Największy trolling w historii forum - DM:E

Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne.

Moderator: Realkriss

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez PrzemoC w 05 Sie 2009, 13:32

CrisuSPW napisał(a):Hmm, zauważam powiązanie z Soljanką, czyż tak? Mam na myśli kapsuły zawierające anomalie... W Soljance sprzedaje je ziomek na samym końcu Kordonu, jednakże nie kupowałem ich ze względu na to, że wydały mi się zbędne. Przemocu, mógłbyś opisać w jaki sposób ich używać i czy warto?

To jest Pre-Alpha z przed miesiąca, wtedy nie bardzo było o slojance na forum.
Musisz spytać Dymitra albo Witchera. Sposób użycia? Klasyk. Zamiast pistoletu,
przytrzymujesz, strzał, po chwili kulka zostaje upuszczona na ziemię i powstaje anomalia.
Ładny efekt, kulka zostaje.
CrisuSPW napisał(a):Co do granatów oświetleniowych(...) , który powoduje czasową utratę wzroku?

Nie, rzucasz go i przez 45 sek. emituje światło. jest przy tym wstrząs jak przy wybychu granatu,
Witcher postara się to naprawić, dziś dostanie raport ode mnie.
CrisuSPW napisał(a):Buggy z HL2...? Godny pomysł, z pewnością zapożyczony z innej modyfikacji, jednak całkowicie na plus.

Zdaje się, że w finalnej wersji ich nie będzie :(. Pytaj Freezena, on coś mówił. Jeśli tak, to szkoda.
CrisuSPW napisał(a):Egzoszkielet także kojarzę z Soljanką, obecny był w zadaniu w podziemiach. I czegoś takiego nam właśnie potrzeba...

Zgadzam się, choć sam nie lubię exoszkieletów.
CrisuSPW napisał(a):Reskin mundurów... No cóż, szkoda przyznać, ale zostały wykonane mizernie.

Nikomu się ten strój najemnika z Iraku nie podobał, więc Witcher zmieni to... nie ma wyjścia.
Dodam, że ten sam z maska przeciwgazową już jest w barwy maskujące, bardziej leśne. I wygląda ładnie.
Pidżamka rzadko się trafia. :wink:
CrisuSPW napisał(a):Hmm, a czy znajdzie się coś podobnego do tego...?

Do Witchera z tym.
Jarexxx napisał(a):Jeśli tak Witcher dodaje amerykańskie piżamy, to niech dołoży coś polskiego!

TO JEST PRE-ALPHA, głównie robota Dymitra. Witcher to szlifuje. I mówi się "Prosze"...
Dodam, że będzie miotacz płomieni.
"Każde słowo jest jak niepotrzebna plama na ciszy i nicości." -Samuel Beckett
Ale, z drugiej strony, on to powiedział...
Awatar użytkownika
PrzemoC
Beta Tester

Posty: 444
Dołączenie: 31 Sty 2009, 15:27
Ostatnio był: 19 Cze 2022, 12:45
Miejscowość: Everon
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: SIP-t M200
Kozaki: 13

Reklamy Google

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez bzykacz w 12 Sie 2009, 19:32

1Mam parę pomysłów do was należy osądzenie czy dobrych,a mianowicie gdy są jakieś trupy niedaleko ogniska itp. to stalkerzy je odciągają jest to fajny smaczek ale można to ulepszyć i stworzyć jakieś konkretne punkty do których zanoszą zwłoki w takie zbiorowe groby i np poukładane blisko siebie. (jeżeli da się takie coś zrobić dałoby by to pewne odczucie że ,,chowają"(w cudzysłowiu bo przecież tylko leżą) z szacunkiem swoich kumpli,a stwory zbierają w jedno miejsce żeby nie zwabić nowych)

2Fajnie też byłoby wiedzieć ile dostajesz do relacji z daną frakcją po wykonanie misji(jeżeli coś dostajesz),

3Pasek wytrzymałości,

4Odniesienie do pytania usera sprzed paru stron,chodzi o ,,Karła" dodacie go czy nie??,

5Usunąć wracanie na góre ekwipunku gdy klikamy,rozładowujemy broń na dole itp.,

6ktoś już wspomniał o skrzynce na artefakty myślę że to fajny pomysł bo nie zaśmiecały by ekwipunku,

7Różne triki stalkerów i trepów np idziemy sobie niedaleko 1 handlarza i widzimy rannego żołnierza podchodzimy by go dobić,a on nagle wstaje i strzela do nas z pistoletu a z za krzaków wyłażą jego kumple i inne pułapko-sytuacje,

8Legat zaproponował ,,polowanie"(post na 1 stronie) ale nie znalazłem czy takie coś dodacie(myślę że to jest bardzo fajne ja osobiście latałem z 2h by znaleźć macki pijawki w tym czasie ubiłem z 18 tych bestii a znalazłem tylko jedną trochę to nie fair),

9Zrobić zonę bardziej hmm.... brutalniejszą psy,koty,dziki,pijawki też muszą czymś się żywić więc powinny od czasu do czasu polować na inne zwierzęta i stalkerów,

10Dodanie nowych opowiadań,na forum jest chyba temat z nimi i za zgodą autora można by pożyczyć,ja lubiłem znajdować nowe i z zapałem czytałem wtedy ten wykreowany świat nabiera rumieńców,
a to za waszą ciężką prace :wódka:
Awatar użytkownika
bzykacz
Kot

Posty: 40
Dołączenie: 11 Sie 2009, 17:34
Ostatnio był: 26 Lut 2016, 00:27
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 3

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez kalash w 13 Sie 2009, 12:26

Miotacz ognia ^^
Tylko gdzie w zonie jest działająca stacja paliw gdzie by można było naładować tą broń,
Ale mniejsza o to
tak mnie coś naszło
Jako że w stalkerze "bawię" się w snajpera i często działam w nocy mam pytanie:
Czy można by dać celownik laserowy:?::?::?:
Albo coś co by podświetlało nam gdzie celujemy
nie wiem czy jest to możliwe ale może...
Mogło by być to dodane do ulepszeń czy coś szyna na granatnik i/lub celownik laserowy ;]
Aha mam nadzieje że polepszycie troszkę AI gdyż nie wiem jak wróg może mnie zauważyć przez gęste krzaki stojąc do mnie tyłem (właśnie przed chwilą miałem taki przypadek)
Pozdrawiam
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez Freeman w 14 Sie 2009, 00:19

Ja dorzucę pomysł od siebie - alternatywę dla noktowizora czyli thermal vision tak jak w AvP 2 lub Project IGI 2 (kto grał ten wie o co mi chodzi). Nie znam co prawdę "Waszych" możliwości w kwestii modowania ale co o tym myślicie, pomysł widzenia przez ściany przeciwnika a raczej jego ciepłoty ciała to fajna sprawa, ale obawiam się że trudna w realizacji. Takie google do nocnych polowań...ahh przypomniał mi się klimat AvP :soviet:
Awatar użytkownika
Freeman
Stalker

Posty: 140
Dołączenie: 23 Lip 2009, 19:17
Ostatnio był: 26 Maj 2010, 20:34
Miejscowość: Terra
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez CLEAR SKYline w 14 Sie 2009, 00:24

kalash napisał(a):Jako że w stalkerze "bawię" się w snajpera i często działam w nocy mam pytanie:
Czy można by dać celownik laserowy:?::?::?:

Hmm... Noktowizyjny?
Bodajże w OL (1.3? 2.0? 2.1?) był FN F2000 OLD z rozjaśnionym obszarem wokół centrum siatki celowniczej. Nie kojarzę, czy w "becie" DM to było. Idąc dalej, można dołożyć oznaczanie celów na siatce (jak w lornetce) i filtr noktowizyjny (z kombinezonu) jako kilka wersji optyki.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez kalash w 14 Sie 2009, 08:10

CLEAR SKYline napisał(a):Hmm... Noktowizyjny?

Chodzi mi o taki punkt że jeżeli celuje w głowę to oponent na głowie ma tą kropkę
Ale
CLEAR SKYline napisał(a):oznaczanie celów na siatce (jak w lornetce) i filtr noktowizyjny (z kombinezonu)

Też mógłby być
Przynajmniej można obserwować teren, ze znacznikiem byłoby wiadomo ile wrogów jest no i byłoby w miarę jasno w celowniku
Ale to już do Witchera i jego ekipy zostaje co dadzą w wersji finalnej
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez gorset w 14 Sie 2009, 09:43

A ja prosiłbym (jeśli to możliwe) dodanie do moda jakiegoś kombinezonu jak w misji czarnobylskiej w CoD 4 [nie pamiętam nazwy ale to ten który jest "porośnięty sztuczną trawą]. :) Byłoby naprawdę super, bo uwielbiam grać snajperem :) (i jestem pewien że inni tacy gracze też się znajdą), a takie coś dodało by smaczku. :) A do tego jeszcze 2 inne prośby:
Zwiększenie gęstości trawy i najlepiej też jej wysokości (czemu? patrz wyżej).
No i finalnie polepszenie AI. To jest do cholery niemożliwe że jak zabijesz kolegę wroga z którym akurat [inny wróg] rozmawia, ten się odwrócił i magicznie nas zauważył i do nas grzał. Najlepiej jak to możliwe w takiej sytuacji niech się położy i nas wypatruje. W CZARNOBYLU RACZEJ NIE MA UBER-SUPER-DUPER-ŻOŁNIERZY! Więc prosiłbym o poprawę tego. ;)
EDIT: Bym zapomniał. Może i powstanie z tego samodzielny "dodatek" nie do Dima's Moda, ale będzie on z Dima's Modem współpracował, tak?
Pzdr!
Awatar użytkownika
gorset
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Wrz 2008, 16:15
Ostatnio był: 07 Lut 2016, 20:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez CLEAR SKYline w 14 Sie 2009, 11:49

gorset napisał(a):porośnięty sztuczną trawą[...]Zwiększenie gęstości trawy i najlepiej też jej wysokości[...]
No i finalnie polepszenie AI. [...] ten się odwrócił i magicznie nas zauważył [...] niech się położy i nas wypatruje.

Ta "sztuczna trawa" to ghillie, zwiększenie gęstości/wysokości trawy to nie wszystko. Do tego trzeba by do ghillie dołożyć parametr zmniejszający wykrywalność. A z magicznym zauważeniem i poprawą AI zawalczono w L.U.R.K. Modzie, możnaby go trochę pociąć.
ImageImage
11% graczy uważa że najważniejsza jest grywalność, jeśli należysz do tych 89% dla których ważniejsza jest grafika to p...l się.
Awatar użytkownika
CLEAR SKYline
Łowca

Posty: 464
Dołączenie: 13 Lis 2007, 21:07
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 15:25
Miejscowość: 3OHA -> БAP -> APEHA
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Black Kite
Kozaki: 1

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez gorset w 17 Sie 2009, 09:59

Kiedy możemy spodziewać się dodatku? I czy będzie on tylko 1, czy będą wychodzić kolejne?
Awatar użytkownika
gorset
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Wrz 2008, 16:15
Ostatnio był: 07 Lut 2016, 20:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez The Witcher w 17 Sie 2009, 10:34

Dodatku możecie się spodziewać jak będzie gotowy. :P Nie wiem czy będzie mi się chciało robić kolejne. :F

Na razie wątpię czy Tobie chce się w ogolę moda robić xD - F360

No po prawdzie to tak. :E Jest to spowodowane głównie pewnym bug trapem, i nie wiem co jest jego przyczyną. :|
The Witcher
Legenda

Posty: 1176
Dołączenie: 31 Lip 2008, 09:03
Ostatnio był: 10 Maj 2025, 21:26
Ulubiona broń: --
Kozaki: 329

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez gorset w 17 Sie 2009, 11:41

No i git. ;P Mam prośbę - nie rób kolejnych, bo mi potem jest żal ściągać, jak się do tego przyzwyczaiłem (i zaczynainia od nowa...). ;) :kotek:
Awatar użytkownika
gorset
Kot

Posty: 29
Dołączenie: 07 Wrz 2008, 16:15
Ostatnio był: 07 Lut 2016, 20:13
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [Dima's MOD Enhanced]

Postprzez kalash w 17 Sie 2009, 12:25

No po prawdzie to tak. :E Jest to spowodowane głównie pewnym bug trapem, i nie wiem co jest jego przyczyną. :|

Kurde...
To chyba sobie szybko nie pogramy.... :(
Awatar użytkownika
kalash
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 09 Lip 2009, 19:59
Ostatnio był: 08 Maj 2020, 00:46
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 4

PoprzedniaNastępna

Powróć do Konkursy, rankingi, ogłoszenia parafialne

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość