Jeśli są błędy to wybaczcie.
Jestem Kitajec i jestem początkującym Stalkerem, który przybył tu przez kłopoty na Dużej Ziemi. Ubrałem się w brązową kurtkę ,niebieskie jeansy lekko przetarte na kolanach i wojskowe buty. Udało mi się kupić pistolet od handlarza, który pomógł mi przejść przez Kordon.
Dostałem się do wioski kotów i teraz właśnie siedzę przy ognisku z Fanatykiem i Sieją.
-A ty Kitajcu ile masz wiosen?-zapytał łysy mężczyzna w kombinezonie Świt.
-22 w tym roku- burknąłęm kończąc konserwe.
-Oooo ty w morde!- zaśmiał się tak samo ubrany mężczyzna jak ja siedzący obok.-Najmłodszy nam się trafił.
-Piepszysz Czarny miał 17 lat!-krzyknął gruby Sidorowicz idący do nas.
Sieja nic nie odpowiedział tylko burknął coś niezrozumiale pod nosem.
-Fanatyk sprawa jest musicie spiepszać. Zaraz będą tu Najemnicy-poważnym głosem powiedział gasząc ognisko nogą..
-Znowu?-poderwał się opiekun wioski i z niedowierzaniem spojrzał na handlarza.
-Striełok będzie dopiero jutro, a wszyscy Najemnicy z Magazynów kierują się tu.
-Wszyscy zbierać się macie pięć minut na ewakuacje dalej raz, raz.- krzyknął zastępca Wilka chowając śpiwór do plecaka. -Przyjdzie Striełok to odbijemy wioskę, a teraz jest za dużo kotów i nie damy rady.
-Rozumiem, rozumiem-odparł spokojnie idąc w stronę bunkra.
Cała nasza mieścina w kilka minut była już gotowa do wymarszu tylko nie Sidorowicz, który oczywiście zostaje, bo jest nietykalny.
Do wioski po dziesięciu minutach wpadło z dwadzieścia lub trzydzieści osób, a my na szczęście już jesteśmy niedaleko zawalonego mostu.
-Kurwa-zaklął Fanatyk.-Idziemy na Parking ruchy!
Posłusznie wstaliśmy z zielonej, soczystej trawy i skierowaliśmy się do domniemanej bazy. Parking jest utrzymywany przez Stalkerów lecz mimo to zawsze jest atakowany przez Bandytów.
-Żwawy przyjacielu- przytulił się dowódca z przemytnikiem Żwawym.-Niebiescy nas wypchnęli z naszej bazy.