Problem z przejściem do Baru

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

[PROBLEM] Przejście do Baru

Postprzez Gizbarus w 28 Kwi 2014, 00:40

Otóż, przy próbie przejścia do Baru (to całe Great Meat Factory, czy jak to dezy nazwały :suchar: ) wywala mi z takim oto bugiem:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 62
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: ston\ston_bort_j01
 

stack trace:

0023:6785462F xrCore.dll, xrDebug::fatal()
0023:67D5C338 xrLua.dll, lua_newstate()
0023:67A1DE29 MSVCR120.dll, type_info::operator==()


POMOŻE ktoś czy NIE? :tm:
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [PROBLEM] Przejście do Baru

Postprzez The Witcher w 28 Kwi 2014, 10:06

Spróbuj zmienić render w opcjach.
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [PROBLEM] Przejście do Baru

Postprzez Monster w 28 Kwi 2014, 13:18

Mam ten sam problem. Zmian renderu nic nie daje. Ktoś ma może inne pomysły?
Granie w gry, dla grafiki, to jak oglądanie pornoli dla fabuły.
Awatar użytkownika
Monster
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 13 Sie 2012, 20:21
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 23:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Re: [PROBLEM] Przejście do Baru

Postprzez Gizbarus w 28 Kwi 2014, 13:52

Koniec końców musiałem zmienić render prze edycję user.ltx - dało efekt, jestem już w Dolinie Mroku.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [PROBLEM] Przejście do Baru

Postprzez Kain669 w 28 Kwi 2014, 16:42

Gizbarus napisał(a):Koniec końców musiałem zmienić render prze edycję user.ltx - dało efekt, jestem już w Dolinie Mroku.

Możesz wyjaśnić dokładnie co pozmieniać, bo nie ogarniam tego... : p
Zgaduję, że chodzi o linię "renderer renderer_r3" w pliku User który znajduje się w folderze appdata, tak?
Kain669
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 21 Sty 2014, 16:13
Ostatnio był: 22 Gru 2014, 17:15
Kozaki: 0

Re: [PROBLEM] Przejście do Baru

Postprzez Gizbarus w 28 Kwi 2014, 17:09

Tak, oświetlenie DX10.1 to bodajże numerek 3, a DX9 to numerek 2. Aktualnie mam nr 2 i działa jak należy.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir

Za ten post Gizbarus otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive ghostoperator.
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Problem z przejściem do Baru

Postprzez Gray Fox w 29 Kwi 2014, 20:36

Gra crashuje się gdy idę z Wysypiska do Baru.

Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CBlender_default::Compile
File          : BlenderDefault.cpp
Line          : 62
Description   : <no expression>
Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: ston\ston_bort_j01
b
Awatar użytkownika
Gray Fox
Stalker

Posty: 69
Dołączenie: 07 Maj 2012, 19:56
Ostatnio był: 02 Lis 2024, 19:38
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 4

Re: Lost Alpha - Problem

Postprzez Pangia w 29 Kwi 2014, 20:37

Było, trza szukać. Zmień render na statyka/dynamika; nie pamiętam które to było, ale na pewno bug do obejścia, skoro ludzie dochodzą do X18.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Lost Alpha - Problem

Postprzez mikew_86 w 29 Kwi 2014, 22:07

Ja już jestem po X18, oddałem dokumenty dla Sin'a i USB dla Barmana. Przed barem miałem cutscenkę z Sinem. Nie bardzo wiem, co dalej bo Barman nie zlecił mi nic nowego jak to miało miejsce w oryginalnym SHoC. Dalej wykonywać questy dla Sina, bo tylko on mi zlecił dalsze szukanie dokumentów ?
Born to be wild.
Awatar użytkownika
mikew_86
Stalker

Posty: 83
Dołączenie: 06 Gru 2006, 21:36
Ostatnio był: 28 Sty 2024, 13:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 12

Re: Lost Alpha - Problem

Postprzez ziuto w 29 Kwi 2014, 22:54

ja mam problem taki że od rozpoczęcia gry nie mogę naładować broni. mam ammo ale nie mogę go użyć co mam zrobić ?
Awatar użytkownika
ziuto
Stalker

Posty: 76
Dołączenie: 04 Gru 2010, 21:51
Ostatnio był: 24 Lut 2021, 03:19
Miejscowość: Płock
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: -2

Re: Lost Alpha - Problem

Postprzez Whisper w 29 Kwi 2014, 22:59

ziuto, przypnij amunicje do pasa (2x click na amunicje lub PPM>przymocuj do pasa)
:

Kiedyś coś tu wpiszę
Awatar użytkownika
Whisper
Kot

Posty: 45
Dołączenie: 01 Lut 2014, 19:47
Ostatnio był: 13 Wrz 2014, 16:24
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 14

Re: Lost Alpha - Problem

Postprzez gen_Outbreak w 30 Kwi 2014, 00:29

Wydaje mi sie że musisz w folderze appdata plik user zamienic na textowy i odlaneźć linijke renderer renderer_r(x)
i X zamieniasz na 1 albo 2. Tak my sie wydaje jezeli sie myle to mnie poprawcie.

Za ten post gen_Outbreak otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gray Fox.
Awatar użytkownika
gen_Outbreak
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 29 Kwi 2014, 16:35
Ostatnio był: 07 Maj 2014, 20:33
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 3

Następna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości