[PROBLEM] Magazyny Wojskowe

Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym gry, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
X:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\appdata\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

[PROBLEM] Magazyny Wojskowe

Postprzez Gizbarus w 30 Kwi 2014, 12:52

Podczas zakończenia emisji na MW wywala mi takim oto błędem:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitWindow
[error]File          : ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 84
[error]Description   : XML node not found
[error]Argument 0    : global_wnd
[error]Argument 1    : ui\game_tutorials.xml
 

stack trace:

0023:5F64B017 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:5F69D249 xrGame.dll, CDialogHolder::IR_UIOnKeyboardHold()
0023:5F587663 xrGame.dll, xrFactory_Create()
0023:68FCE7DD xrLua.dll, luaJIT_compile()
0023:68FC4C70 xrLua.dll, lua_yield()
0023:68FB9BD2 xrLua.dll, lua_pcall()


Jakieś pomysły...?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Reklamy Google

Re: [PROBLEM] Magazyny Wojskowe

Postprzez celer w 30 Kwi 2014, 15:22

Mam podobnie: Doszedłem do Bazy Wojskowej gdzie muszę się schować przed kolejnym wybuchem. Gdy już znajduje się w budynku i czas minie, następuje wybuch, czarny ekran, gość idzie spać i wywala do pulpitu.

Treść błędu:
Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
Function      : CUIXmlInit::InitWindow
File          : ui\UIXmlInit.cpp
Line          : 84
Description   : XML node not found
Argument 0    : global_wnd
Argument 1    : ui\game_tutorials_16.xml


Kod: Zaznacz wszystko
XR_3DA.exe caused BREAKPOINT in module "D:\S.T.A.L.K.E.R. - Lost Alpha\bins\xrCore.dll" at 0023:670F4178, xrDebug::backend()+168 byte(s)
celer


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [PROBLEM] Magazyny Wojskowe

Postprzez liwkid w 30 Kwi 2014, 18:10

Podpinam się do tematu:

Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
Function      : CUIXmlInit::InitWindow
File          : ui\UIXmlInit.cpp
Line          : 84
Description   : XML node not found
Argument 0    : global_wnd
Argument 1    : ui\game_tutorials_16.xml
| CORE i5-520m 2,4GHz @ 3,16GHz | 4GB DDR3 | NVIDIA GTS 360M 1GB DDR5 | Seagate Momentus 320 GB 7200 RPM SATA-II
Awatar użytkownika
liwkid
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 01 Mar 2008, 00:13
Ostatnio był: 02 Maj 2014, 12:12
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 8

Re: [PROBLEM] Magazyny Wojskowe

Postprzez milus3013 w 30 Kwi 2014, 18:20

hmm czyżby martwy punkt do czasu wyjścia patcha jakiegoś :E
amd phenom II x4 925 , 4gb ram , palit geforce gts 450 512mb , win7 x64
Awatar użytkownika
milus3013
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 23 Gru 2012, 12:30
Ostatnio był: 18 Wrz 2015, 11:05
Miejscowość: Aleksandrów Łódzki
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: [PROBLEM] Magazyny Wojskowe

Postprzez liwkid w 30 Kwi 2014, 19:34

milus3013 napisał(a):hmm czyżby martwy punkt do czasu wyjścia patcha jakiegoś :E


HAH! Zgodnie z maksymą "Polak potrafi" udało mi się oszukać system :D
Nie bierzcie zadania od Ghosta, od razu po pojawieniu się w Magazynach idziemy zabić najemników i Mad Doga. Zbieramy co trzeba i wracamy do Ghosta. Gramy dalej :D
| CORE i5-520m 2,4GHz @ 3,16GHz | 4GB DDR3 | NVIDIA GTS 360M 1GB DDR5 | Seagate Momentus 320 GB 7200 RPM SATA-II

Za ten post liwkid otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gizbarus.
Awatar użytkownika
liwkid
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 01 Mar 2008, 00:13
Ostatnio był: 02 Maj 2014, 12:12
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 8

Re: [PROBLEM] Magazyny Wojskowe

Postprzez celer w 30 Kwi 2014, 20:35

HAH! Zgodnie z maksymą "Polak potrafi" udało mi się oszukać system :D
Nie bierzcie zadania od Ghosta, od razu po pojawieniu się w Magazynach idziemy zabić najemników i Mad Doga. Zbieramy co trzeba i wracamy do Ghosta. Gramy dalej :D


Dobra wybiłem wszystkich gości, w magazynach wojskowych, mam kryształ. Ide do Ghosta po zadanie w którym trza wybić tych 3 gości a potem pójść na spotkanie. Ale ponownie wyrzuca do pulpitu po wybuchu. Kryształu Ghost nie chce (bo nie ma takiego zadania). Napisz to bardziej sensownie, po kolei co należy zrobić albo zapodaj save gry. Dzięki.
celer


Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00

Re: [PROBLEM] Magazyny Wojskowe

Postprzez liwkid w 30 Kwi 2014, 22:57

celer napisał(a):
HAH! Zgodnie z maksymą "Polak potrafi" udało mi się oszukać system :D
Nie bierzcie zadania od Ghosta, od razu po pojawieniu się w Magazynach idziemy zabić najemników i Mad Doga. Zbieramy co trzeba i wracamy do Ghosta. Gramy dalej :D


Dobra wybiłem wszystkich gości, w magazynach wojskowych, mam kryształ. Ide do Ghosta po zadanie w którym trza wybić tych 3 gości a potem pójść na spotkanie. Ale ponownie wyrzuca do pulpitu po wybuchu. Kryształu Ghost nie chce (bo nie ma takiego zadania). Napisz to bardziej sensownie, po kolei co należy zrobić albo zapodaj save gry. Dzięki.


Pomyślmy... Skoro zadanie z 3 typami odpala spotkanie z kontaktem, który z kolei aktywuje niefortunny blowout to... Nie robimy go, ponieważ aby zakończyć quest Ghosta należy przynieść mu tylko artefakt.

Na Twoje życzenie - wersja łopatologiczna:

1) Pojawiasz się na mapie Magazyny Wojskowe.
2) Obok wioski, gdzieś w bunkrze pod masywem siedzi sobie Ghost. Odsyła nas do niego zadanie (nie pamiętam od kogo, czy Doca czy Saharova).
3) Nie idziesz do niego, ale kierujesz się w stronę magazynów gdzie zabijasz wszystkich, a szczególnie pana Mad Doga (zabierasz jego artefakt).
4) Po jego zgonie kontrolę nad magazynami przejmie wojsko - przyleci paru soldatów, których możesz już olać.
5) Wracasz do Ghosta, witasz się z nim, bierzesz zadanie po czym natychmiast je kończysz oddając kryształ.
6) Dalej robisz wszystkie zadania poza wspomnianym zabiciem 3 najemników i spotkaniem z kontaktem.

Wsio. Jedyna wada to drażniące oczy, niedokończone zadanie w pda.

EDIT: Kryształu się chyba nie oddaje, ale chwalisz się Ghostowi, że Mad Dog is dead.
| CORE i5-520m 2,4GHz @ 3,16GHz | 4GB DDR3 | NVIDIA GTS 360M 1GB DDR5 | Seagate Momentus 320 GB 7200 RPM SATA-II

Za ten post liwkid otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Gość.
Awatar użytkownika
liwkid
Stalker

Posty: 85
Dołączenie: 01 Mar 2008, 00:13
Ostatnio był: 02 Maj 2014, 12:12
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 8

Re: [PROBLEM] Magazyny Wojskowe

Postprzez Gizbarus w 30 Kwi 2014, 23:45

Zrobiłem według metody liwkida i działa jak trza - przy czym pozwoliłem sobie zaszaleć i załatwić przy okazji także trzech najemników - po prostu miałem już w kieszeni kryształ, kiedy spotkałem się z kontaktem. Gość pobiegł w swoją stronę, a ja do Ducha. Ot, bułka z masłem. A do łowców schowków dodatkowa ciekawostka:
:

Na wieży ciśnień w wiosce leżą dwie paczki 5.56mm PP oraz Snajperski TRS. O wiele lepszy niż mój używany do tej pory SGI.
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 04 Gru 2024, 13:20
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości