[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez Podznaczony w 28 Lut 2010, 04:17

Przepraszam za zamieszanie ale nie wiem w jaki sposób naprawiło mi się, tzn. wywaliłem gamedata i dałem jeszcze raz i zrobiłem tak jak było opisane kilka stron temu i zadziałało :o Dzięki za chęć pomocy jakby coś się działo jeszcze to napisze. Jeszcze raz przepraszam za zamieszanie ale może chciałem AMK połączyć z czymś innym i dlatego gra crashowała bo raczej tak to można nazwać.
Podznaczony
Stalker

Posty: 107
Dołączenie: 24 Lut 2010, 18:05
Ostatnio był: 10 Sty 2025, 05:00
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 2

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez jaras76 w 28 Lut 2010, 13:27

Po skończeniu Priboja chcę pograć w AMK, rozumiem żeby go zainstalować muszę zrobić to wszystko co jest opisane w poście nr 1 :?:
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 28 Lut 2010, 16:03

Dodatkowo na początku musisz usunąć Priboja, rzecz jasna. A AMK akurat ma, AFAIR, instalator.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez jaras76 w 28 Lut 2010, 17:17

Jasna sprawa,inaczej się nie da :!:
Image
jaras76
Tropiciel

Posty: 383
Dołączenie: 21 Lip 2007, 21:14
Ostatnio był: 25 Kwi 2012, 21:35
Miejscowość: warszawa
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [AMK MOD]

Postprzez Albert115 w 12 Mar 2010, 13:33

Robie misje z eskorta kruglowa do jantaru i po przejsciu przez tunel z ogniem on zawsze wpada w niewidzialna anomalie i ginie. Dalo by sie cos z tym zrobic? Zwiekszyc mu zycie czy cos takiego.
Awatar użytkownika
Albert115
Kot

Posty: 32
Dołączenie: 11 Lis 2008, 19:43
Ostatnio był: 13 Cze 2014, 07:27
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 12 Mar 2010, 22:19

W AMK nic z tym nie poradzisz... niestety. Na szczęście, Krugłow nie jest postacią kluczową :)
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Ganz w 22 Mar 2010, 11:47

Ekhem...taka prośba może ktoś dać najnowszego linka do sciągniecia AMK MOD eng?
BOOM HEADSHOOT!
Awatar użytkownika
Ganz
Kot

Posty: 35
Dołączenie: 29 Lut 2008, 16:40
Ostatnio był: 23 Sie 2010, 19:02
Miejscowość: z przejechanego stalkera:)
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Threaded SPSA-14
Kozaki: 0

Problem AMK Mod

Postprzez Garbaty Rusek w 23 Kwi 2010, 18:49

Witam. Jestem nowy. Czy jest możliwość, żeby po instalacji AMK moda, nie mieć bałaganu w postaci pomieszanego tekstu polskiego i angielskiego (a mam wersję polską gry). Lektor może zostać, ale te napisy strasznie gryzą w oczy, bo mod jest sam w sobie zacny. Proszę o pomoc!

Z góry dziękuję.

Uwagi moderatora:

Łączę w temat - ati
Garbaty Rusek
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 22 Kwi 2010, 22:52
Ostatnio był: 26 Kwi 2010, 17:54
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez czesio94 w 14 Cze 2010, 20:26

Witam . Pytanie mam czy tego moda dało by radę odpalić na wersji :wódka: 1.0006 ?
czesio94
Kot

Posty: 7
Dołączenie: 13 Paź 2008, 17:37
Ostatnio był: 18 Lut 2015, 23:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 14 Cze 2010, 23:26

Nie.
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:01
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 25 Cze 2010, 21:46

...aczkolwiek na forum amk jest patch do 1.0005 i 1.0006.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Greyeeh w 29 Cze 2010, 14:14

Biorę się za spolszczenie tego moda, bo wydaje się być fajny. A jak tu się cieszyć grą, kiedy nie jest w ojczystym języku? ;]
Jeśli ktoś jest chętny do pomocy, niech napisze do mnie na gadu-gadu (256459).
Awatar użytkownika
Greyeeh
Redaktor

Posty: 557
Dołączenie: 29 Gru 2008, 21:08
Ostatnio był: 08 Sty 2014, 19:48
Miejscowość: Jaworzno
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 66

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości