S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Profesor Wołodia po 14 latach swoich badań wciąż nie dowierzał. Pod nosem cały czas powtarzał - "будет, не будет...".

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Canarino w Dzisiaj, 04:12

Czy jest sens kupować Stalkera 2 jeśli chcę grać w 1080p w 60fps na ustawieniach "wysokich" z włączonym FSR skoro mam taki sprzęt?

RX 6700 XT 12gb vram
Ryzen 5 5600
32gb ram

Będzie działać na takich ustawieniach?
Canarino
Kot

Posty: 1
Dołączenie: Dzisiaj, 04:07
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Takerbdn99 w Dzisiaj, 04:51

Pierwsze wrażenia... no to zdecydowanie jest S.T.A.L.K.E.R. i zdecydowanie ponownie trafiłem do zony. Żeby nie było za słodko, nasze ulubione GSC zadbało o kilka kwestii, do których można się przyczepić. Poziom trudności prologu nie podoba mi się. To nie jest moment na wrzucanie od razu do zabawy tego mutanta. Szybki dostęp i przytrzymywanie klawisza do użycia drugiego slotu jest jak na razie dla mnie mocno niewygodne. Noi dwa razy w prologu gra zfreezowała, po czym przeszła w konsolowe 30 fps. Trzeba było uruchomić ponownie i przeczekać z nowu kompilacje shaderów. Całościowo jednak na plus, czekam na jutro by przysiąść już na dłużej :P

Wysokie w FHD dla RX 6700 XT nie ma prawa się nie udać przy użyciu FSR ;) Krążą mocno negatywne opinie, ale nie mogę ich podzielić- gra jest zooptymalizowana jak jest, ale z upscalerem na prawdę nie ma dramatu. Kręcę się koło 70fps w rozdzielczości 2k z FSR w trybie quality. Ustawienia wysokie, obniżona jedynie jakość rozmycia w ruchu czy jakoś tak. Na ten moment tyle mi wystarczy, jak będę potrzebował więcej albo dalsze miejsca w grze będą bardziej wymagającę, to zejdę do trybu balance. To wszystko z R5 2600 i RX 6600 XT. Tak więc nie ma co się bać tych wymagań :D
"Merkantylizm, srerkantylizm"
CPU: Ryzen 5 2600 RAM: 16GB DDR4 GPU: RX 6600 XT
Awatar użytkownika
Takerbdn99
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 06 Cze 2013, 01:45
Ostatnio był: 14 Lis 2024, 01:04
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 2

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Andy88 w Dzisiaj, 05:47

Ja też się dorzucam ,że mam płynne ponad 60 fps w budynkach i 55 do 60fps na zewnątrz.Grafiki nie psrawdzałem bo na początku mi kompilowało shadery dość długo więc sobie pomyślałem, niech mi samo dostosuje ustawienia i
grafika jest ładna i płynnie i w ogóle dobrze się bawię.
Andy88
Kot

Posty: 8
Dołączenie: 09 Lis 2024, 09:13
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez vandr w Dzisiaj, 07:46

Już h*j tam w te dropy i bugi, lepiej powiedzcie mi czy serio jest aż tak źle z cyklem dnia (jak piszą na reddicie), że zapada on w noc w błyskawicznym tempie? Xd jeśli tak, to Calebunio nie nadąży z gotowaniem bigosu dla mnie :caleb:

Przecież to są Himalaje idiotyzmu.
> Chwal się przedpremierowo widoczkami, doje*ane zachody słońca
> Ino że trwają tylko 30 sekund, żebyś czasem się za długo nie napatrzył xd

Pomijam fakt, że to kompletnie rujnuje wczucie się w klimat na dłuższą metę, ale serio się wkurwie jak to prawda xd
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 16 Lis 2024, 18:25
Kozaki: 1747

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Trunull w Dzisiaj, 08:24

Co do cyklu dnia i nocy to prawda że jest krótki, nie da się nacieszyć dniem bo od razu zapada noc :D Zakładam że w niedługim czasie wyjdzie pewnie poprawka wydłużająca cały proces.
Czy też macie problemy z DLSS? W momencie jej uruchomienia Fpsy spadają na łeb na szyję, a w domyśle powinny iść w górę.
Trunull
Kot

Posty: 1
Dołączenie: Dzisiaj, 08:19
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 0

Re: S.T.A.L.K.E.R. 2 - Temat ogólny

Postprzez Czipi w Dzisiaj, 09:16

vandr napisał(a):Już h*j tam w te dropy i bugi, lepiej powiedzcie mi czy serio jest aż tak źle z cyklem dnia (jak piszą na reddicie), że zapada on w noc w błyskawicznym tempie? Xd jeśli tak, to Calebunio nie nadąży z gotowaniem bigosu dla mnie :caleb:

Przecież to są Himalaje idiotyzmu.
> Chwal się przedpremierowo widoczkami, doje*ane zachody słońca
> Ino że trwają tylko 30 sekund, żebyś czasem się za długo nie napatrzył xd

Pomijam fakt, że to kompletnie rujnuje wczucie się w klimat na dłuższą metę, ale serio się wkurwie jak to prawda xd

W 100% prawda. W ciągu nocy (myślałem, że po prologu był poranek, ale najwyraźniej to był wieczór) zdążyłem zwiedzić 3 puste chałupki obok poczty, zabić 1 typa, wpaść na mały obóz bandytów (5 NPC) zrobić looting i już jest poranek. :facepalm:

Oświetlenie to tragedia, trawa tak samo - o ile z bliska wygląda to dobrze, to jak się obraz oddali to wszystko wygląda jakby dostało 5 razy "sharpen" w fotoszopie mimo że ostrość w grze mam na 0%.

Przy wyłączeniu kompasu i celownika nie mam metody identyfikacji celów - nie ma podpisów ani niczego, co by jakkolwiek pomogło. Jak do mnie walą, to ja oddaję - tylko tak mogę nie zabijać postronnych. Swoją drogą nawet lootując ciała nie widziałem informacji o frakcji.

Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale A-Life nie istnieje. Wszystkie opiera się na skryptach, gdy pierwszy raz dociera się do PoI oraz randomowych spawnach blisko gracza (i jak tak z rana poczytałem, to osoby grzebiące w kodzie to potwierdzają).

Słabo, bardzo słabo. Jeszcze zagram w tę gierkę GSC i będę traktować tę grę tak jakbym kupił wszystkie ich obietnice, włącznie z tym, że ostatni rok opóźnień wynikał z tego, że chcieli dostarczyć PERFEKCYJNY produkt. Tak mówili, więc tak go będę oceniać. :pogarda:
Najlepsza gra przygodowa, nie ściemniam ->Image
Awatar użytkownika
Czipi
Tropiciel

Posty: 364
Dołączenie: 27 Paź 2009, 20:57
Ostatnio był: Wczoraj, 21:01
Miejscowość: Gdańsk
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 52

Poprzednia

Powróć do Ogólna dyskusja

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości