[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Leo0502 w 07 Mar 2017, 15:20

Marcus_Polonus napisał(a):I tu jest problem, a nawet jeśli caleb się mylisz i rzeczywiście kiedyś go opublikują, to co za będzie zabawa z AI o inteligencji małego dziecka :/

Może lepiej nie mów tego głośno, bo jeszcze autor usłyszy i stwierdzi, że zmodyfikuje sztuczną inteligencję, a wtedy mod nie wyjdzie już nigdy
Leo0502
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 20 Wrz 2012, 18:10
Ostatnio był: 24 Maj 2023, 12:49
Miejscowość: Pierdziszewice wylotem na Dupów
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 140

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez atikabubu w 20 Mar 2017, 16:00

Wincy tego samego :ati:

Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Provski w 20 Mar 2017, 16:40

Pewnikiem to będzie niemożliwe ze względu na to, że silnik który kolo używa jest zmodyfikowany, ale zobaczyć Gunslingera w CoCu z Call of Misery to by było najlepsze połączenie modów w dziejach gier.
Nie znam się, ale możliwe by było to to jakoś połączyć czy po prostu mod musiałby być od początku budowany z myślą o kompatybilności z CoCiem?
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez PainChiller w 20 Mar 2017, 20:53

Jako że CoC to zmodyfikowany silnik zewu prypeci, to istnieje cień szansy na to że będzie się dało to zmergować(Jeśli komuś będzie się chciało to robić :caleb: ) Niestety o Call of Misery + Gunslinger możesz sobie pomarzyć.
Ja nie kłamię, Ja oszczędnie dysponuje prawdą.
Awatar użytkownika
PainChiller
Modder

Posty: 705
Dołączenie: 29 Gru 2013, 16:16
Ostatnio był: 18 Sty 2023, 01:50
Miejscowość: Gdzieś w Poznańskiej Zonie
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 190

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Cromm Cruac w 20 Mar 2017, 21:42

Ino, że silnik CoC jest zmodyfikowany inaczej niż GS i ni ma bata coby GS chodził z CoCiem. Jak zmergujesz silnik? Będziesz go dekompilował? :u3:

A wogle to GS nie będzie :tm:
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez atikabubu w 20 Mar 2017, 22:25

Nie zapominaj, że chamstwo ma dostęp do kodu źródłowego i w ramach stalkerskiej samopomocy mogą się dogadać :u3:

Wogle to weź się za pogodę w LA:DC bo też nie będzie :tm: :E
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Provski w 20 Mar 2017, 23:24

No, według mnie, to taki Shoker Weapons Mod 3.0 czy ten cały Gunslinger to idealny mod pod CoCa. W podstawce będzie się tylko marnować bo całego potencjału w niej nie wykorzysta. Głupie by było jakby się nie dogadali i zrobili porta do CoCa.
Твоя цель здесь. Иди ко мне.
Твой путь завершается. Иди ко мне.
Вознаграждён будет только один.
Твоё желание скоро исполнится.
Пришло время. Я вижу твоё желание.
Путь завершён, человек. Иди ко мне.
Иди ко мне. Ты обретёшь то, что заслуживаешь.
Provski
Tropiciel

Posty: 374
Dołączenie: 17 Maj 2011, 09:03
Ostatnio był: 25 Lip 2022, 20:40
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 42

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez atikabubu w 18 Maj 2017, 20:09

Wot i nowy pizdolet :ati:

Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane

Za ten post atikabubu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Cysiu.
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 01 Sty 2024, 01:00
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez caleb59 w 18 Maj 2017, 20:27

Co to za żarty, jak pizdolety to tylko Escape From Tarkov, który chociaż wyszedł w przeciwieństwie do tego moda :suchar: :

                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez ZiomB w 18 Maj 2017, 20:32

Kiedy zobaczyłem dziennik developera Ray of Hope to teraz się zastanawiam czy Gunslinger ma w ogóle jakiś sens. W tym pierwszym też będzie animowane w 3D PDA, animacje zacięcia się broni oraz bardziej rozbudowana, niczym z Escape from Tarkov customizacja broni, w dodatku dostajemy świetny multiplayer.

Jeżeli twórca Gunslingera się nie pośpieszy z wydaniem albo nie przeniesie tego do jakiegoś większego moda to to się zwyczajnie w świecie zmarnuje w czystym CoPie.
Awatar użytkownika
ZiomB
Tropiciel

Posty: 377
Dołączenie: 03 Mar 2010, 21:13
Ostatnio był: 06 Kwi 2019, 00:36
Miejscowość: Crawley
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 65

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez HitFan w 17 Paź 2017, 11:04

Wiadomo co się dzieje z tym modem? Już wieki nie widziałem nic nowego na ich kanale...
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 15 Lut 2022, 20:18
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Marcus_Polonus w 17 Paź 2017, 11:53

Możliwe, że to taka przerwa jak wtedy, kiedy wypuścili karabiny Dragunowa.
Image
Marcus_Polonus
Tropiciel

Posty: 276
Dołączenie: 18 Maj 2013, 22:36
Ostatnio był: 25 Lip 2023, 22:10
Miejscowość: Fabryka nad Jantarem
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 36

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 0 gości