[Wlads Soljanka] GER

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[Wlads Soljanka] GER

Postprzez djcycu w 18 Lip 2015, 19:51

Wlads Soljanka

Opis:
Najnowsza i według zapewnień twórców finalna wersja Narodnoj Soljanki Archary. Co prawda jest to już niemiecka inwencja twórcza gdyż Archara z ekipą porzucili moda z dość ważnych względów. Co zaoferowali nam Niemcy? Upiększyli zonę, to widać na pierwszy rzut oka po wyjściu na powierzchnię. Klimat można odczuć podobny do Misery 2 ale nie tylko z powodu pięknie wysuszonej i zadrzewionej zony ale także z powodu wszelkiej maści smaczków i utrudnień. Fabuła została w 100% zakończona i sama w sobie nieco zmieniona. Dodano także system ładowania magazynków co na pewno zachęci zapaleńców tego typu smaczków. Mod w języku niemieckim. Póki co brak planów tworzenia tłumaczeń z powodu na nieznane rozszerzenie spakowanych plików.

Ogólny content:
- odświeżone i urozmaicone lokacje.
- system ładowania magazynków.
- system objętości plecaka zależny od typu i klasy kombinezonu.
- zredukowane ilościowo, zmienione i mniej widoczne anomalie.
- nowa urozmaicona fabuła.
- nowe zwierzaki (np. kury).
- kilka nowych broni.
- zmieniony system noktowizorów (trzeba kupić i ubrać).
- zmieniony system schowków (jeśli w obozie znajdziemy pełny schowek bez wcześniej otrzymanej o nim informacji to po zabraniu stuffu możemy dostać w pysk albo kulkę za kradzież...).
- rozkład zwłok zabitych stalkerów i wiele innych których jeszcze nie dane mi było zobaczyć.

Działa na wersji S.T.A.L.K.E.R.'a:
1.006

Instalacja:
Pobierz pliki z poniższych źródeł a potem je wypakuj 7zipem. Hasło do archiwów to: amk-zone.de (podaję byście nie musieli się u nich rejestrować). Po wypakowaniu plików scal wszystko według folderów a następnie przerzuć całość w główny folder gdzie zainstalowałeś/aś Stalkera. Do kompletu zmień parametr w pliku user.ltx z r2_gloss_factor 1.5 na r2_gloss_factor 2.5. Niniejszy plik znajdziecie tam gdzie folder z logami błędów.

Jeśli nie instalowałeś wcześniej żadnych modów, to otwórz plik fsgame.ltx i zmień linijkę:

$game_data$ = false| true| $fs_root$|
na:
$game_data$ = true| true| $fs_root$|

Download:
Part 1

Part 2

Part 3

Part 4

Shader (nie jest wymagany)

Minifix (wymagany)

Uwaga!
- Save tworzymy w konsoli lub menu głównym! Żadnych quicksave!

- Jeśli po wczytaniu gry nie zobaczycie na ekranie HUD zegara z aktualną godziną, wskaźnika wypełnienia plecaka oraz nie zobaczycie widoku maski gazowej (o ile wasz kombinezon posiada nakrycie głowy) to zaleca się wczytanie save ponownie! W przeciwnym razie gra będzie się sypać z upływem czasu lub każde kolejne save będą uszkodzone.

- Grać należy na pełnym oświetleniu dynamicznym. W przeciwnym razie lokacje na powierzchni nie będą się wczytywały.

FAQ

P: Nie mogę strzelać mimo że mam amunicję.
O: Upewnij się że masz magazynek pod dany rodzaj broni. Przełóż go więc na pas i czekaj. Twoja postać powinna automatycznie ładować magazynek wkładając nabój jeden po drugim. Jeśli się to nie dzieje wciśnij 5 a wówczas zobaczysz animację ładowania.

P: Gra wczytywała normalnie a kiedy wczytuję ten save ponownie wywala mnie z bugiem.
O: Upewnij się czy gra nie zmieniła ustawienia oświetlenia na statyczne. Pamiętaj że grać musisz zawsze na pełnym dynamicznym oświetleniu.

P: Gra straszliwie przycina mimo dobrego sprzętu.
O: Zredukuj ilość trawy w opcjach grafiki.

P: Wcześniej lubiące lub neutralne mi postacie nie strzelały i nie biły. Nikogo nie postrzeliłem.
O: A czy przypadkiem nie wziąłeś czegoś z nieznanego ci schowka? Jeśli tak to uznano cię za złodzieja.

P: Rzeczy wypadają mi z plecaka mimo że nie jestem przeładowany.
O: Zwracaj uwagę na "volumen" plecaka (wskaźnik u góry ekranu). Teraz prócz wagi liczy się także objętość plecaka. Jeśli brany przedmiot przekroczy objętość automatycznie wylatuje z plecaka co objawia się komunikatem.
Ostatnio edytowany przez djcycu 18 Lip 2015, 20:02, edytowano w sumie 3 razy
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen

Za ten post djcycu otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Decimus76, Junx.
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: Wlads Soljanka [GER]

Postprzez Decimus76 w 18 Lip 2015, 19:54

Hmm aktualnie gram na StalkerSoup, moim zdaniem najlepszy mod ever i jakoś nie mam na razie ochoty ściągać podobną wersję, w sumie StalkerSoup u mnie na dysku waży aż 32,5 GB z patchami, fixami itp, więc boję się, co będzie z tym modem... Aha, jakby ktoś nie wierzył:
Image
Procesor: i5 3470 3.20Ghz/Karta Graficzna: Gainward GTX 650 Ti-1GB-128 bit/RAM: Goodram 6GB 1333Hz/Zasilacz: Silentium PC Vero L1/Dysk: Samsung HD502, 500GB/Obudowa: SilentiumPC Brutus M23 Pure Black/Monitor: Acer K22HQL
https://www.youtube.com/watch?v=GgmMCp1nOlU
Telefon: LG L Fino
Tablet: Modecom FreeTab 1001

Decimus76
Wygnany z Zony

Posty: 407
Dołączenie: 31 Paź 2014, 22:06
Ostatnio był: 05 Paź 2015, 19:19
Miejscowość: Bagienko na Wysypisku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 47

Re: Wlads Soljanka [GER]

Postprzez djcycu w 18 Lip 2015, 20:04

Grałem w StalkerSoup jakieś 10 miesięcy temu i troszkę się zawiodłem nim. Może już coś więcej dołożyli i poprawili. Tutaj w wersji Wlada wszystko jest inne. Nie grałem jeszcze w tak zaawansowanego technicznie moda i nie dziwię się że zablokowali innym możliwość dojścia do stuffu jaki jest w ich modzie. Rosjanie by na pewno wykorzystali wszystko w mgnieniu oka. Szkoda tylko że tłumaczenia nie ma bo jeśli by było to byłby to mod z górnej półki zaraz obok LA.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Wlads Soljanka [GER]

Postprzez vandr w 18 Lip 2015, 20:08

Czy to jest ten mod?

http://www.moddb.com/mods/amk-soljanka- ... 8#imagebox

Pytam, bo typ pisze w opisach obrazków, że rzekomo Cromm robił wegetację pod ten mod, podczas gdy geometria poziomów (flora) to po prostu przeniesione levele z naszego AA2.1. Ciekawe, czy zawarł odpowiednie creditsy, bo nie dzierżę takich zabiegów.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Wlads Soljanka [GER]

Postprzez djcycu w 18 Lip 2015, 20:17

Tak jest. Widziałem kiedyś jak Crom pisał o creditsach ale nie śledziłem całej rozmowy. Ktokolwiek robił tą florę to podziękuj mu ode mnie i powiedz że podziwiam bo naprawdę zona w soljance nabrała zupełnie innego wizerunku dzięki temu. Co do zabiegów to tak jak mówię... Gra jest całkowicie zablokowana. Spakowali to innym systemem i nie wiem czy istnieje inny unpacker pod to. Osobiście pamiętam niemców i ich mody do serii 18 Wheels of Steel. Zadufanie i ich duma z każdego robi złodzieja ale jak sami zrobią przekręt to blokują pliki tak by nikt nie odkrył jaka jest prawda... Ot niemiecka solidność! :D Za to twórcę tejże Soljanki biorę pół żartem pół serio... Gdybym wcześniej o tym wiedział to zapłacił bym Dezoworom by zablokowali LA tak samo a tłumaczenia żeby wyszły wszystkie tylko nie niemieckie... Ot za to co zrobili tutaj bo masa ludu chciała w to zagrać - nawet ja mimo że słabo znam niemiecki to jednak doszedłem już z 1/10 moda patrząc na Archarowską długość NS.
Ostatnio edytowany przez djcycu, 18 Lip 2015, 20:19, edytowano w sumie 1 raz
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: Wlads Soljanka [GER]

Postprzez vandr w 18 Lip 2015, 20:19

djcycu napisał(a):Ktokolwiek robił tą florę to podziękuj mu ode mnie


No właśnie w tym sęk - tę florę robił Cromm do AA2 które wydaliśmy w 2013 roku i teraz wszyscy na potęgę ją zdzierają do swoich modów i trochę głupio by było, by ta robota została pominięta w creditsach albo co gorsza - przypisana sobie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Sie 2024, 20:47
Kozaki: 1747

Re: Wlads Soljanka [GER]

Postprzez Mito w 18 Lip 2015, 20:23

Można wiedzieć coś na temat wymagań modyfikacji?
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: Wlads Soljanka [GER]

Postprzez Poldzer w 18 Lip 2015, 20:28

skoro mowa o full dynamiku to pewnie karta z obsługą dx10. Pewnie pro ze 2 rdzenie najmniej i z 4 GB RAM to tak pi razy oko. :)
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1015
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 14 Lip 2024, 16:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: Wlads Soljanka [GER]

Postprzez djcycu w 18 Lip 2015, 20:29

Mam konto u nich. Poszperam i sprawdzę czy w samej grze jest w creditsach. Lista twórców jest długa i trochę ich tam wypisali bo gdzieś ją widziałem. Wlad to jest chyba pomysłodawca cały tak że nie ma się co nim zrażać.

Wymagań w sensie sprzętowych? Ciężko powiedzieć. Duże ma wymagania ale na laptopie ASUS R500V (sprawdź sobie wg specyfikacji) gram aż miło na pełnej grafice (podłączony do prądu bo na baterii lipka). Trawę jedynie na minimum dałem co bardzo pomaga. No i nie instaluj tego dodatkowego shadera jak się boisz spadku FPS. Można go usuwać w każdym momencie gry i stanowi odrębne archiwum.

EDIT:
@Vandr, po rozpoczęciu nowej gry widnieje komunikat życzący dobrej zabawy i wypisani są autorzy którzy przyczynili się do powstania moda. Co prawda kończy się słowami "i wielu, wielu innych" ale Cromm znajduje się na liście więc posłuchali rady i go dodali.

Z resztą tu pod opisem moda jest jeszcze wzmianka o autorach. Nie reklamuję forum, po prostu podsyłam a nuż się komuś w sprawie moda przyda bo niestety inne fora nie mają jak wspierać tego moda.
http://www.amk-zone.de/index.php/compon ... ljanka-mod

Inna sprawa to stabilność. Początkowo gra się dobrze, ot co jakiś czas jakiś bug, wylot ale jak na taką masę moda to trzeba to mieć na uwadze (NS sama w sobie raczyła wylotami). Niestety jednak jeśli chodzi o stabilność totalną czyli zachowywanie się skryptów, działanie wszystkiego a potem wczytywanie poszczególnych save to mam złe wieści... Gra lubi się skosić, save się psują, zadania fabularne są koszmarnie zabugowane... Doszedłem właśnie do momentu grabieży w dziczy (kto grał w Ukryte Ścieżki ten zna temat), po ograbieniu żaden save nie działa, w konsoli widać FATAL ERROR i gra na tym momencie się dla mnie kończy. Żaden save nie działa, zmiana lokacji nie działa. Takie są efekty właśnie tych niemiaszków... Zablokować dostęp do moda, przypisać sobie wszystko i chwalić niemcy uber alles. Archara przynajmniej moda zostawił w otwartej formie i każdy mógł swojego fixa dorzucić a tu co zrobisz? Posrać się tylko można z nerwów i na tym koniec... Szkoda, mod się fajnie zapowiadał. Pozostaje czekać na wersję 2015 która obecnie od dwóch lat powstaje i ani główki jeszcze nie widać.

Nie wiem jakim cudem wyszła 2013 skoro nie można jej skończyć (kto ku*wa testował tego moda?). Dwa razy rozgrywałem grę i to na inne sposoby więc wątpię by był jakiś do tego klucz. Z resztą co to za wolność jeśli trzeba klucz?! Na tle czystej NS z dodatkiem OOP Władkowa Soljanka wypada ku*ewsko blado...
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości