Ostatnio w swoim komputerze zwiększyłem rozmiar pliku stronicowania. Zwiększenie jego okazało się naprawdę dobrym pomysłem. Przykład na Skyrimie- choć zwiększyłem ustawienia graficzne odrobinę (antyaliasing i filtrowanie anizatoporowe z x2 na x4, ślady na obiektach z braku na średnie, i chyba rozmazanie się to nazywa czy jakoś tak z niskiego na średnie) gra zużywa więcej zasobów ale za to działa o wiele stabilniej i płynniej. Gołym okiem widać różnicę. Także w głośności pracy komputera.
Problem dla mnie jednak stanowi ile mogę przeznaczyć na to miejsca na dysku.
Pierwotnie było 2024mb- okazało się że za mało.
Ustawiłem 4000mb jako minimalne i jako maksymalne.
Jako zalecane w ustawieniach było podane 3070mb.
Internauci podają że najlepiej dać 1.5 razy pamięci ram- dla mnie jest to 3072 a więc mniej więcej zgadza się z zalecanymi.
Musi być podzielne przez 4.
Podobno system 32bit może mieć maksymalnie podobnie jak ramu 4096mb plik stronicowania- tak podaje microsoft (linku nie pamiętam)
"(typowy rozmiar to trzykrotność fizycznej pamięci RAM)"- to też podaje microsoft (
http://technet.microsoft.com/pl-pl/libr ... 10%29.aspx)
A może to wszystko bzdura i nic nie stoi na przeszkodzie bym od razu sobie dał 10gb plik stronicowania?
![:E :E](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Oświeci ktoś?