[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 23 Lut 2011, 02:13

Poza tym zainstalować 1.0004, a także poczytać o instalacji modów obcojęzycznych.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez vandr w 14 Mar 2011, 15:11

Czy można w jakiś sposób edytować plik konfiguracyjny, aby nieco zmniejszyć obrażenia zadawane przez wrogów? Rozumiem, że realizm...ale jedna, dwie kulki z karabinu w bardziej gorących miejscach, notoryczne quick loadowanie bywa bardzo frustrujące. Za wskazówkę postawię flaszkę.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 11:13
Kozaki: 1749

Re: [AMK MOD]

Postprzez Kuroi w 26 Mar 2011, 20:58

Tak się zastanawiam... Czy jest jakieś miejsce na powierzchni, gdzie zawsze znajdę spalacz? najlepiej w pobliżu jakiejś kryjówki/obozu?
Awatar użytkownika
Kuroi
Stalker

Posty: 79
Dołączenie: 12 Gru 2009, 19:40
Ostatnio był: 12 Kwi 2013, 17:43
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 10

Re: [AMK MOD]

Postprzez k4r00 w 26 Mar 2011, 21:00

W dziczy, niedaleko helikoptera, który zestrzeliwują najemnicy. W chodzisz do tych garaży po lewej, gdzie stoi rozwalona ciężarówka ;)
Suck the tears of my dick, you ugly mud-fuckers!
Awatar użytkownika
k4r00
Ekspert

Posty: 740
Dołączenie: 30 Wrz 2010, 00:07
Ostatnio był: 02 Kwi 2015, 16:55
Miejscowość: Miasto prywatne
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 160

Re: [AMK MOD]

Postprzez Crew w 29 Mar 2011, 17:54

Tutaj jest fix dzięki któremu mod działa na wersji 1.0005
Kod: Zaznacz wszystko
http://xarvius.ucoz.ru/Mods/AMK_14_for_Patch_10005.7z


Dlaczego instalator waży powyżej 400 MB a po zainstalowanie folder gamedata waży 213 MB ?
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 20 Maj 2025, 20:35
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 30 Mar 2011, 21:03

Jak się przyjrzysz procesowi instalacji, zauważysz, że zawiera całkiem sporo różnych wersji alternatywnych (na opcjach).
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Crew w 03 Kwi 2011, 15:12

Gdzie zaczyna się zadanie dotyczące miotacza ognia ?
Oraz wyczytałem, że kontrolerzy w grze przejmują Stalkerów i zamieniają ich w zombi, nie uświadczyłem tego w modzie na dodatek kontrolerzy sobie swobodnie chodzą blisko Stalkerów i nic, dodatkowo nawet naszej postaci nie atakują, tylko cały czas w nas włażą -.-
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 20 Maj 2025, 20:35
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 04 Kwi 2011, 11:56

O miotaczu było już dziesiątki razy! Po obronie bariery dostajesz zadanie.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Crew w 04 Kwi 2011, 18:54

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR

[error]Expression : fatal error
[error]Function : CScriptEngine::lua_error
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line : 73
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : LUA error: ... of chernobyl\gamedata\scripts\dialog_manager.script:393: attempt to compare number with nil


Mam taki błąd. Używam wersji 1.0005 gry i użyłem łatki do AMK by działał na tej wersji. Ale ta łatka ma plik xr_motivator przez który NPC nie używają granatów i nie pomagają sobie, tzn. nie leczą rannych i inne bajery.
Ten błąd wywala podczas wczytywania zapisanej gry. Da się to jakoś naprawić ?

Uwagi moderatora:

Logi w CODE
ASUS ROG Strix G17 R7-6800H/32GB/1TB + 4TB/Win11 RTX3070Ti 240Hz
Awatar użytkownika
Crew
Łowca

Posty: 415
Dołączenie: 22 Lut 2008, 19:11
Ostatnio był: 20 Maj 2025, 20:35
Miejscowość: Wałcz
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 19

Re: [AMK MOD]

Postprzez kubekpop w 05 Kwi 2011, 10:03

Mam pytanie. Jak w tym modzie używać samochodów ( jeśli w ogóle się da )? Bo nie mogę do żadnego wsiąść
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160

Re: [AMK MOD]

Postprzez vandr w 05 Kwi 2011, 10:36

W tym modzie nie można używać samochodów.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 11:13
Kozaki: 1749

Re: [AMK MOD]

Postprzez rusek w 04 Maj 2011, 13:45

Witam.
Ma ktoś może tego moda w wersji ruskiej z angielskimi lub polskimi napisami? Już mnie ch*j strzela jak słyszę jak Sid albo inni gadają do mnie po angielsku... :facepalm: :mad:
Sprawdzałem linki na frm ale te które znalazłem, które zawierały ruski mod nie działają a angielski jest lipny...
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
rusek
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 04 Maj 2011, 13:35
Ostatnio był: 14 Maj 2011, 18:39
Miejscowość: BAR
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: svt07 oraz 2 gości