FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
k4r00 napisał(a):hey mam taki problem wszystko działa gitez - majonez, lecz jak chcę wczytać save to wyskakuje:
- Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
Jakieś pomysły?
Piterxd napisał(a):A tekstura doktora: textures/act/act_stalker_doctor_2.dds
BARDZO WAŻNE! NIE STOSUJEMY W OGÓLE QUICKSAVE'ÓW!
STANY GRY ZAPISUJEMY PRZEZ MENU GRY LUB KONSOLĘ.
1) W początkowych fazach gry, w lokacjach Sarkofag, Czarnobyl-1, Czarnobyl-2 i w Bunkrze Sterowania mogą pojawić się nieoczekiwane wyloty na pulpit. Mogą one skutkować zapisem loga błędu podobnym do tych:
[error]Arguments: LUA error: ...0.4\s.t.a.l.k.e.r\gamedata\scripts\new_dialog.script:114: attempt to index local 'actor' (a nil value)
[error]Arguments : LUA error: ... edition\shoc\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil
Zdarzyć się może również wylot bez jakiejkolwiek informacji w pliku „xray_”. Sytuacja jest o tyle niekomfortowa, że ma miejsce „efekt domina” – uszkodzone zostaje kilka save’ów w danej lokacji. Rozwiązaniem jest wczytanie ostatniego save’a z poprzedniej lokacji i dalej gra powinna pójść bez kłopotu. Po przejściu z Sarkofagu do Czarnobyla-2 i dalej do Prypeci problemy ustają.
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 8 gości