Największy trolling w historii forum - DM:E

Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne.

Moderator: Realkriss

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez von Carstein w 20 Lip 2009, 18:55

Uwaga... żeby zapobiegnąć bałaganowi:
A więc tak proponuje - każdy kto chce może opisać swój pomysł na zadanie. Ten pomysł wysyła na PW Witchera. On rozpatruje pomysł.
Kulewsko ważne - zadania mają reprezentować poziom taki jak w gothicu, wiedzminie i im podobnych grach.

Pomóż nam stworzyć swojego wymarzonego Stalkera! Czekamy na twoje pomysły! Nie zawiedź partii! Pamiętaj - Partia wie, gdzie mieszkasz... Funkcjonariusze banicji też. - F360
Awatar użytkownika
von Carstein
Weteran

Posty: 690
Dołączenie: 28 Lut 2009, 15:00
Ostatnio był: 05 Kwi 2018, 12:01
Kozaki: 43

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Jarexxx w 21 Lip 2009, 09:11

The Witcher napisał(a):Da się zrobić. :wink:

Kilka skrinów, niedługo dam więcej.

Skrin 1

Skrin 2

Skrin 3

P.S. Dla tych którzy nie wiedzą mod będzie pod wersję 1.0005, chyba że uda mi sie patcha zrobić do 1.0004. :)

Co wilk ma na sobie na 2 skrinie?
Słabsza wersja exo?
Aha, czy dało by rade sprawić aby NPC potrzebni do questów nie obrywali promieniowaniem (kurde przecież nie obrywajom), ale zwykłi NPC też nie obrywają, a powinni i to mnie troche wkur.. denerwuje mnie.
Aha, dajcie jeszcze pare skrinów, ale np ze złomowiska czy z doliny uroku (?mroku?).
Ja dam jednego screena, kieruje go do witchera, to nie Fake tylko bar po najeździe Wolności.
Image

Proszę zwrócić uwagę na Nazwisko denata.

To już 3 edit ....

Apropo wkładek i płytek pancernych, powinny być dużo droższe, zanim ja poszedłem do LAB x 18 to już miałem
6x 20% wkładki + 1x 40% wkładka.
Co czyniło ze mnie pancernika, który mógł skoczyć z bardzo dużej wysokości, przejśc przez czerwony las bez szwanku (ja nie strzelałem wogóle!!!)
Płytki powinny być droższe o jakieś 4, 5 razy, wkońcu nie zużywają się, i tak mogło by zostać.
Ale płytki powinny też dodawać do innych odporności, a gdyby można było je łączyć <---(Sam myślę, że to przesada, ale fajnie by było)
(Gram na Dima's modzie zwykłym).

Na arenie fajnie było by gdybyśmy mogli walczyć drużynowo, np Naznaczony +5 Duty/Freedom vs 6 Soldiers itp.
Wkońcu na arenie Jest ,,Totalizator" w którym uczestniczą drużyny.


PS. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły, to najpierw proponuje zagrać na Dima's modzie zwykłym, i pomyśleć czego brakuje, czego za dużo itp.

Edit 4 ehhh...
Możliwe jest niszczenie desek, skrzynek, broni, kombinzezonów, a czemu nie moge zniszczyć sciany?
Możliwe by było takie cóś?
Nie to żeby móc przez nią przejść, ale zdewastować tak że mamy przez nią widok, lub możemy przez nią strzelić?
Lub podmienić tekstury uszkodzeń ściany z czarnych kropek na przezroczyste dziury?
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez portals w 23 Lip 2009, 06:51

Ze ścianami to chyba niemożliwe ale ja mam pomysł na zadanie mianowicie wykonywanie pomiarów dla naukowców w jakiś gorących miejscach,można by też zrobić tak ze trzeba wykonać pomiary w czerwonym lesie zęby hełm zaczął działać w nim

Pomysly na zadania prosze przesylac na PW @The Witchera oraz @Legata Martinusa... - caleb59
Projekt "Zew Prypeci PL" pomyślnie zakończony )
Projekt "Narodnaya Solyanka dla mas" wydana wersja RC3.
Informacje na temat polonizacji Soljanki, Download, Poradniki, Zgłaszanie błędów w Polonizacj - zapraszamy do odwiedzin.
Tu można podziękować Arharze, twórcy Soljanki
Projekt "Nowy Scenariusz 5 PL" pomyślnie zakończony
portals
Tropiciel

Posty: 227
Dołączenie: 07 Sty 2008, 17:47
Ostatnio był: 25 Mar 2012, 11:30
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez The Witcher w 24 Lip 2009, 07:39

Ekhem, jeszcze 2 zmiany. :P
- Jeszcze bardziej poprawione AI (np. Gdy walczymy z żołnierzem kóry ma SWD i AK, gdy jesteśmy blisko strzela do nas z AK, kiedy się oddalimy wyciąga SWD. :P)
- Artefakty promieniują nawet w plecaku, musimy mieć specjalną skrzynkę żeby je nosić.
- 1 nowa anomalia.
Jak będzie jeszcze coś nowego to dopiszę.
Ostatnio edytowany przez The Witcher, 24 Lip 2009, 20:42, edytowano w sumie 1 raz
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez majdanek w 24 Lip 2009, 15:34

Mozna jeszcze dodac mozliwosc odrzucenia granatow ktore spadly nam pod nogi?? cos jak w Call Of Duty?? i jeszcze zeby troche utrudnic gre, robienie savow tylko w bezpiecznych miejscach np baza albo jakas kryjowka??
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez MatrixSTR w 24 Lip 2009, 15:50

Myślę że można by zrobić żeby troche utrudnić rozgrywkę tak że przedmioty które ułatwiają rozgrywkę (wkładki pancerne, celowniki optyczne, lepsze kombinezony i bronię a nawet amunicje do niektórych) można dostać tylko za jakieś trudne zadania dodatkowe. Bo to jest troche wnerwiające jak po godzinie grania jestem tak wyposażony że jestem prawie nieśmiertelny i nawet na najtrudniejszym poziomie trudności jest bardzo łatwo przejść gre
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 07 Maj 2025, 20:23
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 277

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Jarexxx w 24 Lip 2009, 17:08

Apropo save'ów, na arenie jest totalizator, i dzięki niemu moja postać była Pancernikiem, gdyż można było wybrać jaką kolwiek walkę i postawić 12 000 RU , przed tym zapisać grę, w razie gdybyśmy źle postawili to wczytujemy i tak w kółko, więc za każdym razem kiedy postawimy już stawkę lub wyjdziemy z areny po ukończonej walce zawodników, powinien być automatyczny quicksave, a jeśli chodzi o save w którym wpisujemy nazwę, ludzie szybko nie powinni się skapować, że ten sejw dało by się obejść, co do save'ów w bezpiecznych miejscach to raczej nie możliwe, nie ma czegoś takiego jak ,,strefa" bezpieczna w stalkerze, wszędzie możesz np. wrzucić sobie granat pod nogi...
Jeśli mowa o save'ach to autosave powinnien być częściej powiedzmy co 10 minuty, i wtedy keidy przełaźimy na inną planszę.
Co do broni, tłumiki zwykle obniżają ich właściwości , ale w Arsenal mod, zbyt drastycznie, 3 strzały a 7-11 to je inna baja... (chodzi o bajki z ludzmi, nie mutantami)
Co do kopania granatów, to dobry pomysł, ale ostro by trzeba się namęczyć więc nie licz na to,
Po 1 Animacja
Po 2 Nowa Funkcja interakcji Actor-Object (zmieniło bo ty zbyt wiele, nie tylko granat)
Po 3 Do granatu możesz strzelić, bądź uciec...


Bardzo proszę o przyśpieszenie produkcji modu, gdyż z nowym miesiącem trace internet, na skutek końca umowy z operatorem... (Ja pier***e, krótko mówiąc!), a nikt inny raczej mi tego nie ściągnie.

Matrix, na początku gry zbyt szybko nie zdobędziesz już wkładek panernych, Witcher o to zadbał
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez majdanek w 24 Lip 2009, 18:44

Jesli chodzi o te savy to mialem na mysli cos w stylu gta, zapisujesz gre w/przy okreslonym przedmiocie np tylko w bazach kazdej z frakcji. I mozna by jeszcze znajdowac troche grosza przy trupach.

Znajdowanie pieniedzy przy zwlokach juz jest i dziala ok - testowane na Dima's Mod: Final Alpha przeze mnie... - caleb59
Image
Awatar użytkownika
majdanek
Stalker

Posty: 91
Dołączenie: 23 Maj 2009, 12:57
Ostatnio był: 22 Wrz 2011, 09:05
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez PrzemoC w 24 Lip 2009, 19:07

Jarexxx napisał(a):Apropo wkładek i płytek pancernych, powinny być dużo droższe, zanim ja poszedłem do LAB x 18 to już miałem
6x 20% wkładki + 1x 40% wkładka
matrix_strefa14 napisał(a):Myślę że można by zrobić żeby troche utrudnić rozgrywkę tak że przedmioty które ułatwiają rozgrywkę (wkładki pancerne, celowniki optyczne, lepsze kombinezony i bronię a nawet amunicje do niektórych) można dostać tylko za jakieś trudne zadania dodatkowe
matrix_strefa14 napisał(a):jak po godzinie grania jestem tak wyposażony że jestem prawie nieśmiertelny i nawet na najtrudniejszym poziomie trudności jest bardzo łatwo przejść gre


Skoro tak wam przeszkadzają, to po kiego grzyba je sobie kupujecie? Proste rozwiązanie,
ja kupuje JEDNĄ i TYLKO JEDNĄ na raz noszę. I nie narzekam. Jak za trudne będzie dla
Was zrezygnowanie z tego ułatwienia, to już Wasz problem.
BTW. Wg. mnie wkładki to powinny mieć dwa razy słabsze parametry obrony.
Nawet z jedna czerwoną i SKAT'em 10 można być kuloodpornym.

Edit: Zawsze możecie im zwiększyć cenę własnoręcznie, to nie boli...
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Bartas w 24 Lip 2009, 21:10

PrzemoC napisał(a):Skoro tak wam przeszkadzają, to po kiego grzyba je sobie kupujecie? Proste rozwiązanie,
ja kupuje JEDNĄ i TYLKO JEDNĄ na raz noszę. I nie narzekam. Jak za trudne będzie dla
Was zrezygnowanie z tego ułatwienia, to już Wasz problem.
BTW. Wg. mnie wkładki to powinny mieć dwa razy słabsze parametry obrony.
Nawet z jedna czerwoną i SKAT'em 10 można być kuloodpornym.

Edit: Zawsze możecie im zwiększyć cenę własnoręcznie, to nie boli...


Moim zdaniem nikt nie powinien nic grzebać w modzie żeby sobie podwyższać lub obniżać trudność. Właśnie to jest SZTUKA zróżnicować poziom trudności a nie "zrób to własnoręcznie". I raczej nikt specjalnie nie będzie rezygnował z dodatkowych upgradów bo będzie za łatwo. O to chodzi w tej grze by stworzyć jak najlepszą postać ale aby nie było za prosto. I to jest właśnie sztuka...
Image
Bo inne horror-mody to chu*nia...
Wyjdzie jak go skończę
Awatar użytkownika
Bartas
Stalker

Posty: 189
Dołączenie: 21 Paź 2007, 19:13
Ostatnio był: 24 Cze 2011, 19:07
Miejscowość: Dolina Mroku
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 2

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez PrzemoC w 24 Lip 2009, 23:12

Ależ ja nikomu nie rozkazuję grzebać w plikach, o nie. Tylko sugeruję.
Sam nie grzebałem i zgodzę się z Twoją opinią na temat sztuki... Moja jest
całkiem podobna, bo gram na własnych zasadach i chcę sobie narzucić np. pewien
styl gry od początku i się go ściśle trzymać. Doprowadzić w nim moją postać
do perfekcji. Np. włąśnie uzywanie nie więcej wkładek niz jedna to takie
ograniczenie. Albo zabranie max. Trzech apteczek, po jednej każdego typu.
Albo korzystanie tylko z zachodnich/wschodnich broni. Albo....

Aha, nie zapominajmy że Zwykły Dima's Mod to tylko nie dokończony pierwowzór,
który trzeba by jeszcze dopracować....
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Re: [WIP]Dima's MOD Enhanced

Postprzez Jarexxx w 26 Lip 2009, 18:06

Legat Martinus napisał(a):Mi noże nic nie zawiniły... konkretnie nóż... a konkretnie jeden typ noża. Nierealistyczne są setki typów noży w Zonie...
No... Zapewne troskliwy właściciel gospodarstwa zabrał ze sobą siekierę podczas ucieczki przed promieniowaniem w 1986 roku... Wiadomo - siekiera była mu najbardziej potrzebna.
Samochody... nawet te dwadzieścia sztuk to wciąż za dużo, jak na ilość i wielkość danych nam obszarów. W kradzież pojazdów wojskowych mogę jeszcze uwierzyć (Chociaż nie bardzo... podejść do Nivi, wsiąść do auta i przeżyć ostrzał żołdaków... chociaż mogę to traktować jako łup wojenny). A inne samochody... taaa... stały dwadzieścia lat w garażach i są nadal sprawne... i nawet szabrownicy, tak liczni po katastrofie nic nie ukradli... No cud :D.

No dobra. Teraz właściwa część posta.

Mógłbyś usunąć z moda tą cholerną, super nierealistyczną możliwość z umieszczania pistoletó maszynowych w slocie na pistolety? Bo o ile w obrzyna za pasem uwierzę, to już w MP5 za chiny ludowe nie jestem wstanie (I dlatego DM mnie odrzucił).

No i mam jeszcze pytanie... Będą niewidzialne anomalie... No bo mi się one wydają ciut neirealistyczne (chociaż to zjawiska całkowicie niepojęte dla nauki). Nad anomalią termiczną powinny być te "zawirowania" gorącego powietrza, elektro - wyłądowania elektryczne widoczne dla człowieka, trampolina - wiadomo...
Rozważając tą kwestie musimy brać pod uwagę jedną rzecz - ilu ludzi przeżyło by w Zonie chociaż jeden dzien bez pik pika? (Mam nadzieje, że mi się mody nie mieszają).


EDIT:

No... zapomniałem powiedzieć o Wszytkich Uzo podobnych broniach. Mea Culpa. One pasują... Ale MP-5 nie.


Samochodzy mogą być, i to będzie realistyczne, jest ziomek w bazie wolności
,, ..Naprawiam te graty..." - To mówi ziomek który stoi pośrodku wielu pojazdów zaraz za budynkiem Lukasza, więc zmieniło by się pare tekstów np. Już wiele ich naprawiłem, ale te cioty nie portafią ich odstawiać na miejsce, i ktoś je nam pod***rdala, często w Zonie można spodkać jakiś dwu-śladowiec który jest sprawny.
Witcher prosze zmień ten tekst, to może nie będą się czepiać, że są samochodzy, mimo to, że mówiłeś, że ich nie usuniesz.

Skoro tak wam przeszkadzają, to po kiego grzyba je sobie kupujecie? Proste rozwiązanie,
ja kupuje JEDNĄ i TYLKO JEDNĄ na raz noszę. I nie narzekam. Jak za trudne będzie dla
Was zrezygnowanie z tego ułatwienia, to już Wasz problem.
BTW. Wg. mnie wkładki to powinny mieć dwa razy słabsze parametry obrony.
Nawet z jedna czerwoną i SKAT'em 10 można być kuloodpornym.

Edit: Zawsze możecie im zwiększyć cenę własnoręcznie, to nie boli...

Ja nie mówie, że przeszkadza mi bycie pancernikiem, przeszkadza mi przedwczesna możliwość zostania nim, ale już prędko się nim nie zostanie
Za Polskę !
Awatar użytkownika
Jarexxx
Stalker

Posty: 161
Dołączenie: 27 Cze 2009, 13:40
Ostatnio był: 19 Wrz 2013, 15:30
Miejscowość: Włocławek
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Fast-shooting Akm 74/2
Kozaki: 48

PoprzedniaNastępna

Powróć do Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości