[utAMK] by utak3r

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez atikabubu w 10 Paź 2010, 12:25

Po załadowaniu sejwa: Escape > AMK Options > Dynamic Music Off :D
(prawdopodobnie :F)
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 25 Kwi 2024, 14:58
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Reklamy Google

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 10 Paź 2010, 20:52

A dlaczego chcesz wyłączyć autosejwy?... Tak czy siak - nie da się i tyle.
Image

Za ten post utak3r otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Piterxd.
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez Qeurbith w 10 Paź 2010, 22:01

Bo mnie to denerwuje, przyzwyczaiłem się że sam wychodzę do menu i zapisuję grę w tym momencie kiedy chcę. No ale nic nie zrobię skoro mówisz że się nie da. Na razie gra mi się dobrze..bo jest klimatycznie. Ale dużo pomysłów zostało zapożyczonych z innych modów, np. zadanie z miotaczem ognia było w soljance.

Qeurbith
Wygnany z Zony

Posty: 3
Dołączenie: 10 Paź 2010, 00:11
Ostatnio był: 10 Paź 2010, 19:57
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 10 Paź 2010, 22:55

W soljance :E

To zadanie wzięte jest z AMK, które było na kilka lat przed Soljanką...

Uwagi moderatora:

Kilka lat... no jak wg Ciebie niecałe 3 się do tego zalicza. :E
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 12 Paź 2010, 00:10

Kilka kolejnych spostrzeżeń:
- od czasu do czasu gra potrafi wywalić bug trapa. Nie wiem czy sens jest loga podawać bo to w zupełnie przypadkowych sytuacjach się dzieje.
- co jakiś czas jest kilka do kilkunastu sekund przerwy na "dogranie" NPC. Wszystko ok, gdy są oni przyjaźnie lub neutralnie nastawieni. Problem pojawia się gdy to przeciwnicy, lub mutanty. Wtedy zazwyczaj budzimy się z przysłowiową ręką w jakże szlachetnym naczyniu i idzie load. Nie wiem, czy nie jest to spowodowane moim sprzętem.
- zniknęły helikoptery (jeden wisi non stop w Agropromie). Fajnie było na początku, gdy jakikolwiek atak na wojskowych kończył się czmychaniem przed Mi-24. Braknie tego.
- SKOT wytrzymujący dwie piguły z RPG-7?
- czasem NPC ważni dla fabuły (Nabój, czy stalkerzy w Prypeci) zacinają się w miejscu. Pomaga load za którymś razem.
- kontrolerzy za duże "pole oddziaływania" na mózg mają. Skubaniec chodzi po stacji samochodów w Kordonie a mną aż na przystanku przy drodze telepie. Taki ma promień rażenia. A weź teraz idź sobie po takiej Prypeci, czy Czerwonym Lesie na ten przykład i nagle zaczyna świat wirować. No i znajdź teraz źródło problemów :E Zdecydowanie mniejsze pole działania na czachę.
- 6 elektrycznych chimer na raz? :) Ciężko jest.
+ Nawiązując do posta wyżej. Próbowałem uciec przed nimi w bloki Prypeci. Skubane wytropiły...
+ Ale za to jak się już bestie ułożyło spać dostałem SMS od Sida i Barmana, że Powinność coś u nich dla mnie zostawiła w nagrodę za te chimery. Kiedyś już też za jakieś trudne bestie do pokonania od jakiegoś stalkera dostałem upominek w postaci plecaków, MP5 i gotówki. Fajna sprawa z tym nagradzaniem. Zobaczymy co Powinność zostawiła.
+ Granatyyyy. W końcu można ich normalnie używać. Sekundę za późno zauważysz, że leci to już można spokojnie wgrywać save. Działa w obie strony.
Jak coś jeszcze się rzuci w oczy, będę uzupełniał.
Edit: Gdzie te cholerne rurki do miotacza? Zwiedziłem chyba wszystkie górki śmieci (promieniowanie takie, że proszę siadać) ale niczego nie znalazłem. Może przyczyną jest to, że nie mam pojęcia bladego jak wyglądają? Podobnie trudziłem się z zaworem ciśnienia, ale tutaj przynajmniej pole poszukiwań zawężone było do bazy wojskowej. A chętnie przetestowałbym miotacz. I tak z ciekawości, czego jako paliwa używa owa podpalarka?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 12 Paź 2010, 01:27

jalkavaki napisał(a):- co jakiś czas jest kilka do kilkunastu sekund przerwy na "dogranie" NPC.


Ten moment, to moment, gdy są przełączani między offline a online. Następuje to w zależności od odległości od aktora. No i... próbuję już od dłuższego czasu znaleźć złoty środek, jaka odległość będzie najlepsza. Pracuję nad tym.

jalkavaki napisał(a):- zniknęły helikoptery (jeden wisi non stop w Agropromie). Fajnie było na początku, gdy jakikolwiek atak na wojskowych kończył się czmychaniem przed Mi-24. Braknie tego.


Nad helikopterami wciąż pracuję. Przeszły już wiele modyfikacji, od super-agresywnych, po średnie. Niestety, wciąż jeszcze mam trochę błędów w ich logice i potrafią się zamyślić...

jalkavaki napisał(a):- kontrolerzy za duże "pole oddziaływania" na mózg mają.
- 6 elektrycznych chimer na raz? :) Ciężko jest.


Na koniec wszystkich prac całość przejdzie rebalans :)
BTW, nie chciałbyś zobaczyć oryginalnego spawna, jaki został użyty w modzie AMK ;) Tu i tak jest już "lekko" ;)

jalkavaki napisał(a):Może przyczyną jest to, że nie mam pojęcia bladego jak wyglądają?


W zasadzie, to kawałek żelastwa, a nie rurki ;) Klawiszem F się wspomagaj....

jalkavaki napisał(a):I tak z ciekawości, czego jako paliwa używa owa podpalarka?


Specjalnej mikstury :)
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 12 Paź 2010, 09:29

utak3r napisał(a):Klawiszem F się wspomagaj....

Takoż uczyniłem. Możliwe jest, że po prostu jakiś inny stalker to znalazł?
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 12 Paź 2010, 15:26

xKoweKx napisał(a):
utak3r napisał(a):To zadanie wzięte jest z AMK, które było na kilka lat przed Soljanką...

Kilka lat... no jak wg Ciebie niecałe 3 się do tego zalicza. :E


A nie? Trzy to chyba kilka :D

jalkavaki napisał(a):
utak3r napisał(a):Klawiszem F się wspomagaj....

Takoż uczyniłem. Możliwe jest, że po prostu jakiś inny stalker to znalazł?


Hmm, nigdy tego nie rozważałem i nie testowałem, ale... w sumie, to chyba możliwe? No nie będę udawał - sam nie wiem :?:
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez szymczak1503 w 16 Paź 2010, 20:41

Mam pytanie czy jest spolszczenie do tego moda?
szymczak1503
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 24 Paź 2009, 20:11
Ostatnio był: 21 Gru 2010, 21:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 16 Paź 2010, 21:28

Na razie nie ma. Zresztą, mod nie jest jeszcze w swojej końcowej postaci. Dopiero finalna wersja będzie miała z czasem wersję polską.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez jalkavaki w 19 Paź 2010, 01:45

Pomału wziąłem się za skończenie fabuły. Wszedłem do elektrowni (czy brak wojska jest normalny w tym modzie?), pif paf - monolitowcy już witają się z Bógim - wchodzę do tego pomieszczenia gdzie to odkrywamy (wedle fabuły oryginału) świadomość Z czy X. A tu lipa. Drzwi się nie zamykają. Strzelanie do tychże urządzeń nie działa. Żaden poltergeist nie ujawnia się. Dosłownie nic. Mam nadzieję, że to nie na tym polega freeplay? :|
Wojna jest zła. Ale gorsze są sukinsyny które nie mają nic za co byliby gotowi walczyć i umierać.
"Może nas wiedzie szalbierz chciwy paru groszy
Lecz lepsze to niż śmierć na wapniejących szańcach" - J. Kaczmarski, Stalker.
Awatar użytkownika
jalkavaki
Legenda

Posty: 1379
Dołączenie: 02 Kwi 2010, 11:20
Ostatnio był: 20 Lip 2022, 06:45
Miejscowość: Stetinum
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 193

Re: [utAMK] by utak3r

Postprzez utak3r w 19 Paź 2010, 10:04

Podeślij sejwa - a najlepiej kilka ostatnich.
Image
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2200
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 31 Lip 2023, 16:01
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości