[Dima's MOD] Final

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Dima's MOD] Final

Postprzez Dymitr Izotop w 12 Lis 2009, 23:26

Opis
Mod jest kontynuacją mojego starego projektu, właściwie to jego formą ostateczną. Żeby rozwiać wszelkie wątpliwości i rozjaśnić nieco sytuację Dima's MOD Enhenced tworzony przez The Witcher'a to rozszerzenie, rozbudowanie Dima's MOD, są to dwa różne (choć podobne) projekty.
Nie Spodziewajcie się zbyt wiele po tej modyfikacji, po prostu stary poczciwy Oblivion Lost, ta sama stara baba z nowym makijażem (lub raczej kamuflażem).

Generalnie to samo co w Dima's MOD plus rzeczy, których nie udało mi się zrobić za pierwszym razem. Doświadczeni Stalkerzy też znajdą parę smaczków dla siebie.
- Początki są trudne, czyli u Wilka po staremu. Nie ma Gaussa ani Sevy na starcie.
- Posterunek w Kordonie to nie supermarket z bronią,
- Bandyta też człowiek, (potrafi strzelać)
- Trzeba się zdrowo nabiegać żeby zarobić (większa kasa z zabitych, ale mniejsza na Arenie),
- Nowe postacie, mechanicy lub handlarze
- śrubka, Twój najlepszy przyjaciel, czyli niewidzialne anomalie,
- jak Cię widzą tak Cię piszą (ciemne noce, nie widać wrogów, nie widać Ciebie, czyli jesteśmy kwita, zmienione AI, bez noktowizora szanse są wyrównane)
- kilka nowych broni:
http://img89.imageshack.us/img89/9035/spas12v.jpg
http://img132.imageshack.us/img132/2486/tavp.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/7839/m82monol.jpg
- kilka starych:
http://img12.imageshack.us/img12/9005/oldgun.jpg
http://img183.imageshack.us/img183/4924/g43.jpg
- nowe egzoszkielety:
http://img121.imageshack.us/img121/7791/banditexo.jpg
http://img262.imageshack.us/img262/7056/neboexo.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/6871/killerexo.jpg
http://img20.imageshack.us/img20/7742/monolithexo.jpg
plus dwa lekkie
http://img154.imageshack.us/img154/9154/lexof.jpg
http://img222.imageshack.us/img222/6634/lightexo.jpg
- trochę nowych dźwięków,
- części ciała mutantów (jadalne z pewnymi właściwościami),
- zmieniona grafika,
- ogniskowa muzyka: 5'nizza

-wiele innych nowych rzeczy, których nie będę opisywał żeby nie zepsuć niespodzianki.


Sugeruję zaglądać do PDA i robić główne misje jak należy. Większość "easter egg'ow" została usunięta lub zmieniona, jest kilka nowych więc można poszukać.

Większych bug'ów nie przewiduję, ale różnie bywa, ostateczne testy robiłem sam więc jeżeli coś Znajdziecie to proszę pisać, będą poprawki.
Puki co modyfikacja nie ma wsparci dla monitorów panoramicznych (choć sam takowego używam), bezpieczne rozdzielczości to 1024 x 768, 1280 x 1024 i mniejsze, powyżej mogą pojawiać się problemy z wyświetlaniem niektórych rzeczy.
W grze dostępne są 3 lornetki i 2 noże, aby je zmieniać należy wyrzucić wszystkie i wziąć to co nas interesuje, (ewentualnie sprzedać) w przeciwnym razie gra potraktuje nas bugtrapem. Lornetki można zmienić u mechaników (delikatny spoiler ;) )

Instalacja:

Skopiuj folder gamedata do katalogu ze Stalkerem.
Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Download:

Ściągnij najnowszą wersję ze wszystkimi poprawkami z downloadu Stalker.pl

Mirrory:

http://www.megaupload.com/?d=BO83O4DS part 1
http://www.megaupload.com/?d=4F7Y4160 part 2

delikatna poprawka:
http://www.megaupload.com/?d=JN9H8G5Q

fix naprawiający wyświetlanie ikon na kartach graficznych nie obsługujących tekstur większych niż 2048 na 2048:
http://www.megaupload.com/?d=Q8XZKGZY (by The Witcher)

Dzięki yozue mamy dodatkowo:
http://rapidshare.com/files/306001277/DMF.part01.rar
http://rapidshare.com/files/306011390/DMF.part02.rar
http://rapidshare.com/files/306027330/DMF.part03.rar
http://rapidshare.com/files/306010684/DMF.part04.rar
http://rapidshare.com/files/306019506/DMF.part05.rar
http://rapidshare.com/files/306035703/DMF.part06.rar
http://rapidshare.com/files/306041880/DMF.part07.rar

http://www.mininova.org/tor/3143630

http://stalker.pl/index.php/download/?did=27

a dzięki The Witcher mamy wsparcie dla monitorów panoramicznych:
http://www.sendspace.com/file/6rq6vk

dodatkowo fix na poprawny wygląd lunet w trybie widescreen dla ekranów 16:10 autorstwa stypol9: http://www.sendspace.pl/file/b90d10500660b24982b8ac6

Dzięki Kpucowi
http://www.4shared.com/rar/JeDTjsy2/Dim ... part1.html
http://www.4shared.com/rar/93qcfzDL/Dim ... part2.html
http://www.4shared.com/rar/Nw1GL8uD/Dim ... part3.html
http://www.4shared.com/rar/01Ibycn6/Dim ... part4.html
http://www.4shared.com/rar/IAXiPZEo/Dim ... part5.html
http://www.4shared.com/rar/vvlKuDfP/Dim ... part6.html

Uwagi:

Wykorzystane modyfikacje:
-Oblivion Lost
-Arsenal MOD
-Arena Extension
-Inferno
-Priboi Story
-Super Mod Pack
-MaxFu Mod
-Narodnaja Solianka
-Gosuke weapons
-Additional nightvisions
-Repair Kit
-Modern Mod
-Zenobian Mod
-SWO 2.2

Wielkie dzięki dla:
testerów:
-PrzemoC (You simply the best)
-Legat Martinus (szczególarz)
-Caleb59 (wsparcie)
-Michu (wsparcie duchowe)
-BJ Blazkowicz (różnie bywało)

oraz:
-Crisu (nic dodać nic ująć)
-The Witcher (No... )
-insanelazares (pomoc przy skryptach)
-ekipy stalker.pl
-ekipy clearsky.p

Wymagania:
Wersja gry (patch): 1.0005,
ok. 2 GB miejsca na dysku (rozmiar moda)

Jeżeli kogoś pominąłem, lub po prostu czuje, że powinien się tu znaleźć proszę o kontakt.

Rozwiązania niektórych problemów

-brak rangi dla M 134
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Description   : cannot find rank for
[error]Arguments     : wpn_m134a

:

otwórz plik gamedata\config\mp\mp_ranks.lix i dopisz do niego w miejscu gdzie pisze TUTAJ
Kod: Zaznacz wszystko
[rank_0]
rank_name                  = st_rank_novice      ; çâŕíčĺ
rank_exp                  = 0, 0          ; îďűň, ŕđňĺôŕęňű
rank_diff_exp_bonus            = 1, 1.5, 2, 3, 4
;----------------- new items -------------------------
available_items               =
dalej wymienione bronie,TUTAJ

to
Kod: Zaznacz wszystko
mp_wpn_m134a

- brak sekcji
Kod: Zaznacz wszystko
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'wpn_ak47_sk5'

:

otwórz plik gamedata\config\weapons\Arsenal.ltx znajdź linijke:
Kod: Zaznacz wszystko
;;#include "Arsenal_Mod\AR\ak47_sk5.ltx"

i usuń średniki żeby było tak:
Kod: Zaznacz wszystko
#include "Arsenal_Mod\AR\ak47_sk5.ltx"
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77

Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez PrzemoC w 13 Lis 2009, 00:09

Dymitr Izotop napisał(a):Wielkie dzięki dla:
testerów:
-PrzemoC (You simply the best)

Heh, dzięki, ale mówiąc nieskromnie zasłużyłem na to. Przeszedłem tę pre-ahphę wzdłuż
i wszerz. Polecam się na przyszłość, i nie zapomnij opowiedzieć mnie znajomym! :wink:
Z chęcią zagram w tego moda, jutro zassam, bo już godzina późna... Z ciekawości zainstaluje
SoC, aby przekonać się o zmianach. Widzę, że miodzik jest znacznie większy niż przy testach.
Świetna robota! Dobrze, ze postanowiłeś to dokończyć. Szkoda, że tego buga przy lornetkach
nie dało rady naprawić.

Edit:Oczywiście chodziło mi o "modzik" a nie "miodzik" :facepalm:
A tak BTW możesz mi napisać na PW gdzie schowałeś kuszę? Bo znalazłem strzały,
ale kuszy ani widu ani słychu. I, jakbyś potrzebował, mam tę pre-alphe gdzieś na płytce.
Edit2: Oczywiście, kusza strzela bełtami, a nie strzałami. Pójdę lepiej spać.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...

Za ten post PrzemoC otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Dymitr Izotop.
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Alucard w 13 Lis 2009, 10:55

Ja mam 4 pytania, bo nie jestem obeznany w temacie.

1: W "Wykorzystanych Modyfikacjach" pisze, że jest "Priboy Story" - to znaczy, że gdy zainstaluje tego moda będę miał nową fabułę?
2: Czy to wszystko jest po polsku?
3: Czy te wszystkie mody, które ze sobą połączyłeś są... jakby to powiedzieć ... całe? Chodzi mi o to czy np. z OL'a nie ma wyciętych jakichś elementów?
4: Co mam ściągnąć aby całkowicie się cieszyć modem? Tylko te 2 party i poprawkę? czy jeszcze to "coś" z linków niżej?
Image
Awatar użytkownika
Alucard
Stalker

Posty: 122
Dołączenie: 04 Sie 2009, 00:34
Ostatnio był: 22 Wrz 2023, 14:49
Miejscowość: Zamość
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez wiewiur551 w 13 Lis 2009, 14:40

Zadanie u Kabla w barze

FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ...ow of chernobyl\gamedata\scripts\task_manager.script:419: bad argument #1 to 'pairs' (table expected, got nil)

Pozatym Straszne zwiechy na wejsciu do baru.

Mam patha 1.0005 juz ok ale awiechy i tak sa...

niemoge wejsc do bazy wolnosci bo wita mnie winda zwiechy sa ogromne, w dm takich nie bylo.
Ostatnio edytowany przez wiewiur551 13 Lis 2009, 15:24, edytowano w sumie 4 razy
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez MatrixSTR w 13 Lis 2009, 14:47

a nie masz przypadkiem patcha 1.0004 zainstalowanego? bo gra jest pod 1.0005

Za ten post MatrixSTR otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Tayker.
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 16 Wrz 2023, 17:02
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 276

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez graf_art w 13 Lis 2009, 16:19

Putanie do Twórcy: co zrobić, żeby ikony w ekwipunku wyświetlały się normalnie - u mnie każda ikona to przypadkowy fragment innej - bandaże to fragment dokumentu, apteczka to lufa kałacha, itd...

A czy nie masz przypadkiem monitora panoramicznego? - caleb59

Otóż tak właśnie jest, ale sądzilem,że poprawka wnosi tylko jakieś zmiany typu wyświetlanie optyki czy coś w tym stylu. Sprawa się wyjaśniła, thanx caleb59.

P.S. radość była przedwczesna - fix niczego nie zfixował, jest jak było...
Ostatnio edytowany przez graf_art, 13 Lis 2009, 16:46, edytowano w sumie 1 raz
Image
Awatar użytkownika
graf_art
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 16:51
Ostatnio był: 14 Gru 2009, 10:03
Miejscowość: Festung Breslau
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez stalker51 w 13 Lis 2009, 16:38

no nareszcie końcowa wersja dimy grałem w pierwszą i była jednym z lepszyh modów jakie widziałem :P już zasysssam i dzisiaj będę mowił co i jak ;)
I like me beat fast and my bas get low.


Airsoft ForEv'a <3
Awatar użytkownika
stalker51
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 31 Lip 2009, 13:30
Ostatnio był: 27 Sty 2014, 17:25
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 6

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez The Witcher w 13 Lis 2009, 16:53

graf_art

Bardzo częsty bug, próbowaliśmy go usunąć milion razy. Nic nie poradzisz, musisz grać z nim.
The Witcher
Legenda

Posty: 1175
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 05 Lis 2023, 13:22
Ulubiona broń: --
Kozaki: 325

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez graf_art w 13 Lis 2009, 16:58

The Witcher - dzięki za info. Jak się nie da to się nie da - najwyżej będę badał ile bandaży albo lornetek muszę wystrzelić, żeby powalić snorka)

P.S. Odkryłem ppanc kiełbaski.
Image

Za ten post graf_art otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive kubekpop, M3Fis70, megashooter.
Awatar użytkownika
graf_art
Stalker

Posty: 192
Dołączenie: 06 Wrz 2008, 16:51
Ostatnio był: 14 Gru 2009, 10:03
Miejscowość: Festung Breslau
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez wiewiur551 w 13 Lis 2009, 21:09

FATAL ERROR

[error]Expression : error handler is invoked!
[error]Function : handler_base
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line : 749
[error]Description : std: out of memory

WTF ?! :(

Sprobuj zwiekszyc rozmiar pamieci wirtualnej - szczegoly w FAQ - caleb59

THX pomoglo mniej sie gra zwiesza ale bug trapy itak sa.
Ostatnio edytowany przez wiewiur551, 14 Lis 2009, 02:43, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez Dymitr Izotop w 13 Lis 2009, 21:40

Alucard:
Żaden z wymienionych modów nie jest cały (oprócz OL, który jest powiedzmy, bazą dla reszty).
Wszystko jest po polsku, chyba że nazwy, np "Explorer".
Do grania wystarczą te dwie części, reszta to dodatkowe upload'y.

wiewiur551:
Podejrzewam, że 'Jesteś' w Barze przed Agropromem, Kabel daje zadanie zabicia stalkera, którego prawdopodobnie jeszcze nie ma. Wiele rzeczy, postaci spawnuje się w pewnej kolejności, dla tego właśnie sugeruję grać zgodnie z przewidzianym planem. To tylko teoria, bo tego akurat nie zmieniałem.
'Zwiechy' są w momencie kiedy gra wczytuje dane, w tym wypadku chodzi o Arsenal Mod gdy generowane są bumpmapy broni. Po części rozwiązałem ten problem, na końcu podam pewien trik.

graf_art :
Spróbuj zmienić rozdzielczość, nic mądrego nie przychodzi mi w tej chwili do głowy. Sam gram na panoramicznym z rozdziałką 1024x768.

A teraz pewien trik:
Jeżeli ktoś zaglądał do loga to pewnie widział komunikat w stylu:
! auto-generated bump map: arsenal_mod\fnc_d1_bump#
w tym momencie generowana jest bumpmapa co obciąża nieco komputer, stąd zwiechy.
Moja rada jest taka:
Zajrzeć do loga, sprawdzić co się generowało, brakującą teksturę zastąpić tym, trzeba zmienić nazwę na tą z loga i wstawić gdzie trzeba.
"mod się robi, oj jak ciężko się robi, o Jezu, Bożesztymój - ale raczej nie powstanie nigdy"
P77
Awatar użytkownika
Dymitr Izotop
Modder

Posty: 105
Dołączenie: 09 Wrz 2008, 21:16
Ostatnio był: 24 Gru 2021, 20:37
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 52

Re: [Dima's MOD] Final

Postprzez wiewiur551 w 13 Lis 2009, 21:45

Jeszcze jedno, po co sa te bronie w piwnicy w kordonie jak nie mozna ich podniesc?
Granaty dymne maja jakis slaby dym i wszystko przez niego widac.
Awatar użytkownika
wiewiur551
Stalker

Posty: 93
Dołączenie: 01 Paź 2009, 21:09
Ostatnio był: 13 Sty 2016, 04:27
Miejscowość: Katowice
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 5

Następna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość