Chernobyl Liquidators Simulator

Dyskusje na temat gier i szeroko rozumianej rozrywki mieszczącej się w ramach powyższej kategorii.

Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez trojanuch w 22 Sie 2020, 19:50

Cześć wszystkim,

Może część z Was kojarzy mnie z tego forum jako twórcę modów (m.in. SWO, Misery), przy czym od dłuższego czasu można powiedzieć, że porzuciłem tę aktywność (niestety).
Dla odmiany od kilku lat zajmuję się tworzeniem gier głównie w rozmaitych około-designerskich rolach.
Ale do rzeczy - od ok. pół roku prowadzę projekt o nazwie Chernobyl Liqyidators Simulator - który jak sama nazwa wskazuje jest dość bliski naszym wspólnym klimatom.
Różnice to oczywiście to, że Zona jest świeżo po katastrofie i jeszcze nie zdążyła zgnić i zarosnąć oraz to, że trzymamy się realiów więc Controllerów, którzy przejmowaliby umysły też raczej tu nie zastaniemy ;)
Natomiast pomijając to - moją ambicją jest aby to co było tak niezwykłe w Stalkerze i przyciągnęło mnie (nas?) do niego na długie lata odtworzyć w tych nowych realiach i technologi (Unity).

W każdym razie - w ostatnim czasie wypuścliliśmy pierwszy nie-fake'owy teaser naszej gry, przedstawiający jedną z lokacji, a także - jeśli się przyjrzeć - także kilka mechanik.

Zapraszam do ogłądania tutaj:
https://www.youtube.com/watch?feature=youtu.be&v=Te0p8Ohq4UU

Jeśli się komuś podoba, to w przeciwieństwie do tworzenia modów ktoś tu musi wykładać kasę, a temu procesowi nic tak nie pomaga jak budowanie się Wishlisty na Steamie. Dlatego serdecznie zapraszam na nasz profil:
https://store.steampowered.com/app/1113010/Chernobyl_Liquidators_Simulator/

Dzięki serdeczne i pozdrawiam!
Trojanuch

EDIT:
Dostępny jest już gameplay trailer gry, można go obejrzeć tutaj:
Ostatnio edytowany przez trojanuch 05 Gru 2020, 15:33, edytowano w sumie 3 razy
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, Junx, yozue, Gizbarus, jedrek777, Trikster, Wheeljack.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Reklamy Google

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez Akinaro w 23 Sie 2020, 08:59

Ja tam nie owijam nic w bawełnę więc napiszę prosto z mostu...
Nie ma żadnego filmu ani screena z prawdziwej rozgrywki, opis jest rozwodniony i pusty, ma ten powiew tych gniotów robionych na unity. Zgaduje że to przerobiony gameplay tego Train Station Renovation...
Wygląd też nie zachwyca, jeśli fake filmiki wyglądają tak plastikowo to bój się boga jak sama gra wygląda... nawet free assety z unity/UE czy sketchfaba lepiej wyglądają.

By to był jeszcze jakiś wielki projekt to bym zrozumiał chowanie się za fake filmikami, ale mamy tutaj produkt z tej samej półki co np: https://store.steampowered.com/app/1370 ... Simulator/ więc raczej powinniście iść w otwarty support od widzów, zbierać opinie i szlifować tytuł.

Jest kilka projektów lekko związanych ze stalkerem czy charnobylem i wszystkie lepiej to robią niż to.... zwłaszcza że omijają robienie gry z tytułem SIMULATOR....
Boże zlituj się nad człowiekiem który myślał że to dobry pomysł dać SIMULATOR w tytule gry.... :pogarda: :pogarda: :pogarda:

Za ten post Akinaro otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive atikabubu,
Negative Gizbarus.
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez trojanuch w 23 Sie 2020, 19:14

Haha o kurde, przypomina mi się mój pierwszy post na tym forum jakieś 11 lat temu ;)

Wgl to dzięki za feedback - bo napisałeś dość ciekawego posta poruszającego kilka różnych kwestii.

Ale po kolei - najpierw fakty.

Otóż teaser powyżej nie jest fakowy - jest to 100% footage z gry z lekko podrasowanym na post-produkcji audio (ale grafika jest totalnie nie ruszona - cały post-proces zrobiony jest w silniku).
Jest to do tego stopnia nie fake, że nawet radiacja działa już na systemie - tuż za pulpitem umieszczone jest centrum sfery radiacyjnej której moc obniża się ku brzegom po quasi-parabolicznej krzywej.
Dozymetr na hudzie i na ramieniu reaguje na wchodzenie gracza w tę sferę - jego strzałki idą do góry. Jedna strzałka wskazuje na obiektywną siłę pola w którym jest gracz (i ona też odpowiada za proceduralne i coraz intensywniejsze trzaski dozymetru), a druga za ilość radiacji jaka 'przecieka' przez ochronę.
W tej chwili jedynym elementem ochronnym jest maska którą mamy - w momencie kiedy gracz zbliża się do centrum sfery - ilość przeciekającej radiacji przekracza krytyczne progi (obecnie 33 i 50% skali) i powoduje mrugania diód na górze dozymetru i odezwanie się alarmu.
Oddech w masce przyspiesza wraz ze wzrostem napromieniowania gracza i pogorszeniem się jego kondycji (acz to akurat jest ledwo słyszalne w teaserze), ale także mamy już zrobiony system staminy który także będzie kontrolował jego tempo i wybór setu sampli.
Uderzenie piąchą w przycisk to z kolei obiekt typu interactable - czyli po prostu podchodzimy i 'używamy' go wciskając E - co powoduje najpierw proceduralny blend kamery to pożądanej pozycji, który płynnie przechodzi w animację zarówno samej kamery jak i oczywiście ręki wykonującej samo uderzenie.
Czyli - mówiąc krótko - wszystko co widać na teaserze, w tym zamierzona, dramatyczna eskalacja napięcia w jego trakcie jest już wynikiem odpowiednio zaimplementowanych i rozstawionych na lokacji prefabów oraz systemów gameplayowych.

Sama lokacja to natomiast efekt ok. miesięcznej pracy bardzo dobrego artysty 3d - który wymodelował wszystkie te szafy, urządzenia no i kilku dni mojej bo zajmuję się w projekcie między innymi świeceniem.

Co do fakowych trailerów itp. - to o czym mówisz to pre-produkcje, które są w ostatnim czasie dość modnym patentem na badanie rynku (szczególnie w szeroko rozumianej 'około playwayowej' części rynku). Ja i mój zespół od początku zajmowaliśmy wyłącznie produkcją, no bo my właśnie od tego jesteśmy (czyli wchodzimy robić jak już klamka zdążyła zapaść że ma być robione).
Train Station Renovation to gra robiona przez inne, bardzo zdolne studio w ramach tej samej firmy - i chciałem zauważyć że postawione przed sobą cele zrealizowała na tyle dobrze aby koszty swej produkcji zwrócić w ok. 23h. Także wiesz....

A z symulatorów ogólnie bym się tak nie śmial, szczególnie jak interesujesz się game designem i wiesz czym są loopy dopaminowe ;) Mnie osobiście jara obecność tej nazwy w tytule, ale to kwestia gustu już - wiadomo ;)
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Darth ReX.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez Akinaro w 24 Sie 2020, 13:52

No jeśli to jest video prosto z gry to chyba muszę tylko pogratulować jakości assetów, bardzo płynnych animacji, i cytuje: "dramatycznej eskalacji napięcia" :caleb:
Awatar użytkownika
Akinaro
Modder

Posty: 221
Dołączenie: 01 Cze 2016, 10:52
Ostatnio był: 24 Lut 2022, 16:19
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 115

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez trojanuch w 24 Sie 2020, 15:38

Haha no to ostatnie to była autoironia ;) Ale poza tym to dzięki :) Walczymy dalej - i mam nadzieję że kolejne materiały jeszcze bardziej Cię przekonają do tego projektu :)
Image
Crazy Misery Brewer
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez trojanuch w 01 Paź 2020, 00:20

Dzisiaj opublikowaliśmy pierwszy gameplay trailer gry :)

Trochę chaotyczny wyszedł no, ale nie wszystko zawsze musi byc idealne ;) Tak czy siak enjoy :)
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, KOSHI, Junx, Mruk.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez Junx w 01 Paź 2020, 22:30

Super materiał, a możesz powiedzieć czy będzie można wejść do ruin starego sarkofagu, czy za dużo z tym zabawy?
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez trojanuch w 04 Paź 2020, 03:28

Chcę pociągnąć ścieżkę spod tego pożaru na dach - właśnie z takim przełażeniem przez te rozdupczone miejsca. I na bank robimy tą płytę wielką okrągłą z wystającymi prętami :)
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Junx.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez Junx w 04 Paź 2020, 23:42

Super!
Będę przy kasie to na pewno kupuje ;]
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2339
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 06 Gru 2023, 11:10
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 357

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez Zdzislaw84 w 01 Gru 2020, 14:31

nie no wygląda super, lubie tego typu gry więc wyczekuję z niecierpliwością.
Zdzislaw84
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 27 Lis 2020, 09:39
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Kozaki: 0

Re: Chernobyl Liquidators Simulator

Postprzez trojanuch w 26 Kwi 2021, 00:58

Jeśli ktoś jest zainteresowany to zaczęliśmy tygodniowe playtesty jednego z leveli - pożaru elektrownii.

Można się zapisać na stronie Steam projektu:
https://store.steampowered.com/app/1113 ... Simulator/

Dostęp będzie aktywowany lada moment i potrwa do 02.05 :)

Oczywiście wszelkie uwagi i spostrzeżenia mile widziane - co oczywiste zależy mi aby gierka spodobała się fanom Stalkera do których sam od wielu lat się zaliczam :)
Image
Crazy Misery Brewer

Za ten post trojanuch otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59, Trikster, GajgerW, Wheeljack, KOSHI.
Awatar użytkownika
trojanuch
Modder

Posty: 430
Dołączenie: 17 Gru 2007, 07:31
Ostatnio był: 03 Lis 2021, 13:37
Miejscowość: Łódź
Kozaki: 160


Powróć do Inne gry

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 5 gości