crash gry

Kim jesteśmy? Dokąd idziemy? Jaki w tym cel? Zadawał sobie w duchu te pytania. Tak, był pijany.
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-STCS\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-STCS\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Clear Sky\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

crash gry

Postprzez człowiek03 w 21 Maj 2022, 23:31

Więc problem jest trochę bardziej złożony wydaję mi się że wszystko zaczęło się od zapisu gry w laboratorium dr. sacharowa albo nie wiem jak to się konkretnie nazywa... mniejsza.. więc zapisałem grę wszystko wydawało się normalnie dopóki nie dotarłem na ten murek z którego się zeskakuje do głównej części tego laboratorium albo nwm jak się to konkretnie nazywa idę do tych fioletowych punktów na mapie i czekam aż promienie psioniczne opadną, po upadku gra kraszowała.
Jako iż mam wyrąbane i po prostu chce przejść grę to zacząłem się bawić sejwami (miałem kilometr od przejścia do czerwonego lasu za pierwszym razem i gra kraszowała jakieś 15 sekund po upadku promieni więc zapisałem grę drugi raz 3 sekundy przed upadkiem promieniowania koło "tego auta blisko czerwonego lasu") sprawiło to że mogłem dobiec do następnego poziomu zanim gra mi skraszuję i co? gonię strełoka i gra mi kraszuję przy tym przystanku czy co to konkretnie jest...
a i prawie bym zapomniał co do tego zapisu z sacharowem. Czemu o tym wspomniałem? ponieważ pomiędzy sacharowem a czerwonym lasem zapisałem grę ok 7 razy ale jak ładowałem "ostatni zapis" za KAŻDYM RAZEM (ok był jeden wyjątek) ładował się ten sejw który był całkowicie przestarzały.

dlaczego tak mocno się rozpisałem? widziałem dosyć mocno rozpisane posty więc mam nadzieje że to nie żaden problem a nie mam pojęcia o co chodzi więc tym więcej detali tym lepiej imo. proszę o pomoc bardzo bym dziękował

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : m_available_count
[error]Function      : CID_Generator<unsigned int,unsigned char,unsigned short,unsigned char,unsigned short,0,65534,256,65535,0>::tfGetID
[error]File          : e:\priquel\sources\engine\xrgame\id_generator.h
[error]Line          : 92
[error]Description   : Not enough IDs
 

stack trace:
człowiek03
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 21 Maj 2022, 22:57
Ostatnio był: 27 Maj 2022, 16:54
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: crash gry

Postprzez max1071 w 11 Cze 2022, 23:35

Heja, w logu masz wyjaśnione o co chodzi pierwszy lepszy by się połapał generator świata Ci się zjedwabił i nie masz miejsca na nowe id pomiędzy 0 a 65535. Ponieważ wszystkie jakimá cudem masz zajęte.

Gra to widzi w ten sposób spawnuje nowy obiekt nadaje jemu wszystkie elementy no i id.
Jak id jest invalid czyli spoza zakresu automatycznie wypierjedwabia grę.. to jak czasem przy programowaniu lua i łapanie c stacji overflow;

Według mnie musisz cofnąć się do momentu sprzed wejácia na mapę bo coś spawnuje się w nieskończoność i niszczy ci save-a.

Próbuj i daj znać jak wychodzi.
Jak chcesz zapisać Ci plik db.script który Ci utworzy plik tekstowy w którym będziesz miał zawartę wszystkie id co gra aktualnie używa jako taki debug pośredni

Za ten post max1071 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Awatar użytkownika
max1071
Stalker

Posty: 135
Dołączenie: 04 Gru 2010, 13:07
Ostatnio był: 09 Cze 2023, 20:21
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 23

Re: crash gry

Postprzez człowiek03 w 23 Lip 2022, 13:02

max1071 napisał(a):Heja, w logu masz wyjaśnione o co chodzi pierwszy lepszy by się połapał generator świata Ci się zjedwabił i nie masz miejsca na nowe id pomiędzy 0 a 65535. Ponieważ wszystkie jakimá cudem masz zajęte.

Gra to widzi w ten sposób spawnuje nowy obiekt nadaje jemu wszystkie elementy no i id.
Jak id jest invalid czyli spoza zakresu automatycznie wypierjedwabia grę.. to jak czasem przy programowaniu lua i łapanie c stacji overflow;

Według mnie musisz cofnąć się do momentu sprzed wejácia na mapę bo coś spawnuje się w nieskończoność i niszczy ci save-a.

Próbuj i daj znać jak wychodzi.
Jak chcesz zapisać Ci plik db.script który Ci utworzy plik tekstowy w którym będziesz miał zawartę wszystkie id co gra aktualnie używa jako taki debug pośredni


Dzięki stary szczerze cofałem się wiele razy ale może nie dostatecznie daleko przez to co sie stało trochę mi się odechciało grać w stalkera zreszą nawet widać to po tym po jakim czasie odpowiadam jak to nie zadziała to chyba będę musiał grać od nowa (mógłbym pobrać save'a z internetu ale to nie w moim stylu) odpowiem jak zobaczę co się stanię (nwm kiedy będę grał)
człowiek03
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 21 Maj 2022, 22:57
Ostatnio był: 27 Maj 2022, 16:54
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0

Re: crash gry

Postprzez człowiek03 w 24 Lip 2022, 12:35

Dobra jak ogarne jak zakończyć/usunąć wątek/post to to zrobie chyba że ktoś mi odpowie wciągu tygodnia bo to mnie już dostatecznie zmęczyło

Więc cofnełem się dostatecznie daleko z tymi save'ami i co? drzwi od sacharowa są zamknięte sprawdziłem na yt czy one były wcześniej zamknięte bo nic mi takiego się nie przypominało. Oczywiście że one są otwarte może podczas obrony obozu są zamknięte ale to nie mój interes bo oczywiście próbowałem wejść do sacharowa po wykonaniu misji. Przed tym jak do niego dotarłem to często gra lagowała a mam sprzęt z 2018 więc lagi nia mają prawa istnieć na moim sprzęcie podczas grania w taką starą grę. Zaczynam grać od nowa
-----------------------
Dzięki za pomoc ale znowu jest problem. zaczełem grać od nowa i ta sama sytuacja co poprzednio tym razem jak szłem z bazy wolności do kordonu (do Limańska żeby załatwić sprawę z Labdabiewem) jak zapłace typowi żeby mnie przeprowadził do Kordonu to gra po jakimś czasie kraszuje a jak chce pujść na piechtę to też crash (czyli tak jak poprzednio) ale tym razem logi mówią zupełnie co innego

Kod: Zaznacz wszystko
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\priquel\sources\engine\xrServerEntities\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ....t.a.l.k.e.r. - clear sky\gamedata\scripts\_g.script:973: bad argument #2 to 'format' (string expected, got nil)
człowiek03
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 21 Maj 2022, 22:57
Ostatnio był: 27 Maj 2022, 16:54
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 0


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości