[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 30 Kwi 2011, 18:33

Nieprawda - tak jak napisał jalkavaki - przejście jest w podziemiach, tam gdzie wybijałeś burery.

EDIT: Zapytam odnośnie broni Wał - jestem na około 80-90 stronie tematu, i ktoś wspomniał o usunięciu folderu "val" aby uzyskać normalnego Wała, bez tego dziwnego celownika, który zasłania muszkę itd. Szukajka windows pokazała owszem "val", ale pofdolfery"sounds", "meshes"," sounds /weapons", i ni cholery nie wiem który usunąć.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez basajev w 30 Kwi 2011, 19:25

Witam! Mam parę pytań: podajcie mi jakieś znane wam miejsca z sercem kontrolera bo potrzebuje jeszcze jedno a jak dotąd miałem dwa, czy zna ktoś pewne miejsce z koralami mamy? i czy gravikombinezony na tym stryszku na posterunku pojawiają się tam dopiero w jakimś konkretnym momencie? :?:
Awatar użytkownika
basajev
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Cze 2010, 14:23
Ostatnio był: 13 Maj 2011, 19:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 30 Kwi 2011, 19:33

Grawikombinezony są bodajże od razu...przynajmniej jak poszedłem na posterunek dość szybko, one tam już były w skrzynkach (pamiętaj, że mają tendencję do przelatywania przez sufit.Po prostu zejdź ze strychu, i podnieś je z pokoju, który leży pod strychem).Co do Korali...ja znalazłem na tym rusztowaniu w Dolinie Mroku (albo Agroprom...), zaraz przy "płocie" który wyznacza koniec mapy. Wchodzisz po drabince i wskakujesz do takiego czegoś,w którym leży gitara, jakaś broń oraz artefakt.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive basajev.
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez basajev w 30 Kwi 2011, 19:36

może faktycznie przelatywały przez sufit bo ani razu ich nie miałem w tym miejscu a nie pamiętam czy wchodziłem później do tego budynku na parter
Awatar użytkownika
basajev
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Cze 2010, 14:23
Ostatnio był: 13 Maj 2011, 19:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez Nikolai w 30 Kwi 2011, 21:07

Nieprawda - tak jak napisał jalkavaki - przejście jest w podziemiach, tam gdzie wybijałeś burery.

No chyba,że mi się pomyliło z tym drugim przejściem to przepraszam:)
W razie problemów z fabułą "zewu monolitu" pisz pw postaram się pomóc w miarę możliwości.
Awatar użytkownika
Nikolai
Kot

Posty: 48
Dołączenie: 28 Lis 2010, 17:06
Ostatnio był: 07 Sie 2022, 13:29
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 12

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez jalkavaki w 30 Kwi 2011, 21:13

Serce Kontrolera znajdziesz wszędzie tam gdzie jest obszar o wysokim promieniowaniu psionicznym. Oczywiście pod warunkiem że przy pasie mass detektor od Kruglowa.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1384
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 17:30
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MiedzianeJaja w 01 Maj 2011, 00:52

O ile dobrze sobie tak na szybko przypominam to serca są m.in. na torach w Dziczy (tory w pobliżu skupiska elektr i wieży na której w podstawce jest snajper najemnik) , koło lasku z dzikami w południowo-wschodniej części Agropromu i przy bramie wejściowej na teren laboratorium w Jantarze. Jak pisał kolega wcześniej, poznasz po promieniowaniu PSI.
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez basajev w 01 Maj 2011, 09:27

No i do tej pory tylko tam miałem te arty, z tym że w tym lasku w Agropromie pojawił się komunikat że niby znaleziono artefakt a go nie ma więc jak rozumiem wpadł gdzieś w teksturę ale niezależnie od tego ile razu bym stanu nie wgrał zawsze go nie ma i tak samo w magazynach nad tunelem w bazie. A gravigun sprzedałem dawno temu...
Awatar użytkownika
basajev
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Cze 2010, 14:23
Ostatnio był: 13 Maj 2011, 19:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez sylwek1984 w 01 Maj 2011, 09:43

Serce Kontrolera znajdziesz w różnych miejscach nie tylko tam gdzie jest wysokie działanie PSI.Kilka razy znalazłem w Barze i Kordonie wiec chyba jest to losowe gdzie będzie się znajdywał.
sylwek1984
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 08 Mar 2011, 21:15
Ostatnio był: 28 Lip 2012, 20:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 2

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MrZbuk w 01 Maj 2011, 10:13

Artefakt "Serce Kontrolera" znaleźć można jedynie w Agropromie. Dokładnie w jeziorku lub w barakowozie znajdującym się na tymże zbiorniku wodnym. Jest tam dość duże promieniowanie, więc bez dobrej ochrony z artefaktu nici.

Za ten post MrZbuk otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive MałyGłód,
Negative basajev.
Awatar użytkownika
MrZbuk
Kot

Posty: 4
Dołączenie: 21 Kwi 2011, 16:17
Ostatnio był: 03 Maj 2011, 21:50
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: -2

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez basajev w 01 Maj 2011, 10:20

Artefakt "Serce Kontrolera" znaleźć można jedynie w Agropromie. Dokładnie w jeziorku lub w barakowozie znajdującym się na tymże zbiorniku wodnym. Jest tam dość duże promieniowanie, więc bez dobrej ochrony z artefaktu nici.
no chyba nie"jedynie" tylko jako pierwszy bez którego ani rusz ale chyba napisałem że dwa już znalazłem( a od wczoraj jeszcze jeden na wysypisku)



Jeszcze jedno pytanko skąd można dostać lepsze detektory jak dotąd udało mi się dorobić jedynie uniwersalnego detektora ??
Awatar użytkownika
basajev
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Cze 2010, 14:23
Ostatnio był: 13 Maj 2011, 19:43
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 01 Maj 2011, 11:52

Co znaczy ten błąd? Mi to wygląda na niezgodność z patchem, a przecież mam 1.0004 - nieprzywracany.W momencie przejścia z Czarnobyl 2 ---> Sterownia Monolitu, znika mi zegar pod mapką a podwójne kliknięcie na śpiwór skutkuje jego zniknięciem z ekwipunku, bez komunikatu "Sriełok nie chce spać". Co ciekawe,gdy wczytam save'a przed wejściem do Sterowni - wszystko gra. Coś mi mówi, że zaczyna się to co kiedyś, jezus maria...

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...r. - shadow of chernobyl\gamedata\scripts\amk.script:152: attempt to index field 'actor' (a nil value)
 

stack trace:


EDIT: Dobra, śmiga. Wczytałem grę przed wejściem do Sterowni.W tym momencie zegar pod mapką jeszcze był obecny, śpiwór też działał poprawnie. Wytłukłem fantomów, i z duszą na ramieniu poszedłem schodami do Czarnobyla 2. Zaliczyłem bugtrapa, ale nawet nie miałem siły sprawdzać loga. Odsave'owałem auto_save (Elektrownia) i normalnie zaskoczyło. Nie ma rady, jeśli się nie chce osiwieć i wyłysieć ze złości (wyrywając kolejne kępy włosów z głowy) trzeba zapisywać grę jak najczęściej i to na osobnych slotach. Widocznie taki urok moda. Wracam grać.

EDIT2: Jalkavaki - tak właśnie zrobiłem przed instalacją tejże wersji. Wersja rozszerzona moda. Wiesz, wyczyściłem wszystko - rejestr, folder SHOC w dokumentach publicznych - co się dało. Widocznie trzeba zapisywać często i ewentualnie wrócić się w miejsce, gdzie gra chodzi poprawnie. Jakoś sobie poradzę, ale dziękuję :)
Ostatnio edytowany przez vandr 01 Maj 2011, 12:04, edytowano w sumie 2 razy
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości