[Stalker Two-K]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 12 Paź 2017, 22:07

Prawdopodobnie większość już się natknęła na ten mod na moddb czy ap-pro.ru, ale mam kilka minut wolnego I chciałby by kochane web crawlery na forum rozreklamowały bardziej moda w wyszukiwarkach -_-


Image
______________________________________________

Stalker Two-K
Zestaw nowych tekstur 2k dla Stalkera
______________________________________________

Autor: Akinaro(Paranoia)
Kompatybilność: Technicznie wszystkie mody na bazie CoP i CS(SoC wymaga pliku textures.ltx którego nie chce mi się robić...)
Strona: http://www.moddb.com/mods/stalker-two-k
______________________________________________

Stalker Two-K jest wielkim zbiorem, nowych, ręcznie robionych tekstur w rozdzielczości 2048px(a nawet 4096px) z pełnej rozdzielczości bump mapami.
Tekstury starałem się utrzymać w podobnym stylu co oryginały, używając jedynie darmowych zdjęć źródłowych na licencji FCU. Większość tekstur była robiona od podstaw w rozdzielczości 4k tak by wszystko miało jak najwięcej detali. Jednak dla optymalizacji i braku widocznej różnicy, tekstury zostały zmniejszone do 2k(stąd nazwa Two-k) z użyciem filtru Kaisera dla mipmap.
Zestaw zawiera tekstury nie tylko dla map z Zewu Prypeci ale również wszystkich poziomów z Cienia Czarnobyla i Czystego Nieba, więc wszystko jest kompatybilne z większością dostępnych modów.

Mod jest cały czas w produkcji, mam zamiar przerobić wszystkie tekstury Stalkera na nowe w wyższej rozdzielczości. Mimo aktualnych problemów w pracy które spowolniły mnie bardzo, dalej mam plan by przerobić w przeciągu najbliższych miesięcy wszystkie najważniejsze tekstury, by potem zająć się mniejszymi(pojazdy, znaki, pierdoły na ścianach itp.)

Główna paczka zawiera więcej niż 1100 nowych tekstur z wysokiej rozdzielczości Bump Mapami i odpowiednio zmodyfikowanymi plikami thm.

Image

Dodatkowo Mod zawiera, nową, gęstszą i wyższą o połowę trawę w dwóch rozdzielczościach: 2048px oraz 4096px
sprawiającą, że zona wygląda bardziej naturalnie.

Image

Drugim dodatkiem jest zbiór małych zmian w efektach dla CoC i CoP w tym:
-Nowe efekty anomalii
-Nowe efekty świetlne w wyższej rozdzielczości
-Nowe dźwięki ambient
-Nowe efekty wystrzałów(muzzleflash)
-Nowe efekty Noktowizora w 4 wersjach
-Nowa latarka
-Dodatek usuwający efekty ekranu(radiacja itp.)

Image

______________________________________________
Linki:

ModDB page: CLICK!

Google Drive: CLICK!

Wielkość: 2.7Gb


Wersja "Tiny Little"

ModDB page: CLICK!

Google Drive: CLICK!

Wielkość: 1.9Gb

______________________________________________


Screenshots:

:

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image


Po więcej zapraszam do galerii na Moddb
______________________________________________


Mod jest w pełni dostępny i gotowy do użytku przez innych moderów, po uprzednim poinformowaniu mnie o tym(PM nic nie kosztuje, a ja lubię statystyki) i oczywiście zachowaniu podstawowego savoir vivre(credits + nie modyfikowanie plików bez poinformowaniu o tym graczy i mnie)

______________________________________________

Zazwyczaj dla modów stalkera nie ma sensu o tym pisać, ale jeśli ktoś chciał by mi postawić kawę albo kupić czekoladkę bym miał uśmiech na twarzy robiąc dalej ten mod, nie krępować się:

Image

Dotacja nie ma związku z samym modem, tak czy siak będę dalej starał się przerobić WSZYSTKIE tekstury stalkera na wyższą rozdzielczość, dotacja jest jedynie dodatkiem

______________________________________________
Ostatnio edytowany przez Akinaro 28 Lip 2018, 09:35, edytowano w sumie 4 razy

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive tom3kb, Junx, Marcus_Polonus, caleb59, Trikster, GajgerW, EGZOdaw.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Reklamy Google

Re: Stalker Two-K

Postprzez trolololo w 13 Paź 2017, 00:15

Ten Stalker z roku na rok wygląda coraz lepiej. Ale
. Mod jest w pełni darmowy

A może być inaczej? W sensie czy GSC nie zabrania "sprzedaży" modów?
Deszczyk pada , RAM mi zjada...
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Re: Stalker Two-K

Postprzez Akinaro w 13 Paź 2017, 08:23

Technicznie wszystkie tekstury w tym modzie są zrobione prze zemnie, przy użyciu darmowych zdjęć do użytku komercyjnego, nie ma w nim nic z GSC.
Nie wspominając o tym że oryginalne tekstury w rozdzielczości 4k mam zamiar wystawić na sprzedaż w kilku stronach z teksturami, bo life is brutal, a pieniądz nie śmierdzi zwłaszcza że nie każdy gracz to nastolatek mieszkający z rodzicami :D

Ale na serio, nie chodzi o to w słowie "darmowe" o to że nie trzeba płacić, z przyzwyczajenia z angielskiego to przetłumaczyłem.
Chodzi o to że jest "free" do użycia w innych modach, że każdy może ich używać w ich modyfikacjach do stalkera.

A wspominam o tym, bo np devy od misery zabraniają używania czegokolwiek z ich moda, i np wypominają i piszą do twórców Call of Misery że nie mają prawa nic brać z misery 2.2.
Inni twórcy nawet mniejszych modów też zabraniają by używać ich pracy w innych modach.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: Stalker Two-K

Postprzez Cromm Cruac w 13 Paź 2017, 10:39

Akinaro napisał(a):A wspominam o tym, bo np devy od misery zabraniają używania czegokolwiek z ich moda, i np wypominają i piszą do twórców Call of Misery że nie mają prawa nic brać z misery 2.2.

Aha, czyli walko o hype nad oficjalnym Misery do CoC sie już zaczęła. Pewnie nie chco, coby im CoM uszczknął sławy.
No i nie tak do końca nic, bo AN4 i AtmosFeara mogą se wziąć, bo moje a ja nie mam nic naprzeciw.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2541
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Lip 2023, 10:13
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 13 Paź 2017, 11:08

Ogólnie jak ktoś chce zobaczyć jak Devy Misery mają się do graczy i samego moda warto poczytać komentarze:
https://www.youtube.com/watch?v=Il8yN4AghY8

najlepszy cytat:
"For your information MDT is making this mod for ourselves independently, so we don't owe you or anyone else anything, we just choose to share it with you and everyone else in the world.
If you don't like what you see, they play something else, it should be as simple as that."

:E :E :E

Ale dobra koniec offtopa, bo mi forumowe boty powiążą ten temat w wyszukiwarkach z misery -_-
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez KOSHI w 13 Paź 2017, 13:52

Jak jak czytam jak się ekipa od ogórkowej napina to mi się przypomina zaraz tekst skądś: zrobiłeś brzydką kupę i musisz to teraz posprzątać. Tyle, że zamiast to zrobić, pie*dolą bez sensu, że tak miało być. ku*wa, to jak by mi ktoś wmawiał, że mi opchnie samochód na 2 kołach bo w sumie to zapłacę tylko za koszty eksploatacji 2 opon przez cały okres użytkowania. Ja pier*olę... :facepalm: Cały ten hype i podejście to jedna wielka kpina jest i tyle. Szumu co nie miara, a poziom spie*dolenia modziwa gorszy chyba niż w 2.1.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez caleb59 w 13 Paź 2017, 14:00

Na temat MISERY proponowałbym dyskusję w temacie o MISERY, natomiast mod Stalker Two-K został przypięty do listy modyfikacji i oby się dalej dobrze rozwijał...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |

Za ten post caleb59 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Akinaro.
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez blablablabla w 24 Paź 2017, 19:19

Jak zwykle świetna robota :D
Awatar użytkownika
blablablabla
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 25 Kwi 2017, 17:56
Ostatnio był: 20 Mar 2018, 14:15
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 1

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 02 Lis 2017, 18:57

Nowy Update!

Image


By nie pisać 10 razy tego samego, wszystkie detale są tutaj:
Christmas update from the Reich



Linki:

Stalker Two-K

Stalker Two-K "Tiny Little version"
Ostatnio edytowany przez Akinaro 11 Gru 2017, 10:50, edytowano w sumie 2 razy

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx, caleb59.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 10 Gru 2017, 14:20

---
Ostatnio edytowany przez Akinaro, 11 Gru 2017, 10:50, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez mietek1986 w 10 Gru 2017, 22:42

Cześć mod fajny, tylko nie wiem czy to u mnie tylko czy jak, bo jak zacznie solidnie lać to mi tnie jak pokaz slajdów i to dosłownie ale tylko jak mocno leje, pomniejsze deszcze czy inne efekty nic nie robią, gram w czystą wersję gry tylko z tym modem i mam ustawienia na maxa :E
Awatar użytkownika
mietek1986
Tropiciel

Posty: 358
Dołączenie: 12 Lut 2012, 07:44
Ostatnio był: 11 Sie 2023, 19:49
Miejscowość: Jelenia Góra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 28

Re: [Stalker Two-K]

Postprzez Akinaro w 06 Mar 2018, 11:31

Wiem że forum technicznie jest martwe(od tygodnia jeden temat, LostAplha, jest ""aktywny""...), ale chciałbym użyć niesamowitych forumowych botów i spiderów by trochę odświeżyć wyszukiwanie moda :P

___________________________________________________________________________________


Wróciłem do robienia moda, głównie przez grypę która nieźle mnie sponiewierała przez tydzień z hakiem.
Byle nie stracić zapału, napchałem się tabletkami i usiadłem do pracy...

W tej chwili zmieniłem trochę podejście do robienia tego moda, nie mam zamiaru jak w oryginalnym planie zrobić nowe wersje wszystkich tekstur. Przerobione będą jedynie tylko te najbardziej widoczne i najczęściej spotykane. Pojazdy w tym momencie też idą na odstawkę, tak samo jak cały folder "decals" mimo że technicznie mam zrobione te tekstury(Stalker po prostu kijowo używa tych tekstur i nawet przy dużej rozdzielczości wychodzi wszystko rozmazane i pełne bugów).


Tak więc na ten moment mam gotowe 20 nowych tekstur. Prawie 30 nowych bumpmap, które były kiepskiej jakości i nikt mi o tym nie powiedział. Kilka podmienionych tekstur które już były przerobione ale były słabej jakości, trochę zmian w plikach thm, głównie poprawki detail_textures i podmiany bumpmap by nie ładować dwóch identycznych plików.
No i najważniejsze, nowa kompilacja "Tiny Little", która ma mniej zmian w plikach thm i jest teraz jedynie zmniejszoną wersją normalnej wersji. Powinno to dać większą kompatybilność z innymi modami niż CoC/CoP.
Zdecydowałem też zostawić kilka większych tektur, możliwe że odbije się to na szybkości, ale niektóre nowe tekstury po prostu wyglądają źle gdy mają rozdzielczość 1024/512px

Druga sprawa to że z dużą pomocą EGZOdaw z Moddb robię dodatek podmieniający ekran ładowania. Styl ten sam co oryginał, jedynie ładniejsze screeny do oglądania w czasie czekania aż gra się załaduje :]


Następna sprawa to bugi.
Wielka prośba by zgłaszać bugi jakie się zobaczy, jak np. Zła bumpmapa na teksturze czy dziwne artefakty(np czarne kropki na całej teksturze).

Nie zgłaszać bugów związanych z ""wycięciem"" tekstury jak tutaj: przykład bo to nie wina tekstury tylko samej gry(a dokładniej kolesia który nakładał tekstury na obiekty...) prawie 90% tekstur jakie zrobiłem starałem się utrzymać w tym samym stylu co oryginały. Te same linie, te same łączenia.


Ostatnia sprawa.
Jeśli używasz moda innego niż CoC/CoP i widzisz że jakaś bardzo widoczna/często spotykana tekstura nie ma nowej wersji, będę wdzięczny jeśli dasz mi o tym znać.


___________________________________________________________________________________


Trochę screenów, od tak by nie było nudno:
Bez spoilera bo to nie 2000 rok, i tak strona musi obrazki załadować :]

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image

Image
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Następna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości