LA- Not enought textures for shader

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

LA- Not enought textures for shader

Postprzez milus3013 w 29 Kwi 2014, 16:32

heloo spotkałem się oto z takim błędem podczas przejścia z wysypiska do baru

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CBlender_default::Compile
[error]File          : BlenderDefault.cpp
[error]Line          : 62
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Not enought textures for shader, base tex: ston\ston_bort_j01


Wie ktoś co z tym zrobić :(
amd phenom II x4 925 , 4gb ram , palit geforce gts 450 512mb , win7 x64
Awatar użytkownika
milus3013
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 23 Gru 2012, 12:30
Ostatnio był: 18 Wrz 2015, 11:05
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: LA- Not enought textures for shader

Postprzez Darth ReX w 29 Kwi 2014, 16:37

Zakładam, że grasz na oświetleniu statycznym. To błąd, będzie naprawiony w patchu.
|| Ryzen 5 3600 3,6GHz | 32GB DDR4 RAM | XFX Radeon RX 580 8GB | Windows 10 Pro x64 ||
Awatar użytkownika
Darth ReX
Redaktor

Posty: 2053
Dołączenie: 08 Lut 2008, 17:27
Ostatnio był: 26 Maj 2025, 16:44
Kozaki: 224

Re: LA- Not enought textures for shader

Postprzez Pangia w 29 Kwi 2014, 16:40

Darth ReX napisał(a):To błąd, będzie naprawiony w patchu.

Jakże odkrywcze :E
Gizbarus miał taki błąd i chyba przeszedł przez to właśnie na statycznym. Pogrzeb z rendererem (DX8/DX9/DX10), na którymś chyba ruszy.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: LA- Not enought textures for shader

Postprzez milus3013 w 29 Kwi 2014, 16:51

Czyli nic się nie da z tym zrobić tylko na dynamiczne przejść :(
Szkoda bo na staticu mogę na full a na dynamic wszystkie suwaki na minimum
amd phenom II x4 925 , 4gb ram , palit geforce gts 450 512mb , win7 x64
Awatar użytkownika
milus3013
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 23 Gru 2012, 12:30
Ostatnio był: 18 Wrz 2015, 11:05
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: LA- Not enought textures for shader

Postprzez Gizbarus w 29 Kwi 2014, 21:08

Musisz ustawić oświetlenie dynamiczne, nie ma innej opcji. Oczywiście możesz zawsze w zaawansowanych pozmieniać opcje, żeby nie było to tak pamięciożerne.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: LA- Not enought textures for shader

Postprzez milus3013 w 29 Kwi 2014, 21:14

Gizbarus a może orientujesz się czy i ewentualnie kiedy byłby jakiś patch do LA bo dużo problemów jest :)
amd phenom II x4 925 , 4gb ram , palit geforce gts 450 512mb , win7 x64
Awatar użytkownika
milus3013
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 23 Gru 2012, 12:30
Ostatnio był: 18 Wrz 2015, 11:05
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: LA- Not enought textures for shader

Postprzez Iwaszka w 29 Kwi 2014, 21:18

Dezodoranty już nad tym pracują, więc jakoś niedługo powinny sie pojawić łatki.
Awatar użytkownika
Iwaszka
Weteran

Posty: 696
Dołączenie: 23 Cze 2010, 13:56
Ostatnio był: 12 Sty 2025, 21:37
Miejscowość: Poznań
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 272


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość