[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 29 Cze 2010, 15:38

Solve kiedyś zrobił prawie kompletne tłumaczenie...
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez Greyeeh w 29 Cze 2010, 15:52

Moje będzie za jakiś tydzień, dwa, może trzy.
Na razie spolszczam tylko dialogi.

Cholera, mi ten mod nawet nie chodzi (oryginał, bez moich spolszczeń). Nawet się za to nie biorę... 1h tłumaczenia poszła w d**ę...
Awatar użytkownika
Greyeeh
Redaktor

Posty: 557
Dołączenie: 29 Gru 2008, 21:08
Ostatnio był: 08 Sty 2014, 19:48
Miejscowość: Jaworzno
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 66

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 29 Cze 2010, 19:45

Zaraz... chcesz powiedzieć, że zacząłeś tłumaczyć coś, czego nawet nie próbowałeś uruchomić?? :E
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Greyeeh w 29 Cze 2010, 22:55

Uruchamiałem dwa tygodnie temu i ładnie hasało. Dzisiaj uruchamiam po zmienieniu obrazka głównego menu (otworzyłem za pomocą programu DXTBmp i zrzuciłem na kompa jako BMP, strzeliłem napis u góry menu, i zapisałem jako plik DirectDraw Surface. Nie chce działać, po ponownym zainstalowaniu też nie chciał działać.
Awatar użytkownika
Greyeeh
Redaktor

Posty: 557
Dołączenie: 29 Gru 2008, 21:08
Ostatnio był: 08 Sty 2014, 19:48
Miejscowość: Jaworzno
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 66

Re: [AMK MOD]

Postprzez Deggial w 19 Lip 2010, 16:32

Witam

Mam angielska wersje tego moda i na to zainstalowane spolszczenie, czesc rzeczy jest po polsku czesc po angielsku. Strasznie denerwuje mnie brak polskich znakow, czy jest jakis sposob na ich przywrocenie? ewentualnie czy da sie jakos zainstalowac samego lektora ze spolszczenia bez polskich napisow? Ogolnie moda wszystkim polecam znacznie lepszy od ol ktory sprawial ze rozgrywka stawala sie strasznie latwa
Deggial
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 19 Lip 2010, 16:01
Ostatnio był: 19 Lip 2010, 18:11
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 24 Lip 2010, 20:00

Spolszczenie... CZEGO? AMK? Czy Stalkera?...
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez mimi215 w 26 Lip 2010, 15:59

A jest może spolszczenie tego ? Bo nigdzie nie widziałem ?Jeśli tak to mogli byście mi podać ?
"Nie ważne jak daleko zajdziesz na końcu i tak czeka na ciebie monolit "
Awatar użytkownika
mimi215
Stalker

Posty: 141
Dołączenie: 31 Gru 2009, 02:04
Ostatnio był: 04 Wrz 2016, 14:28
Miejscowość: Sukmanie
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez Mglisty w 31 Lip 2010, 09:32

Z tego co mi wiadomo spolszczenia nie ma. Jak dotąd.
Czy istnieje możliwość podmiany wyglądu głównego menu, oraz podmiany tamże obecnej muzyki? Mod sam w sobie jest oczywiście fantastyczny, ale wolałbym standardowy wygląd Menu ze "starą" muzyką, a nie mieszankę noise/dark ambientu :wink:
"Świat jest piękny,gdy wokół nie ma ludzi"

Mglisty
Wygnany z Zony

Posty: 46
Dołączenie: 10 Cze 2010, 11:41
Ostatnio był: 20 Lut 2011, 11:04
Miejscowość: South
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 2

AKM MOD - problem

Postprzez jakub1921 w 15 Sie 2010, 17:10

Zainstalowałem AKM MOD z patchem 2.0. Gdy włączam nową grę i gdy klikam na odebranie zadania od Sidorowicza to za każdym razem wywala mnie na pulpit. Proszę o pomoc.
Awatar użytkownika
jakub1921
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 04 Sie 2010, 12:23
Ostatnio był: 09 Wrz 2010, 19:47
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez KoweK w 15 Sie 2010, 17:30

Jasnowidzami nie jesteśmy. Przeczytaj regulamin u góry...
"kowunio jest stalkerem ubranym w sweter ochronny "wschód słońca" szukającym artefaktów w zonie szczecińskiej
legenda głosi, że zdołał ominąć korki i dostać się do centrum - żyły złota"

Wheeljack
Awatar użytkownika
KoweK
Główny Administrator

Posty: 5710
Dołączenie: 10 Cze 2005, 14:49
Ostatnio był: Dzisiaj, 00:01
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 1489

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 15 Sie 2010, 22:04

Mglisty napisał(a):Z tego co mi wiadomo spolszczenia nie ma. Jak dotąd.
Czy istnieje możliwość podmiany wyglądu głównego menu, oraz podmiany tamże obecnej muzyki? Mod sam w sobie jest oczywiście fantastyczny, ale wolałbym standardowy wygląd Menu ze "starą" muzyką, a nie mieszankę noise/dark ambientu :wink:


Na oba problemy pomoże edycja pliku config\ui\ui_mm_main.xml.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez ramzesLOL w 30 Sie 2010, 17:37

Po rozpoczęciu nowej gry mam taki log:

Kod: Zaznacz wszystko
Expression    : fatal error
Function      : CScriptEngine::lua_error
File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
Line          : 73
Description   : <no expression>
Arguments     : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\se_respawn.script:293: attempt to index global 'amk' (a nil value)


ver. 10004
amk 1.4.0.22 with 2.0.92 EN
+
smart maruder mod for amk 1.4 ver.14 with pollux with AI pack
KZ companion 1.8A for AMK
arena extension mod 0.3.2 by kto

Żaden z tych dodatków nie nadpisuje orginalnego se_respawn.
Jakieś pomysły co z tym zrobić

Uwagi moderatora:

Logi w CODE - ati
ramzesLOL
Kot

Posty: 26
Dołączenie: 09 Lut 2008, 21:04
Ostatnio był: 02 Mar 2012, 21:02
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Big Ben
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości