[ABC Inferno] Piekło na ziemi

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez scigacz1975 w 04 Sty 2011, 02:18

M3Fis70 napisał(a):Ludzie spasijcie (to zapis fonetyczny, chyba) jak zrobić maszynowego Makarova mam magazynek 50 pestek, zwiększony zasięg, szybko-strzał lecz gdy dodaje fire_mode 1, -1 to i tak strzela pojedynczo a zmiana trybu na serie nie pomaga co zrobić?

------------------------------------------

BUMP! (proszę o nie stawianie ostrzeżenia miałem założyć nowy temat? po co?)
Pomoże ktoś z tym makarovem?



Nie wystarczy dodać do fire mode -1
Tu masz konfig specjalnego tłumionego colta1911:
:

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_colt_m1]:wpn_colt1911   ;Ěîäčôčöčđîâŕííűé ęîëüň
$spawn                         = "weapons\uniq\wpn_colt_m1"   
description                  = enc_weapons1_wpn-colt_m1
inv_name                  = wpn-colt_m1
inv_name_short               = wpn-colt_m1
class                      = WP_LR300
silencer_status         = 1
ammo_mag_size         = 15
rpm                         = 650   
fire_modes         = 1, 3
ammo_class          = ammo_11.43x23_hydro, ammo_11.43x23_fmj
hit_power                       = 0.89, 0.89, 0.89, 0.89
hit_impulse          = 140
fire_distance               = 150
bullet_speed         = 400   
fire_dispersion_base           = 0.1
cam_dispersion               = 0.163
cam_dispersion_inc      = 0.163   
cam_dispertion_frac      = 0.8   
cam_step_angle_horz      = 0.85   
fire_dispersion_condition_factor    = 2.5
misfire_probability          = 0.00
misfire_condition_k         = 0.00
condition_shot_dec       = 0.00001

smoke_particles       = weapons\generic_shoot_00
flame_particles         =
light_disabled         = true
inv_weight         = 0.95
inv_grid_x         = 18
inv_grid_y         = 20
snd_shoot         = weapons\usp_silenced, 0.6


class = WP_LR300 - ten parametr powoduje że broń strzela seriami
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Szajba w 15 Sty 2011, 23:01

Witam.
Czy jest możliwość, aby połączyć ABC Inferno z Atlas Spawn Menu ?


Właśnie połączyłem ABC Inferno z Atlas Spawn Menu.
Oceńcie i skomentujcie na serwisie YouTube.
Wszelkie informacje w opisie filmu :
http://www.youtube.com/watch?v=UjuTXEA-GJE
Szajba
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 15 Sty 2011, 22:59
Ostatnio był: 26 Sty 2011, 22:37
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Arikar w 02 Maj 2011, 19:46

Modzik zaje*isty :) Bug Trapów prawie nie uświadczyłem Horror ewenty bardzo dobrze zrobione chociaż RESPAWN stworków jest delikatnie mówiąc przesadzony.


Jak widać po rozmowie z Sidorkiem próbowano dodać możliwość dołączenia do innych frakcji ale coś chyba nie wyszło :(


PS. Ekipa uderzeniowa mutków w MW wymiata :D

Ciekawe czy zostanie kiedyś dodana możliwość dołączenia do poszczególnych frakcji.


Pytanie; Wszystko fajnie i ładnie ale co z zakończeniem po dołączeniu do Świadomości Z ląduje w tej zakichanej ciężarówce i nic się nie zmienia Monolitki dalej do mnie naparzają a nie chce mi się z powrotem zapieprzać do Elektrowni. Są jakieś dodatkowe qesty dla tego zakończenia??? I czy nie dało by się coś zrobić z tymi drzwiami u Sidora bo po tym jak się na początku zablokowały szlak trafi mi jednego z Handlarzy a zapieprzanie z sprzętem do Barmana jest delikatnie mówiąc utrudnione na początku gry, bogu dzięki za zwykłych Stalków u których można sprzedawać wszystko jak leci pod warunkiem że maja odpowiednią ilość kasy.
Arikar
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 20 Mar 2011, 21:03
Ostatnio był: 08 Wrz 2024, 10:41
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Storming Obokan
Kozaki: 0

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Soma w 22 Lip 2011, 08:27

Ściągnołem sobie moda,wszystko fajne,ale kurde,stalkerzy tutaj są KULODPORNI. Wywalam chyba z kilkanaście naboji z MP5 w czache ale kicha! I teraz pytanko,jest tu jakiś kod/plik/skrypt umożliwający zmenianie parametrów obrażeń? Z góry dziękuje za pomoc. :+:


Edit : Derp,jeśli nie ma plików to dostane szajby.
"Forget the past, carry the future."

Soma
Wygnany z Zony

Posty: 58
Dołączenie: 20 Maj 2011, 09:09
Ostatnio był: 07 Maj 2012, 19:51
Miejscowość: Baza FOXHOUND / Alaska
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: VLA Special Assault Rifle
Kozaki: 3

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez scigacz1975 w 22 Lip 2011, 16:54

Soma napisał(a):Ściągnołem sobie moda,wszystko fajne,ale kurde,stalkerzy tutaj są KULODPORNI.



gamedata\config\creatures\immunities.ltx - tu masz wszytkich NPC i ich odporność

Zwróć uwagę na:
fire_wound_immunity = (1 zerowa, 0.0 całkowita) - odporność na kule
explosion_immunity = (jak wyżej) - odporność na granaty, wybuch itp.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Soma.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Sarlinov w 18 Sie 2011, 18:50

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CRender::texture_load
[error]File          : D:\xray-svn\xr_3da\xrRender_R1\Texture.cpp
[error]Line          : 291
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find texture 'ui\ui_nvidia_intro'
 

stack trace:


Gra dopiero po reinstalacji, po logu widzę że brakuje jakiegoś pliku, ale cholera wie czemu.

Mod ściągany stąd:
https://rs354l34.rapidshare.com/#!download|354tl|85479352|ABC_INFERNO_PL.rar|77552|R~68C5C59ADE725086EC6E5EEF60342AD0
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Piterxd w 18 Sie 2011, 19:15

Zobacz w folderze textures/ui, być może jest tam ta tekstura pod inna nazwą - zmień na ui_nvidia_intro.dds
Image
Awatar użytkownika
Piterxd
Przewodnik

Posty: 947
Dołączenie: 20 Sty 2008, 18:15
Ostatnio był: 06 Maj 2014, 22:05
Miejscowość: Braniewo
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 182

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez atikabubu w 18 Sie 2011, 19:16

Albo odpal grę z parametrem:
Kod: Zaznacz wszystko
-nointro

:P
W11 x64 / Ryzen 5800 / Gigabyte GTX 3070 / 32 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 06 Sie 2025, 10:52
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Sarlinov w 18 Sie 2011, 20:10

atikabubu napisał(a):Albo odpal grę z parametrem:
Kod: Zaznacz wszystko
-nointro

:P


Hm... to znaczy, że do user.ltx mam dopisać to co dałeś? Zrobiłem tak i nie podziałało.
Mogłeś sprecyzować dokładniej, nie jestem specjalistą w tym temacie.
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Wheeljack w 18 Sie 2011, 20:13

viewtopic.php?f=49&t=13607&start=336#p176452
I nie cytuj ostatniej wypowiedzi.
Awatar użytkownika
Wheeljack
Administrator

Posty: 1920
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 09 Lip 2025, 18:56
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 726

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez scigacz1975 w 18 Sie 2011, 20:15

na skrócie do gry klikasz prawym klawiszem - dajesz właściwości i w ścieżce element docelowy
wygląda tak:
Kod: Zaznacz wszystko
"D:\S.T.A.L.K.E.R. - Cień Czarnobyla PL\bin\xr_3da.exe" -nointro -noprefetch
dajesz tak jak Ci pokazałem po xr_3da.exe"
Parametr -noprefetch zmniejsza zużycie ram

Edit: - @Wheel mnie ubiegł
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [ABC Inferno] Piekło na ziemi

Postprzez Sarlinov w 18 Sie 2011, 20:27

Jezu, chyba nie zagram w tego moda.... Uznałem, że mod ściągnięty z tamtej strony był trefny, ściągnąłem więc ten z waszego hostingu, i oczywiście następny bug....
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : wave&&wave->length()
[error]Function      : CSoundRender_Source::LoadWave
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrSound\SoundRender_Source_loader.cpp
[error]Line          : 65
[error]Description   : Can't open wave file:
[error]Arguments     : d:\shadow of chernobyl\gamedata\sounds\material\human\step\n_earth_1.ogg
 

stack trace:


Ewidentnie brakuje jakichś plików, tylko czemu? Wersja gry 1:005

Uwagi moderatora:

Logi dajemy w [code], nie w [quote]. - Wheeljack
Sarlinov
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 03 Lip 2010, 11:59
Ostatnio był: 25 Sie 2014, 23:31
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 6

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości