Problem z uruchomieniem LA

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Re: Odp: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez Mars713 w 01 Maj 2014, 18:03

utak3r napisał(a):
corman napisał(a):Będzie jakaś informacja odnośnie kompatybilności z Win XP czy zwyczajnie mamy sobie dać spokój z wszelkimi próbami odpalenia pod tym systemem?


Podawałem już tę informację. Tak, następny patch powinien ułatwić życie użytkownikom wykopaliskowego systemu.


Wybacz, ale 1/3 rynku to nie wykopaliska :p
http://www.centrumxp.pl/Aktualnosci/12741,Windows-XP-nie-oddaje-rynku-bez-walki.aspx
Piątek już jutro, pozostaje czekać.
Awatar użytkownika
Mars713
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 17 Sie 2011, 10:01
Ostatnio był: 31 Paź 2015, 23:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez dd2f w 01 Maj 2014, 18:42

Mi udało się uruchomić LA pod Windows XP SP3 PL dzięki plikom stąd:
http://www.dezowave.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=1650
Wcześniej non stop miałem błąd:
XR_3DA nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32.
I cudowanie z usuwaniem plików, instalacją na innej partycji, uprawnieniami admina, itd nie pomagały. Natomiast powyższy zestaw plików rozwiązał problem. Grę da się uruchomić. Jednak po wyjściu z bunkra gra wywala do pulpitu. Log:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 CPU 4300 @ 1.80GHz [GenuineIntel], F6/M15/S2, 1809.00 mhz, 64-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53125 files cached, 8789Kb memory used.
Init FileSystem 9.453473 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5560, Apr 26 2014

EH: A115EF706943EAC6C0B4860D79BD95DC

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2004272 K], reserved[23740 K], committed[69076 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[16994 K], process heap[16994 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7368 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 (default) eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
Executing config-script "m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_low/st_opt_medium/st_opt_high
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:402]: NVIDIA GeForce 8600 GT
* GPU driver: 6.14.13.3182
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 744 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x1536
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1812452 K], reserved[32916 K], committed[251720 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[124900 K], process heap[124900 K], game lua[3446 K], render[253 K]
* [x-ray]: economy: strings[6957 K], smem[0 K]
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_preset
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_renderer
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_video:InitControls:<cap_renderer
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video_preset
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_main:UpdateControls:?video
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_main:UpdateControls:<video
"m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 138311 K
* phase time: 41 ms
* phase cmem: 131688 K
$ LA_DBG:[19876] Game_Start: Engine v1.3000(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 715 ms
* phase cmem: 135217 K
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 135217 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 23329 spawn points are successfully loaded
$ LA_DBG:[19876] Game_Init: Ver=[1.3000] Build=[5529] MemUsage=[15749.501]kB
$ LA_DBG:[19876] GameTime=[07:40:00] Map(19)=[la01_escape]
* Log file has been saved successfully!
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 34667 objects are successfully saved
* Writing Store...
$ LA_DBG:[19876] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[19876] save_storehouse: size=[3]/[34]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[19876] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Game all.sav is successfully saved to file 'm:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 29658 ms
* phase cmem: 194572 K
* phase time: 103 ms
* phase cmem: 194906 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 58 ms
* phase cmem: 194954 K
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 194954 K
* phase time: 7165 ms
* phase cmem: 283117 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader add_point
compiling shader vert_point
compiling shader add_spot
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader vert_dt
compiling shader vert_dt
compiling shader simple
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader tree_s_dt
compiling shader tree_s
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader tree_w
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader tree_w_dt
compiling shader avg4
* phase time: 1055 ms
* phase cmem: 286881 K
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65494 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 49231 verts, 1538 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63245 verts, 1976 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 22280 verts, 696 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 496983 indices, 970 Kb
* phase time: 2206 ms
* phase cmem: 382079 K
* phase time: 210 ms
* phase cmem: 386518 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 62098 v(20), 40565 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(1212K), IB(237K)
* phase time: 260 ms
* phase cmem: 388013 K
* Loading HOM: m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la01_escape\level.hom
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 388264 K
* phase time: 201 ms
* phase cmem: 388346 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 50 ms
* phase cmem: 404492 K
* t-report - base: 1280, 536302 K
* t-report - lmap: 58, 59399 K
* phase time: 19744 ms
* phase cmem: 1023461 K
* phase time: 85 ms
* phase cmem: 1023461 K
* [win32]: free[790604 K], reserved[51052 K], committed[1255432 K]
* [ D3D ]: textures[607823 K]
* [x-ray]: crt heap[1023461 K], process heap[1023461 K], game lua[37637 K], render[293 K]
* [x-ray]: economy: strings[15709 K], smem[0 K]
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_2
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[81666] la_ammo:ar:Build_Tables:Exluded:Ammo=[ammo_5.7x28_ap],box_size=NIL:<Warning!>
* Log file has been saved successfully!
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_distort4glass_2
compiling shader model_def_lqs_2
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 777
[error]Description   : std: out of memory, usage: 1180725 kb, used blocks: 66429952, free blocks: 4397056, heap: 1180725 kb
 

stack trace:

001B:00693600 xrCore.dll, xrDebug::_initialize()
001B:0083C976 MSVCP120.dll
001B:005DDAB8 MSVCR120.dll
001B:006905F6 xrCore.dll, xrMemory::mem_alloc()
001B:038E109D xrRender_R1.dll

Za ten post dd2f otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mars713.
dd2f
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 01 Maj 2014, 18:36
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 22:32
Kozaki: 2

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez Kpuc w 01 Maj 2014, 18:56

out of memory


Zmniejsz detale i powiększ plik stronicowania.
Image

Za ten post Kpuc otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive dd2f.
Awatar użytkownika
Kpuc
Legenda

Posty: 1815
Dołączenie: 06 Paź 2010, 09:10
Ostatnio był: 22 Gru 2024, 23:44
Miejscowość: zona
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 285

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez Mars713 w 01 Maj 2014, 19:41

dd2f napisał(a):Mi udało się uruchomić LA pod Windows XP SP3 PL dzięki plikom stąd:
http://www.dezowave.com/forum/viewtopic.php?f=3&t=1650
Wcześniej non stop miałem błąd:
XR_3DA nie jest prawidłową aplikacją systemu Win32.
I cudowanie z usuwaniem plików, instalacją na innej partycji, uprawnieniami admina, itd nie pomagały. Natomiast powyższy zestaw plików rozwiązał problem. Grę da się uruchomić. Jednak po wyjściu z bunkra gra wywala do pulpitu. Log:
Kod: Zaznacz wszystko
* Detected CPU: Intel(R) Core(TM)2 CPU 4300 @ 1.80GHz [GenuineIntel], F6/M15/S2, 1809.00 mhz, 64-clk 'rdtsc'
* CPU features: RDTSC, MMX, SSE, SSE2, SSE3, SSSE3
* CPU threads: 2

Initializing File System...
using fs-ltx fsgame.ltx
FS: 53125 files cached, 8789Kb memory used.
Init FileSystem 9.453473 sec
Lost Alpha 'xrCore' build 5560, Apr 26 2014

EH: A115EF706943EAC6C0B4860D79BD95DC

Initializing Engine...
Starting INPUT device...
Loading DLL: xrRender_R2.dll
Loading DLL: xrRender_R3.dll
Executing config-script "user.ltx"...
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
Loading DLL: xrRender_R1.dll
Loading DLL: xrGame.dll
* [win32]: free[2004272 K], reserved[23740 K], committed[69076 K]
* [ D3D ]: textures[0 K]
* [x-ray]: crt heap[16994 K], process heap[16994 K], game lua[0 K], render[0 K]
* [x-ray]: economy: strings[7368 K], smem[0 K]
SOUND: OpenAL: enumerate devices...
SOUND: OpenAL: EnumerationExtension Present
devices Generic Hardware
SOUND: OpenAL: system  default SndDevice name is Generic Hardware
SOUND: OpenAL: All available devices:
1. Generic Hardware, Spec Version 1.1 (default) eax[2] efx[no] xram[no]
2. Generic Software, Spec Version 1.1  eax[2] efx[no] xram[no]
Executing config-script "m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "user.ltx"...
Executing config-script "m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx"...
~ Invalid syntax in call to 'r2_ssao'
~ Valid arguments: st_opt_off/st_opt_low/st_opt_medium/st_opt_high
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\rspec_extreme.ltx] successfully loaded.
Executing config-script "m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx"...
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\config\default_controls.ltx] successfully loaded.
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_break'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
~ Invalid syntax in call to 'r2_aa_weight'
~ Valid arguments: vector3 in range [0.000000e+000,0.000000e+000,0.000000e+000]-[1.000000e+000,1.000000e+000,1.000000e+000]
[m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\user.ltx] successfully loaded.
SOUND: Selected device is Generic Software
* sound: EAX 2.0 extension: present
* sound: EAX 2.0 deferred: present
* sound : cache: 65537 kb, 4856 lines, 13820 bpl
Starting RENDER device...
* GPU [vendor:10DE]-[device:402]: NVIDIA GeForce 8600 GT
* GPU driver: 6.14.13.3182
* CREATE: DeviceREF: 1
* Vertex Processor: PURE HARDWARE
*     Texture memory: 744 M
*          DDI-level: 9.0
* GPU shading: vs(fffe0300/3.0/30), ps(ffff0300/3.0/30)
* GPU vertex cache: recognized, 24
* NVidia MGPU: Logical(1), Physical(1)
* Starting rendering as 2-GPU.
* DVB created: 1536K
* DIB created: 512K
count of .thm files=1034
* distortion: used, dev(30),need(14)
* color_mapping: used, dev(30),need(14)
* SSample: 2048x1536
compiling shader postprocess
compiling shader postprocess_d
compiling shader postprocess_cm_pre
* SSample: enabled
compiling shader particle
compiling shader particle
compiling shader particle_distort
- r__tf_aniso 16
- r1_tf_mipbias 0.
compiling shader simple_color
compiling shader portal
compiling shader editor
Script debugger succesfully restarted.
compiling shader sky2
compiling shader sky2
compiling shader clouds
compiling shader clouds
Starting engine...
compiling shader effects_gradient_p
compiling shader ecb_fx_gradient
Loading DLL: xrGameSpy.dll
compiling shader yuv2rgb
compiling shader yuv2rgb
* [win32]: free[1812452 K], reserved[32916 K], committed[251720 K]
* [ D3D ]: textures[16 K]
* [x-ray]: crt heap[124900 K], process heap[124900 K], game lua[3446 K], render[253 K]
* [x-ray]: economy: strings[6957 K], smem[0 K]
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_preset
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_video:InitControls:>cap_renderer
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_video:InitControls:<cap_renderer
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video_preset
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_main:UpdateControls:>video
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_main:UpdateControls:?video
$ LA_DBG:[19859] ui_mm_opt_main:UpdateControls:<video
"m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\bins\xr_3da.exe" -external -noprefetch
* phase time: 0 ms
* phase cmem: 138311 K
* phase time: 41 ms
* phase cmem: 131688 K
$ LA_DBG:[19876] Game_Start: Engine v1.3000(<NOT_arg!>) , Game: <nil>v1.0.gold(140326)
* Log file has been saved successfully!
* phase time: 715 ms
* phase cmem: 135217 K
* phase time: 4 ms
* phase cmem: 135217 K
* Creating new game...
* Loading spawn registry...
* 23329 spawn points are successfully loaded
$ LA_DBG:[19876] Game_Init: Ver=[1.3000] Build=[5529] MemUsage=[15749.501]kB
$ LA_DBG:[19876] GameTime=[07:40:00] Map(19)=[la01_escape]
* Log file has been saved successfully!
* Saving spawns...
* Saving objects...
* 34667 objects are successfully saved
* Writing Store...
$ LA_DBG:[19876] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
$ LA_DBG:[19876] save_storehouse: size=[3]/[34]bytes : Build=[5529]
$ LA_DBG:[19876] ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
* Game all.sav is successfully saved to file 'm:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\appdata\savedgames\all.sav'
* New game is successfully created!
* phase time: 29658 ms
* phase cmem: 194572 K
* phase time: 103 ms
* phase cmem: 194906 K
* client : connection accepted - <>
* phase time: 58 ms
* phase cmem: 194954 K
* phase time: 16 ms
* phase cmem: 194954 K
* phase time: 7165 ms
* phase cmem: 283117 K
compiling shader effects_glow_p
compiling shader ecb_fx_generic
compiling shader vert
compiling shader vert
compiling shader add_point
compiling shader vert_point
compiling shader add_spot
compiling shader vert_spot
compiling shader vert_l
compiling shader vert_l
compiling shader vert_dt
compiling shader vert_dt
compiling shader simple
compiling shader simple
compiling shader simple_point
compiling shader simple_spot
compiling shader base_lplanes
compiling shader base_lplanes
compiling shader wmark
compiling shader wmark_point
compiling shader wmark_spot
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap_dt
compiling shader lmap
compiling shader lmap
compiling shader lmap_point
compiling shader lmap_spot
compiling shader lmap_l
compiling shader lmap_l
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_dt
compiling shader impl_point
compiling shader impl_spot
compiling shader impl_l
compiling shader impl_l
compiling shader water
compiling shader water
compiling shader waterd
compiling shader waterd
compiling shader tree_s_dt
compiling shader tree_s
compiling shader tree_s_point
compiling shader tree_s_spot
compiling shader tree_w
compiling shader tree_w_point
compiling shader tree_w_spot
compiling shader tree_w_dt
compiling shader avg4
* phase time: 1055 ms
* phase cmem: 286881 K
* [Loading VB] 65529 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65528 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65494 verts, 2046 Kb
* [Loading VB] 49231 verts, 1538 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 63245 verts, 1976 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65533 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65534 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 65535 verts, 2047 Kb
* [Loading VB] 22280 verts, 696 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 1048575 indices, 2047 Kb
* [Loading IB] 496983 indices, 970 Kb
* phase time: 2206 ms
* phase cmem: 382079 K
* phase time: 210 ms
* phase cmem: 386518 K
compiling shader detail
compiling shader detail_wave
compiling shader detail_still
* [DETAILS] VertexConsts(256), Batch(61)
* [DETAILS] 62098 v(20), 40565 p
* [DETAILS] Batch(61), VB(1212K), IB(237K)
* phase time: 260 ms
* phase cmem: 388013 K
* Loading HOM: m:\s.t.a.l.k.e.r. - lost alpha\gamedata\levels\la01_escape\level.hom
* phase time: 25 ms
* phase cmem: 388264 K
* phase time: 201 ms
* phase cmem: 388346 K
- Game configuring : Started
- Game configuring : Finished
* phase time: 50 ms
* phase cmem: 404492 K
* t-report - base: 1280, 536302 K
* t-report - lmap: 58, 59399 K
* phase time: 19744 ms
* phase cmem: 1023461 K
* phase time: 85 ms
* phase cmem: 1023461 K
* [win32]: free[790604 K], reserved[51052 K], committed[1255432 K]
* [ D3D ]: textures[607823 K]
* [x-ray]: crt heap[1023461 K], process heap[1023461 K], game lua[37637 K], render[293 K]
* [x-ray]: economy: strings[15709 K], smem[0 K]
compiling shader model_def_hq
compiling shader model_def_hq_2
compiling shader model_def_lq
compiling shader model_def_lq_2
compiling shader model_def_point_2
compiling shader model_def_spot_2
compiling shader model_shadow
compiling shader model_def_shadow_2
* Log file has been saved successfully!
$ LA_DBG:[81666] la_ammo:ar:Build_Tables:Exluded:Ammo=[ammo_5.7x28_ap],box_size=NIL:<Warning!>
* Log file has been saved successfully!
compiling shader model_def_hq_0
compiling shader model_def_lq_0
compiling shader model_def_point_0
compiling shader model_def_spot_0
compiling shader model_def_shadow_0
compiling shader model_env_hq
compiling shader model_env_hq_1
compiling shader model_env_lq
compiling shader model_env_lq_1
compiling shader model_def_point_1
compiling shader model_def_spot_1
compiling shader model_def_shadow_1
compiling shader model_env_hq_0
compiling shader model_env_lq_0
compiling shader model_def_lqs_1
compiling shader model_def_lplanes_0
compiling shader model_def_hq_1
compiling shader model_def_lq_1
compiling shader model_def_lqs_0
compiling shader model_env_hq_2
compiling shader model_env_lq_2
compiling shader model_distort4glass_2
compiling shader model_def_lqs_2
 
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : handler_base
[error]File          : xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 777
[error]Description   : std: out of memory, usage: 1180725 kb, used blocks: 66429952, free blocks: 4397056, heap: 1180725 kb
 

stack trace:

001B:00693600 xrCore.dll, xrDebug::_initialize()
001B:0083C976 MSVCP120.dll
001B:005DDAB8 MSVCR120.dll
001B:006905F6 xrCore.dll, xrMemory::mem_alloc()
001B:038E109D xrRender_R1.dll


Potwierdzam działa, link do pliku...

https://disk.yandex.com/public/?hash=AXSkY1siDQseF3/HW2+LmdZy4ERkZXUVNZ+cLXCvwgc=
Awatar użytkownika
Mars713
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 17 Sie 2011, 10:01
Ostatnio był: 31 Paź 2015, 23:33
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Noiseless Kora
Kozaki: 5

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez dd2f w 01 Maj 2014, 21:19

Zmniejsz detale i powiększ plik stronicowania.

Działa. Dzięki dobry człowieku.

Edycja: pomogło zmniejszenie detali o połowę na wszystkich suwakach.
dd2f
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 01 Maj 2014, 18:36
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 22:32
Kozaki: 2

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez Karamazow w 01 Maj 2014, 22:36

A mnie tam nie pomogło. Podmieniłem pliki z owego linku i tak lipa. Jedynie kolejny błąd -
" Aplikacja lub biblioteka DLL D:\Lost Alpha\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\MSVCP120.dll nie jest poprawnym obrazem systemu Windows NT. Sprawdź to z dyskietką instalacyjną. "
Karamazow
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Kwi 2014, 17:44
Ostatnio był: 21 Lip 2014, 13:18
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez dd2f w 01 Maj 2014, 22:43

To wywal te pliki:
msvcp120.dll
msvcp120d.dll
msvcr120.dll

Za ten post dd2f otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Karamazow.
dd2f
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 01 Maj 2014, 18:36
Ostatnio był: 01 Maj 2014, 22:32
Kozaki: 2

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez Karamazow w 01 Maj 2014, 23:01

dd2f napisał(a):To wywal te pliki:
msvcp120.dll
msvcp120d.dll
msvcr120.dll

Dziękuję za pomoc , działa - wreszcie :D
Leci do Ciebie :wódka:
Karamazow
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Kwi 2014, 17:44
Ostatnio był: 21 Lip 2014, 13:18
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez ponio11 w 01 Maj 2014, 23:07

Wszystko dziala jak nalezy :D dziekowa ;)
Image
;))))
Awatar użytkownika
ponio11
Tropiciel

Posty: 388
Dołączenie: 29 Paź 2005, 15:34
Ostatnio był: 02 Sty 2025, 09:04
Miejscowość: Lubartów (Lubelskie)
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 7

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez Pilot w 02 Maj 2014, 00:17

Otóż ja mam z goła inny problem. Pewien użytkownik założył już temat o tym wczoraj, ale chyba nikt go nie zauważył. Rozchodzi się o brak pliku fsgame.Itx przez co LA którego miało nie być nie działa?

Czyżby Dezo-spryciaże zamontowali w plikach program który ma za zadanie nie odpalać LA tym którzy nie wierzyli że wyjdzie?
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 05 Maj 2025, 18:43
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez Karamazow w 02 Maj 2014, 10:44

Pilot napisał(a):Otóż ja mam z goła inny problem. Pewien użytkownik założył już temat o tym wczoraj, ale chyba nikt go nie zauważył. Rozchodzi się o brak pliku fsgame.Itx przez co LA którego miało nie być nie działa?

Czyżby Dezo-spryciaże zamontowali w plikach program który ma za zadanie nie odpalać LA tym którzy nie wierzyli że wyjdzie?


Tylko ja mam pytanie. W jaki boski sposób niby mieliby oni montować owy program tym , którzy nie wierzyli że LA wyjdzie. Siedzieli w "internetach" i spisywali każdego ip , kto oznajmił , iż LA to kit ?
Karamazow
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 27 Kwi 2014, 17:44
Ostatnio był: 21 Lip 2014, 13:18
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: Problem z uruchomieniem LA

Postprzez Pilot w 02 Maj 2014, 11:07

Chyba nowy w "internetach".

Może rozwinę o co chodzi z moim problemem, a więc od początku:

Pobrałem ładnie cztery party, trzy po 2 giga i jeden 150 mega, następnie zabrałem się za rozpakowywanie.
Przy rozpakowywaniu napotkałem na pierwszy problem, pojawił się komunikat o błędzie, że niby plik uszkodzony. Nie ważne czy rozpakuję wszystkie na raz czy osobno wyskakuje ten sam komunikat, więc zignorowałem go.
Instalacja przebiegła sprawnie i zadziwiająco bardzo szybko.

Odpalam z uprawnieniami administratora, błąd z plikiem mscv, według rad posłusznie usunąłem dane trzy pliki i odpalam ponownie.
Pojawia się prostokąt z napisem "Lost Alpha", tu już na twarzy bananek, a po dosłownie sekundzie pojawia się
Error: Cannot open file "fsgame.ltx". Check your working folder.

W "wyszukajce" wpisałem fsgame, ale ani na komputerze, ani w folderze nie ma pliku fsgame. Pomyślałem, może to coś z instalacją, szybki "reinstal" i powtarzam poprzednie czynności, znowu brakuje felernego fsgame.ltx.

Więc moje pytanie jest takie: Co zrobić?
Czy przeglądając folder z Lost Alphą macie plik fsgame, jeżeli tak to mógłby ktoś podać link do pobrania takowego? Bawiłem się dobrą godzinę, a z desperacji nawet stworzyłem notatnik o nazwie fsgame.ltx i przekopiowałem na niego zawartość z cienia. Wiem że teraz czytający to Modder czy Dezo-spryciaż mógł, a raczej musiał strzelić facepalma, ale ja mam z moddingiem tyle wspólnego co zapewne Lost Alpha ze stabilnością...
- E... Lost Alpha... Co to ta "Stabilność? - Zapytał się komputer.
- Nie wiem... Wywal do pulpitu to się dowiemy! - Odrzekła wesoło.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 05 Maj 2025, 18:43
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

PoprzedniaNastępna

Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości