[AMK MOD]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [AMK MOD]

Postprzez Krzysu_Pl w 04 Maj 2011, 15:12

rusek napisał(a):Witam.
Ma ktoś może tego moda w wersji ruskiej z angielskimi lub polskimi napisami? Już mnie ch*j strzela jak słyszę jak Sid albo inni gadają do mnie po angielsku... :facepalm: :mad:
Sprawdzałem linki na frm ale te które znalazłem, które zawierały ruski mod nie działają a angielski jest lipny...
Pozdrawiam.

Masz tu dźwięki polsko - ruskie: http://www.megaupload.com/?d=NK0O6A37
Szczerze: Rozumiem Cię.

Za ten post Krzysu_Pl otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive rusek.
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 00:51
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Reklamy Google

Re: [AMK MOD]

Postprzez rusek w 04 Maj 2011, 17:13

Krzysu_Pl napisał(a):
rusek napisał(a):Witam.
Ma ktoś może tego moda w wersji ruskiej z angielskimi lub polskimi napisami? Już mnie ch*j strzela jak słyszę jak Sid albo inni gadają do mnie po angielsku... :facepalm: :mad:
Sprawdzałem linki na frm ale te które znalazłem, które zawierały ruski mod nie działają a angielski jest lipny...
Pozdrawiam.

Masz tu dźwięki polsko - ruskie: http://www.megaupload.com/?d=NK0O6A37
Szczerze: Rozumiem Cię.

Wielkie dzięki!
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
rusek
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 04 Maj 2011, 13:35
Ostatnio był: 14 Maj 2011, 18:39
Miejscowość: BAR
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez Krzysu_Pl w 04 Maj 2011, 17:21

Uwaga, uwaga! Fix do grania na wersji 1.0005:
http://stalker.filefront.com/file/Fix_for_AMK14;109805

Możliwe że ktoś już wstawiał, ale nie mam pewności
:arrowd: Pozwala grać na wersji 1.0005 (1.0006)?
Ostatnio edytowany przez Krzysu_Pl, 04 Maj 2011, 17:40, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 00:51
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [AMK MOD]

Postprzez rusek w 04 Maj 2011, 17:33

Dużo to zmienia?
Pzdr.
Awatar użytkownika
rusek
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 04 Maj 2011, 13:35
Ostatnio był: 14 Maj 2011, 18:39
Miejscowość: BAR
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez vandr w 04 Maj 2011, 19:43

Wszystko masz na pierwszej stronie...każdy temat odnośnie moda zawiera na pierwszej stronie jakoby jego "zawartość" i to co zmienia, lub nie zmienia. Jak chodzi Ci o fabułę - nie zmienia. Dodaje np, kilka mutantów, spanie, emisje...
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 11:13
Kozaki: 1749

Re: [AMK MOD]

Postprzez rusek w 05 Maj 2011, 13:19

Nie o to mi chodzi. Wiem że wszystko jest na pierwszej stronie. Chodzi mi o to co zmienia to że teraz mogę grać na wersji 1.0005?
Pozdrawiam.
Awatar użytkownika
rusek
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 04 Maj 2011, 13:35
Ostatnio był: 14 Maj 2011, 18:39
Miejscowość: BAR
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez Krzysu_Pl w 05 Maj 2011, 13:58

:arrowu: TO OZNACZA ŻE MOŻESZ GRAĆ NA WERSJI 1.0005 (1.0006)!!!!
Image
krew mnie zaraz zaleje!!
Zastanów się trochę: NIC ZMIENIA, MOZESZ GRAĆ NA WERSJI 1.0005!!!!
Awatar użytkownika
Krzysu_Pl
Tropiciel

Posty: 314
Dołączenie: 05 Maj 2010, 19:23
Ostatnio był: 20 Lis 2024, 00:51
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 81

Re: [AMK MOD]

Postprzez rusek w 07 Maj 2011, 10:31

Krzysu_Pl napisał(a)::arrowu: TO OZNACZA ŻE MOŻESZ GRAĆ NA WERSJI 1.0005 (1.0006)!!!!
Image
krew mnie zaraz zaleje!!
Zastanów się trochę: NIC ZMIENIA, MOZESZ GRAĆ NA WERSJI 1.0005!!!!


Ok. Sorry :E :soviet:
Awatar użytkownika
rusek
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 04 Maj 2011, 13:35
Ostatnio był: 14 Maj 2011, 18:39
Miejscowość: BAR
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 0

Re: [AMK MOD]

Postprzez utak3r w 07 Maj 2011, 20:23

Spokój.
A patch owszem, pozwala grać - ale niezbyt komfortowo... tu i ówdzie się gra wywali niestety. To jest tylko obejście, żeby ruszyło, ale tak naprawdę niektóre skrypty wymagałyby przepisania, aby było to stabilne na 1.0005.
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 02 Sie 2025, 22:51
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [AMK MOD]

Postprzez Galnospoke w 25 Maj 2011, 15:29

Po pierszym zauroczeniu stwierdzam, ze jest to jeden z gorszych popularnych modow. Czemu? Celnosc przeciwnikow. Kazdy, nawet jakis ciec przydrozny zachowuje sie jakby mial ukonczony 10cio letni kurs snajpera. AI znajcie ciebie nawet w krzakach w rowie. Co ciekawe: ich 2-3 strzaly z pistoletu i jestes martwy, ale w nich mozna wpakowac i caly magazynek i NIC. Zero realizmu. Zdecydowanie odradzam.

Za ten post Galnospoke otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive caleb59.
Galnospoke
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 17 Cze 2008, 11:14
Ostatnio był: 15 Lip 2012, 21:28
Kozaki: 1

Re: [AMK MOD]

Postprzez vandr w 25 Maj 2011, 15:42

Hehe, to nawet nie zabieraj się za Zew Monolitu, albo Solyankę.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3878
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: Wczoraj, 11:13
Kozaki: 1749

Re: [AMK MOD]

Postprzez Galnospoke w 25 Maj 2011, 16:07

Dokladnie. Nie jest sztuka napisac AI, ktora zawsze wygrywa i ma celnosc na poziomie 100%, sztuka jest napisac AI realistyczne. Dlaczego w AMK jak otrzymuje postrzal to przez chwile jestem oszolomiony, ale jak postrzele przeciwnika to jakbym do kamiena strzelal (sprawdzic czy nie Terminator).
Galnospoke
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 17 Cze 2008, 11:14
Ostatnio był: 15 Lip 2012, 21:28
Kozaki: 1

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość