Motion Blur na stałe włączony na dynamiku DX 9

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Motion Blur na stałe włączony na dynamiku DX 9

Postprzez caleb59 w 29 Kwi 2014, 23:49

Tak mnie coś tknęło i przypomniałem sobie o tym bugu - mimo nie zaznaczania opcji Motion Blur w ustawieniach graficznych dla dynamika DX 9 (obiektowy i pełny) efekt ten jest mimo wszystko włączony i działa cały czas podczas grania - widać to szczególnie podczas szybkiego obracania się z wyciągniętą bronią w ręku...

Czy ktoś znalazł już jakiś patent jak to wyłączyć? Jeśli nie to wnioskuję tym samym o dodanie tego problemu do rozpatrzenia i dołączenia rozwiązania w najbliższym patchu!

Na dynamiku DX 10 problem nie występuje i nie jest to tylko moje spostrzeżenie - ktoś z forum też to zauważył, zdaje się @Darth Rex...
                        Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 4070 SUPER 12GB GDDR6X RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2713
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 21 Maj 2025, 17:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 678

Reklamy Google

Re: Motion Blur na stałe włączony na dynamiku DX 9

Postprzez wimmer w 30 Kwi 2014, 12:28

Miałem to samo. Rozwiązanie:
viewtopic.php?f=129&t=23182

Ja ustawiłem sobie na 0.1. Moim zdaniem tak wygląda dobrze i w miarę naturalnie. Człowiek jak obróci szybko łeb, to też mu lekko obraz "smuży" :D

Za ten post wimmer otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
wimmer
Kot

Posty: 19
Dołączenie: 08 Lis 2013, 16:45
Ostatnio był: 10 Mar 2021, 21:03
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 10


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości