[ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez coles313 w 15 Maj 2011, 14:15

Vandr jestes aniolem :wódka:
Awatar użytkownika
coles313
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 24 Mar 2011, 18:22
Ostatnio był: 29 Sty 2020, 15:01
Miejscowość: dolny śląsk
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Reklamy Google

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez jalkavaki w 15 Maj 2011, 14:21

Wystarczy czytać uważnie dialogi. Któryś z Czystego Nieba mówi dokładnie gdzie profesor jest.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1384
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 17:30
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez coles313 w 15 Maj 2011, 15:00

Jedni czytaja drudzy nie . Nie kazdy gracz jest omnibusem .Czy nie po to jest to forum aby ludzie sobie pomagali nawzajem ?? xD
Awatar użytkownika
coles313
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 24 Mar 2011, 18:22
Ostatnio był: 29 Sty 2020, 15:01
Miejscowość: dolny śląsk
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez jalkavaki w 15 Maj 2011, 15:26

Oniemiałem. To teraz jak się umie czytać ze zrozumieniem to jest się omnibusem? :o
Forum owszem, jest po to aby m.in. sobie pomagać wzajemnie. No ale jeśli mamy coś w grze podane jak na talerzu, to nie widzę sensu zaśmiecać forum.
Koniec OT.
Aby było w temacie.
Jak pójdziesz do tego profesorka to strzel w niego tylko raz. Niezależnie od tego co będzie robił, tylko raz.
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1384
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 17:30
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez scigacz1975 w 15 Maj 2011, 18:44

.D.u.c.h. - M.K napisał(a):A jednak warto pytać o to samo, bo w końcu doczekaliśmy się odpowiedzi, którą sprawdziłem i namierzanie przywróciłem :E Wielkie dzięki scigacz1975.
Tylko jeszcze jedna sprawa mnie gnębi. Chodzi mi o te kropki po martwych ciałach stalkerów. Jak je włączyć?


Chyba przypadkiem na to wpadłem grzebiąc przy CS.
gamedata\config\ui\map_spots_relations.xml i powinno być tak
:

Kod: Zaznacz wszystko
   <enemy_location hint="enemy" no_offline="1">
      <mini_map  spot="enemy_mini_spot"/>
   </enemy_location>

   <neutral_location hint="neutral">
      <mini_map  spot="neutral_mini_spot"/>
   </neutral_location>

   <friend_location hint="friend">
      <mini_map  spot="friend_mini_spot"/>
   </friend_location>

   <deadbody_location hint="deadbody">
      <mini_map  spot="deadbody_mini_spot"/>
   </deadbody_location>

   <enemy_mini_spot width="4" height="4" stretch="1" alignment="c" xform_anim="map_spot_rel_xform" xform_anim_cyclic="0">
      <texture r="255" g="0" b="0">ui_minimap_point</texture>
   </enemy_mini_spot>
   
   <neutral_mini_spot width="4" height="4" stretch="1" alignment="c">
      <texture r="255" g="200" b="0">ui_minimap_point</texture>
   </neutral_mini_spot>

   <friend_mini_spot width="4" height="4" stretch="1" alignment="c">
      <texture r="50" g="255" b="0">ui_minimap_point</texture>
   </friend_mini_spot>
   
   <deadbody_mini_spot width="4" height="4" stretch="1" alignment="c">
      <texture r="168" g="168" b="168">ui_minimap_point</texture>
   </deadbody_mini_spot>

<!-- map_spot_new_xform -->


W waszym przypadku sekcja "deadbody"

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive vandr, Fade.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 16 Maj 2011, 09:33

W końcu udało mi się przejść ten mod. Gram od nowa, na wyższym poziomie trudności, bo przedtem nieco przesadziłem z ręcznym rebalansem obrażeń. Mod świetny.

Plusy:

-Bardzo dobra fabuła
-Świetne zadania poboczne
-Mod jest długi
-Motyw z dozymetrem
-Modyfikowanie artefaktów - rewelacja!
-Znakomite spolszczenie
-Podobało mi się to, że kombinezony nie były wieczne- trzeba je szanować i szukać nowych.

Minusy:
-bardzo wysoki poziom trudności.Chociaż...dla jednych może to być minus, dla innych plus. U mnie to tak pośrodku.

Jeśli miałbym udzielić rad, dla kogoś kto gra w niego pierwszy raz:

-Upewnij się, że masz wersję 1.0004, ale NIE PRZYWRACANĄ z wyższej! Przywracana(downgradeowana) wersja zawiera kilka plików, które kłócą się z modem i wręcz uniemożliwiają grę (wysypka przy kwestiach dialogowych, już na samym początku)

-żadnego zapisywania przez Quick Save. Zapisuj poprzez Menu, i zachowuj save'y ze wszystkich lokacji, np "eletrownia", "sarkofag". U niektórych problem ten nie występował, ale ja z chęci "eksperymentowania" zmuszony byłem rozpoczynać grę 6 razy.

-nie zrażaj się wylotami na początku do pulpitu bez loga- taki urok moda.Potem problemy ustają. Wczytaj zapis gry sprzed ostatniej lokacji.

Nie wiem czy komuś to się przyda, ale kto wie.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez MiedzianeJaja w 16 Maj 2011, 10:42

vandr napisał(a):-Podobało mi się to, że kombinezony nie były wieczne- trzeba je szanować i szukać nowych.


Uszkodzone kombinezony (również broń) można naprawić zakupując odpowiednie walizki z rekomplementami do naprawy (o ile pamiętam jedna starcza na 5 napraw po 10% uszkodzeń). Najwcześniej ma je chyba Pietrenko w chlewni (Mroczna Dolina). Zdaje się że handlarze też naprawiają tylko drogo.
MiedzianeJaja
Tropiciel

Posty: 279
Dołączenie: 11 Paź 2009, 22:27
Ostatnio był: 16 Gru 2016, 09:54
Miejscowość: Kraków
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 22

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez jalkavaki w 16 Maj 2011, 11:34

Vandr. Polecam za jakiś czas zagrać w Tajne Ścieżki 2. Sporo nowych elementów zostało dodanych (mapki, bronie, zadania, NPC, mutanty). Oczywiście jest to tylko rozbudowana "jedynka", czyli większość zadań jest znanych (łącznie z uciążliwym bieganiem Prypeć - Sarkofag). Ale przedmioty z nimi związane są już gdzie indziej. Zmieniono też poziom trudności i pewne cechy niektórych mutantów.
Generalnie przesiadłem się na tą część będąc w połowie "jedynki" i nie żałuję.
Jako, że już przeszedłeś TS1 proponuję chwilę odpoczynku i zmierzenie się z "dwójeczką" :P
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1384
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 13 Maj 2025, 17:30
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 194

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 16 Maj 2011, 11:42

Tak, właśnie myślałem o tym, i chyba wdrożę ten pomysł :)
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez gucio46 w 16 Maj 2011, 14:37

ŻYŁA biegam po całej mrocznej dolinie i nie mogę go ,znaleźć bandytów wybiłem ale nie widzę ogniska przy którym siedzi może to winnej lokacji :?:
Awatar użytkownika
gucio46
Kot

Posty: 38
Dołączenie: 05 Wrz 2008, 19:39
Ostatnio był: 27 Sty 2013, 21:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Obokan
Kozaki: 0

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez vandr w 16 Maj 2011, 14:48

Matko bosko ale Ty piszesz...

Żyły szukaj za fabryką w Dolinie Mroku. Nie musi siedzieć przy ognisku- mi za którymś razem spacerował obok fabryki, czyli był w innym miejscu jak kiedyś. (w sensie, że za pierwszym razem sobie siedział nad jeziorkiem, a za którymś tam był w kompletnie innym miejscu, jednak w okolicach fabryki).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 15 Maj 2025, 09:05
Kozaki: 1749

Re: [ZEW MONOLITU: Ukryte Ścieżki PL] dla stalker.pl

Postprzez coles313 w 16 Maj 2011, 16:26

Witam,
1 Z poradnika wynika ze np recepture stalowego kulebiaka dostajemy od najemnika w elektrowni i czy na dalszym etapie gry mozna ta sama recepture pozyskac od kogos innego ??
2 Istnieje gdzies lista receptuj i info od kogo jaka mozna otrzymac ? :-/
Awatar użytkownika
coles313
Stalker

Posty: 72
Dołączenie: 24 Mar 2011, 18:22
Ostatnio był: 29 Sty 2020, 15:01
Miejscowość: dolny śląsk
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 5

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości