2017, 16:01

Zdązyłem już przejśc grę, zabić Koishiego (twrde bydle, ale 10 głowicy nie wytrzymał ) znleźć barnabę, i wziąść od niego questa. Ale jak ktoś już tu jest, to nie mogę znaleźć notki w tunelu.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Józio w 11 Sty 2017, 18:35

Ostatnia notka jest zbugowana i w ogóle się nie pojawia albo gdy się spawnuje to zapada się pod ziemię zapewne. Pamiętam gdy rok temu z 5 godzin szukałem tej zasranej notatki i gówno mi to dało.
JESTEM PEDAŁEM
Awatar użytkownika
Józio
Tropiciel

Posty: 334
Dołączenie: 30 Lis 2014, 15:04
Ostatnio była: 23 Lut 2024, 23:56
Miejscowość: Moje hobby: obciąganie kutasów
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 105

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez 3xar w 14 Sty 2017, 00:09

Notatka, to tak naprawdę PDA (choć mi bardziej przypomina tablet). Na 4 gry z tym modem , tylko raz udało mi się go znaleźć. Po odnalezieniu PDA Barnaba zwiększa swój asortyment. Zbugowane PDA można natomiast obejść, wystarczy edytować plik Barnaby:
Kod: Zaznacz wszystko
gamedata\config\misc\rad_mech\rad_mech_supl.ltx


Mamy tu dwie sekcje: [supplies_start] - czyli to co Barnaba ma dla nas na starcie oraz [mech_upd_supplies] - czyli to co ma po odnalezieniu PDA. Kopiujemy wszystko z sekcji [mech_upd_supplies] do sekcji [supplies_start]. Możemy też określić szansę wystąpienia danego przedmiotu (prawa kolumna) wpisując wszędzie 1. Przykładowo mój zedytowany plik ma postać:

Kod: Zaznacz wszystko
[supplies_start]


exo_outfit                      = 1,    1
dolg_red_exo_outfit                 = 1,    1
svoboda_yellow_exo_outfit_m1      = 1,   1
exo_bandit_outfit              = 1,   1
trans_exo_outfit                        = 1,    1
monolit_exoskeleton                     = 1,    1
killer_exoskeleton                      = 1,    1
nebo_exo_outfit                         = 1,    1

exo_outfit_bat       = 1,   1
yellow_exo_bat       = 1,   1
red_exo_bat          = 1,   1
exo_bandit_bat       = 1,    1
trans_exo_bat        = 1,   1
monolit_exo_bat      = 1,    1
killer_exo_bat       = 1,    1
nebo_exo_bat         = 1,    1


[mech_upd_supplies]

exo_outfit_bat       = 1,   0.5
yellow_exo_bat       = 1,   0.5
red_exo_bat          = 1,   0.5
exo_bandit_bat       = 1,    0.5
trans_exo_bat        = 1,   0.5
monolit_exo_bat      = 1,    0.5
killer_exo_bat       = 1,    0.5
nebo_exo_bat         = 1,    0.5

exo_outfit                      = 1,    0.5
dolg_red_exo_outfit                 = 1,    0.5
svoboda_yellow_exo_outfit_m1      = 1,   0.5
exo_bandit_outfit              = 1,   0.5
trans_exo_outfit                        = 1,    0.5
monolit_exoskeleton                     = 1,    0.5
killer_exoskeleton                      = 1,    0.5
nebo_exo_outfit                         = 1,    0.5
Awatar użytkownika
3xar
Kot

Posty: 10
Dołączenie: 08 Sty 2012, 15:50
Ostatnio był: 28 Kwi 2018, 20:37
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Mischief w 19 Lut 2017, 20:14

Słuchajcie, chciałem znów sobie wrócić do Dima's Moda i mam problem. Dziwny problem. I to w dodatku taki o jakim już tu kiedyś pisałem.

Robię pierwszą misję, wracam do obozu Kotów...Maxa Czarodzieja nie ma na swoim miejscu. Próbowałem ileś razy - ciągle to samo. Wywaliłem grę, wywaliłem save'y, pliki lokalne, całość. Instalka, potem patch 1.03, 1.04 i 1.05 + wrzucenie moda. Odpalam, robię misję. To samo. Wiem że to niby drobnostka ale...

Czy ktoś ma jakiś pomysł?
Awatar użytkownika
Mischief
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 24 Cze 2012, 13:43
Ostatnio był: 21 Lut 2017, 19:51
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez trolololo w 19 Lut 2017, 23:42

Max Czarodziej to mechanik? On się przypadkiem nie pojawia przy powrocie z X-18?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Beerbarian w 01 Maj 2017, 00:01

Ktoś pamięta co trzeba zrobić, aby można było prowadzić samochody?
Pamiętam, że to było gdzieś w tym temacie ale za cholerę nie mogę znaleźć...
Beerbarian
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 09 Lip 2016, 02:19
Ostatnio był: 18 Gru 2018, 20:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: PMm
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez trolololo w 01 Maj 2017, 08:58

Bodajże trzeba było wpisać w User.Itx "bind turn_engine ko" i uruchamiało się silnik "o"
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez pan kozaq w 14 Mar 2018, 14:29

Panowie, jak używać ciężkich kmów pokroju PKMA/M60/MG3? Jakieś szczególne egzo jest potrzebne? Bo własnie obrobiłem zbrojownię wolności (przyłączyłem typa co jej pilnuje do drużyny, mimo, iż w wolności nie jestem :D), a chciałbym pobiegać z M60 czy MG3

EDIT: właśnie się dowiedziałem, że jest ktoś taki jak Barnaba :D. Gdzie konkretnie siedzi na tym jantarze? Ponadto, da się jakoś poszerzyć mozliwości ulepszeń u techników lub czy jest gdzieś rozpiska kto co robi?
Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez trolololo w 14 Mar 2018, 16:34

Barnabę znajdziesz w fabryce ale z tego co pamiętam to musisz ukończyć kilka czynności żeby się tam pojawił.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez pan kozaq w 14 Mar 2018, 19:54

trolololo napisał(a):Barnabę znajdziesz w fabryce ale z tego co pamiętam to musisz ukończyć kilka czynności żeby się tam pojawił.


Co konkretnie?

EDIT: Wyrzut przy zakladaniu SWD od Łukasza
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: AuthenticAMD , F15/M4/S2, 2642.00 mhz, 67-clk 'rdtsc'
* CPU Features: RDTSC, MMX, 3DNow!, SSE, SSE2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
--found external arch mp_military_2.xdb0
FS: 33034 files cached, 5454Kb memory used.
Init FileSystem 1.382320 sec
'xrCore' build 3188, Oct 26 2007

Initializing Engine...
Executing config-script "user.ltx"...
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[4058844 K], reserved[55056 K], committed[80340 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[8752 K], process heap[682 K], game lua[0 K], engine lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[2785 K], smem[0 K]
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
! cant convert dik_name for dik[144], prop=[Poprzednia
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
! Unknown command:  r__dtex_range
! Unknown command:  r__ssa_glod_end
! Unknown command:  r__ssa_glod_start
! Unknown command:  r__wallmark_ttl
! Unknown command:  rs_detail
! Unknown command:  rs_skeleton_update
! Unknown command:  vid_bpp
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
[c:\users\public\documents\stalker-shoc\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: default SndDevice name set to Generic Software
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
2. Generic Software, Spec Version 1.1 (default)
SOUND: OpenAL: SelectBestDevice is Generic Software 1.1
SOUND: OpenAL: Required device: Generic Software. Created device: Generic Software.
* sound: EAX 2.0 extension: absent
* sound: EAX 2.0 deferred: absent
* sound : cache: 32773 kb, 3805 lines, 8820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:1244]: NVIDIA GeForce GTX 550 Ti
* GPU driver: 22.21.13.8569
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 4034 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: unrecognized, 16
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_aref_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v'
! Version conflict in shader 'def_shaders\def_trans_v_tuchi'
! Version conflict in shader 'def_shaders\lod_old'
! Renderer doesn't support blender 'effects\shadow_world'
! Version conflict in shader 'effects\watertest-1'
count of .thm files=5
load time=47 ms
* NULLRT supported
* ...and used
* HWDST/PCF supported and used
* NV-DBT supported and used
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
Starting engine...
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\bullet\collide\default03gr.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard01hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard02hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard03hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\dead-body\collide\hithard04hl.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\default4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\new_wood4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\earth4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\gravel2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\metal_plate4.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass1.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass3.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\actor\step\grass4.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_icon_rank.xml] returns [ui_mp_icon_rank.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_map.xml] returns [ui_icons_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_common.xml] returns [ui_common.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_old_textures.xml] returns [ui_old_textures.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_ingame.xml] returns [ui_ingame.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_map_description.xml] returns [ui_map_description.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_models_multiplayer.xml] returns [ui_models_multiplayer.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo.xml] returns [ui_team_logo.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_team_logo_small.xml] returns [ui_team_logo_small.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mainmenu.xml] returns [ui_mainmenu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mp_main.xml] returns [ui_mp_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_statistics.xml] returns [ui_statistics.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_hud.xml] returns [ui_hud.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_numpad.xml] returns [ui_numpad.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory.xml] returns [ui_inventory.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_inventory2.xml] returns [ui_inventory2.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_iconstotal.xml] returns [ui_iconstotal.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_pda.xml] returns [ui_pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_npc.xml] returns [ui_icons_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_monster.xml] returns [ui_npc_monster.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_npc_unique.xml] returns [ui_npc_unique.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_buy_menu.xml] returns [ui_buy_menu.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_asus_intro.xml] returns [ui_asus_intro.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_icons_hx.xml] returns [ui_icons_hx.xml]
[16-9] get_xml_name for[aem_ui_npc.xml] returns [aem_ui_npc.xml]
[16-9] get_xml_name for[color_defs.xml] returns [color_defs.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
Loading DLL: xrGameSpy.dll
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_main.xml] returns [ui_mm_main.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_l.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\music\wasteland2_r.ogg
[16-9] get_xml_name for[ui_mm_load_dlg.xml] returns [ui_mm_load_dlg.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
- r__tf_aniso 16
- r2_tf_mipbias 0.
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
*** RESET [369 ms]
"d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\bin\xr_3da.exe"
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 85784 K
Ładowanie obiektów...
Loading objects...
Loading models...
* [prefetch] time:    3974 ms
* [prefetch] memory:  85486Kb
* phase time: 3995 ms
* phase cmem: 171271 K
SERWER: Rozpoczynanie...
* phase time: 63 ms
* phase cmem: 157849 K
SERWER: Wczytywanie symulatora Alife...
* phase time: 21 ms
* phase cmem: 157849 K
Wczytywanie zapisanej gry "user_quicksave.sav"...
* Loading spawn registry...
* 9087 spawn points are successfully loaded
* Loading objects...
* 20740 objects are successfully loaded
[16-9] get_xml_name for[map_spots.xml] returns [map_spots.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_escape.xml] returns [map_spots_escape.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_garbage.xml] returns [map_spots_garbage.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_agroprom.xml] returns [map_spots_agroprom.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_darkvalley.xml] returns [map_spots_darkvalley.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_bar.xml] returns [map_spots_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_military.xml] returns [map_spots_military.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_radar.xml] returns [map_spots_radar.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_mp.xml] returns [map_spots_mp.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_relations.xml] returns [map_spots_relations.xml]
[16-9] get_xml_name for[map_spots_lchangers.xml] returns [map_spots_lchangers.xml]
* Game user_quicksave is successfully loaded from file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\user_quicksave.sav' (2.683s)
* phase time: 2669 ms
* phase cmem: 191979 K
SERVER: Łączenie...
MaxPlayers = 32
* phase time: 20 ms
* phase cmem: 192027 K
KLIENT: Łączenie z localhost...
# Player not found. New player created.
* client : connection accepted - <>
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 192052 K
Otwieranie strumienia...
* phase time: 7 ms
* phase cmem: 192052 K
Wczytywanie CFORM...
* phase time: 5064 ms
* phase cmem: 277609 K
Wczytywanie shaderów...
* phase time: 447 ms
* phase cmem: 278711 K
Wczytywanie danych geometrycznych...
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65531 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65527 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65509 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65481 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 9630 verts, 300 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65526 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65532 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 11187 verts, 349 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 58148 verts, 1817 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 274437 indices, 536 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 767 Kb
* [Loading VB] 29335 verts, 343 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 550890 indices, 1075 Kb
* phase time: 90 ms
* phase cmem: 279321 K
Wczytywanie przestrzennej bazy danych...
* phase time: 345 ms
* phase cmem: 281870 K
Wczytywanie detali...
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 40687 v(20), 26352 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(794K), IB(154K)
* phase time: 51 ms
* phase cmem: 281896 K
Wczytywanie stref i portali...
* Loading HOM: d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\levels\l07_military\level.hom
* phase time: 19 ms
* phase cmem: 282160 K
Wczytywanie obiektów SI...
- Loading music tracks from 'l07_military_musics'...
* phase time: 10 ms
* phase cmem: 282196 K
KLIENT: Odradzanie...
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
[16-9] get_xml_name for[maingame.xml] returns [maingame_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[zone_map.xml] returns [zone_map_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[car_panel.xml] returns [car_panel_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[motion_icon.xml] returns [motion_icon_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[messages_window.xml] returns [messages_window.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_custom_msgs.xml] returns [ui_custom_msgs.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_item.xml] returns [inventory_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda.xml] returns [pda.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_map.xml] returns [pda_map.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_contacts_new.xml] returns [pda_contacts_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[events_new.xml] returns [events_new.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[news.xml] returns [news.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[encyclopedia.xml] returns [encyclopedia.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[actor_statistic.xml] returns [actor_statistic.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_dialog_character.xml] returns [pda_dialog_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking.xml] returns [stalkers_ranking.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[stalkers_ranking_character.xml] returns [stalkers_ranking_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[pda_events.xml] returns [pda_events.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[hint_item.xml] returns [hint_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[job_item.xml] returns [job_item.xml]
[16-9] get_xml_name for[talk.xml] returns [talk_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade.xml] returns [trade_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_item.xml] returns [trade_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_new.xml] returns [carbody_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[trade_character.xml] returns [trade_character_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[carbody_item.xml] returns [carbody_item_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[af_params_16.xml] returns [af_params_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[inventory_new.xml] returns [inventory_new_16.xml]
[16-9] get_xml_name for[scroll_bar.xml] returns [scroll_bar.xml]
[16-9] get_xml_name for[message_box.xml] returns [message_box.xml]
* phase time: 311 ms
* phase cmem: 299665 K
Wczytywanie tekstur...
* t-report - base: 1686, 842822 K
* t-report - lmap: 7, 7168 K
* phase time: 828 ms
* phase cmem: 299665 K
KLIENT: Synchronizacja...
* phase time: 13 ms
* phase cmem: 299665 K
* [win32]: free[2499560 K], reserved[114076 K], committed[1580604 K]
* [ D3D ]: textures[849991 K]
* [x-ray]: crt heap[299663 K], process heap[57384 K], game lua[23425 K], engine lua[175 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[5963 K], smem[28222 K]
[16-9] get_xml_name for[game_tutorials.xml] returns [game_tutorials.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_credits.xml] returns [ui_credits.xml]
[16-9] get_xml_name for[ui_movies.xml] returns [ui_movies.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\anomaly\ice_idle.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\anomaly\ice_blow.ogg
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\anomaly\ice_blow2.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\m60_shoot.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\mg_reload.ogg
! Missing ogg-comment, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\m249_shoot.ogg
* MEMORY USAGE: 340690 K
[16-9] get_xml_name for[maingame_pda_msg.xml] returns [maingame_pda_msg.xml]
! Invalid ogg-comment version, file:  d:\s.t.a.l.k.e.r. - shadow of chernobyl\gamedata\sounds\weapons\echo.ogg
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 20771 objects are successfully saved
* Game user_quicksave.sav is successfully saved to file 'c:\users\public\documents\stalker-shoc\savedgames\user_quicksave.sav'
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : 0
[error]Function      : CUICellContainer::FindFreeCell
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIDragDropListEx.cpp
[error]Line          : 508
[error]Description   : there are no free room to place item
 

stack trace:

Image
Image
Image
Awatar użytkownika
pan kozaq
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 07 Mar 2012, 15:51
Ostatnio był: 25 Gru 2018, 19:00
Miejscowość: RYTOMOCZYDŁA
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 43

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez trolololo w 15 Mar 2018, 07:58

Nie jestem pewien gdzie, ale albo gdzieś na początku gry, albo w barze znajdziesz notatkę która mówi o kodzie potrzebnym do dostanie się do skrytki Barnaby. Jak znajdziesz skrytkę szybko musisz udać się nad Jantar.
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez matius_007 w 23 Cze 2018, 23:26

trolololo napisał(a):Nie jestem pewien gdzie, ale albo gdzieś na początku gry, albo w barze znajdziesz notatkę która mówi o kodzie potrzebnym do dostanie się do skrytki Barnaby. Jak znajdziesz skrytkę szybko musisz udać się nad Jantar.

Witam, także szukam jakiegokolwiek dokumentu, notatki tyczącej sie tego Barnaby. Przeszukałem już chyba każdy kąt i nic. Może wiecie dokładniej w którym momencie dostajemy cynk na temat tej skrytki?
Awatar użytkownika
matius_007
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 11 Lut 2008, 16:36
Ostatnio był: 23 Cze 2018, 23:27
Miejscowość: Trojmiasto
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: -2

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości