Dzięki Methodowi mamy już poprawioną listę - każdy znajduje się tam, gdzie jego miejsce. Co się z tym wiąże - było parę nerfów i kilka OP...

Naturalnie brak jeszcze podstawowych statystyk, czyli HP, ataku i obrony oraz dopasowania poziomu umiejętności do tieru kart. Wszystko w swoim czasie.
Póki co, jak widzicie, część kart nie posiada jeszcze umiejętności specjalnych, a część ma tylko nazwę. Jeśli macie co do nich jakieś pomysły, dzielcie się nimi tutaj.
[EDYTA BARTOSIEWICZ]
Okej, mała acz istotna zmiana w mechanice (ale i tak nikt z was nie wie o co chodzi

) - wywalam ze statystyk obronę, zostawiając sam atak oraz HP. Dzięki temu gra będzie toczyć się jeszcze szybciej, a także doda to możliwości stworzenia nowych specjali. Ot, taki updejt dla ciekawych postępów prac.
Przy okazji, poniżej wygląd pola gry. Oczywiście z racji, że z Paintem jestem od jakiegoś czasu w separacji (ten związek nie miał przyszłości...), wygląda jakościowo mniej więcej jak komiks z dolanem.
Wielka Ziemia to miejsce, z którego gracze co turę dobierają nowe karty. Trafiają one do ręki, czyli Kordonu (w wypadku Wolanda do Kondomu). Stamtąd (po uiszczeniu opłaty w kozaczkach) kładziemy je na stole, czyli Centrum Zony. Z kolei gdy karta zostanie pokonana (jej HP spadnie do/poniżej zera), trafia na Wysypisko.
Ot, takie podstawowe wyjaśnienie toku rozgrywki.