[Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Problem] Oblivion Lost:Ultimate

Postprzez stalek w 08 Sie 2012, 14:04

Dobra widzę że nikt mi nie odpowiedział to sam znalazłem odpowiedź,jakiś fix link dla zagubionych jak ja :)
http://www.gamefront.com/files/14743525 ... na.fix.zip
Armia...
Zrobi z ciebie prawdziwego mężczyznę.
Awatar użytkownika
stalek
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 28 Sie 2011, 16:38
Ostatnio był: 16 Cze 2021, 04:32
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 14

Reklamy Google

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KOSHI w 14 Sie 2012, 09:48

Na początku byłem zachwycony modem, teraz wylądował w koszu. Powody są następujące:

- celność przeciwników jest okrutna. Jedyny sposób to ciągłe chowanie się za czymś i strzelanie za winkla z dużej (lub b.dużej) odległości. A i to nie daje rady bez robienia save co chwilę. Jeden wychył nie tak i możemy załadować grę. Rozumiem, że ma być trudno, ale tu jest wręcz absurdalnie. Sami snajperzy chodzą po zonie. :facepalm: Walka na otwartym terenie bez zasłon to ciągły zgon, a o klimatach typu podejście z bliska z shotgunem można zapomnieć. Na początku mnie to nie mierziło, ale potem save co 2, 3 zabitych tylko wkurw***. To jest walka czy gra turowa ... Bo inaczej się nie dało grać.

- artefakty i ich nowe parametry. Niby są pozmieniane, można je trans mutować, można robić z nich anomalie. Ogólnie jednak nie widzę jakiegoś ich wpływu na grę. Miałem Exo + masę artów na kulo odporność, a i tak grało się tak, jakby nic nie dawały. Tyczy się to też innych właściwości. Jak dla mnie tylko pic na wodę z tym jest.

- spawn po emisji jest straszliwy. Czasem wprowadza to niezły klimat, jak np. atak chimer na wioskę kotów w kordonie w nocy, ale rzeczywiście to jest mocno przesadzony. Hordy mutantów skutecznie uniemożliwiają zrobienie niektórych misji. Pamiętam jak miałem bronić przed Monolitem przejścia w Magazynach Wojskowych. Zanim docierałem tam z bazy Wolności to burery wytłukły wszystkich i misja nie zaliczona. I tak z 10 razy. Pomogło wgranie save`a sprzed godziny i jakoś wstrzeliłem się z misją wcześniej. I takich akcji jest więcej. Ja zadania w danej lokacji robiłem, albo sporo przed, albo po emisji, bo inaczej się nie dało ich zaliczyć. No i te tabuny zombie co suną wężykiem. Dramat. :facepalm:

- miliony broni, które tak naprawdę nic nie zmieniają w grze. Próbowałem prawie wszystkich a i tak skończyło się na szybkostrzelnym AK ze schowa Strieloka i na SWD. Miniguny i inne, jakieś futurystyczne pukawki, pominę milczeniem.

- pojazdy są nie funkcjonalne, bo wszędzie leżą porozrzucane anomalie, a sterowanie jest z dupy.

Po kilkudziesięciu godzinach zachwytu okazało się, że to tylko podpicowanym SoC, w którego z czasem granie tylko męczy, bo te wszystkie bajery, co miały podrasować grę, tylko ją psują i są zbędne. Amen.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 09 Lip 2025, 14:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez stalek w 14 Sie 2012, 15:11

Pan wyżej.
Może niektórzy wręcz szukają takiej modyfikacji, mi się bardzo podoba modyfikacja, jedyny minus to te pukawki jakieś 40 rodzajów tej samej broni tylko w innym kolorze ale jest bardzo mało wywaleń do windy,znikających tekstur.
A jak napisałem wyżej o poziomie trudności cieszy czasami gdy na bazę powinności napada kontroler i zamienia ludzi w zombi, sam przed pięcioma godzinami skończyłem grę i naprawdę warto było pobierać moda tą godzinę, jak dla mnie mod dodaje dużo realnych zachowań i akcji np Jeden strzał w głowę i idziesz od nowa o to właśnie w tym modzie chodzi.
Armia...
Zrobi z ciebie prawdziwego mężczyznę.
Awatar użytkownika
stalek
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 28 Sie 2011, 16:38
Ostatnio był: 16 Cze 2021, 04:32
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 14

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez KOSHI w 14 Sie 2012, 15:42

Co kto lubi. Losowe zdarzenia są fajne, we freeplay`u owszem, to jest piękne, ale nie jak robisz misje i napada cię horda psów, 3 kontrolery i 2 pseudo giganty i do tego na deser pijawka. I nijak się nie da skończyć misji, chyba, że load sprzed 2 godzin. Jak się komuś podoba, niech gra. A mody typu: 1 strzał = trup wg. mnie ssą. Dostaniesz w nogę i też umierasz, albo życia zostaje 5% i krwawienie na maksa? Ja dziękuje, wolę inne modele obrażeń, np. te trojanucha.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1325
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 09 Lip 2025, 14:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez TUK w 21 Sie 2012, 13:55

1 ) Czy ktoś może zaktualizować pierwszą stronę tego topa ?
Połowa linków wygasła.
Link do spolszczenia - podano stronę... może dwie temu, jest dla ludzi z kontem premium.
Czyli nie dla mnie, jak i większości pospolitego ruszenia.

2) Czy ktoś może się ogarnąć i dodać KONKRETNĄ notkę co do instalacji, bo ta na pierwszej stronie
jest chyba nie aktualna. - nie sprawdzałem, bo mam tylko plik 811 mb. i za cholerę nie wiem co mam z tym zrobić, jak połowa plików nie działa.



3) uśmiechać się , i więcej wychodzić na dwór!
jak mi ktoś zaraz napisze,że marudzę, albo nie chce mi się szukać, to cholera jasna... MA RACJE. :D
:

Więc jeśli pragniesz do czegoś dojść,
Ty jesteś twórcą, ukształtować musisz to,

1125
Awatar użytkownika
TUK
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 30 Maj 2008, 22:57
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 10:01
Miejscowość: Folksdojcz
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 21 Sie 2012, 21:52

Spolszczenie do moda + instrukcja instalacji - http://www.sendspace.pl/file/203ec386446abd9203727b0
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive TUK.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez TUK w 24 Sie 2012, 08:28

Czuje się z wami taki dopieszczony.
dziękuję ! :wódka:

Uwagi moderatora:

Skoro dałeś kozaka to post jest zbędny. - Wheeljack
:

Więc jeśli pragniesz do czegoś dojść,
Ty jesteś twórcą, ukształtować musisz to,

1125
Awatar użytkownika
TUK
Stalker

Posty: 92
Dołączenie: 30 Maj 2008, 22:57
Ostatnio był: 29 Sty 2013, 10:01
Miejscowość: Folksdojcz
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 3

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez bulidos w 24 Sie 2012, 19:47

przydał by się jakiś spawner
Awatar użytkownika
bulidos
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 14 Cze 2012, 16:25
Ostatnio był: 15 Wrz 2018, 21:19
Miejscowość: Trzebiatów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez scigacz1975 w 24 Sie 2012, 20:18

spakuj folder config +plik ui_main_menu.script, wrzuć na hosting i wyślij mi linka to Ci zrobię prosty spawner.

Za ten post scigacz1975 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive bulidos.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 03 Sie 2025, 23:49
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez bulidos w 25 Sie 2012, 11:26

Awatar użytkownika
bulidos
Kot

Posty: 18
Dołączenie: 14 Cze 2012, 16:25
Ostatnio był: 15 Wrz 2018, 21:19
Miejscowość: Trzebiatów
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez Kashim w 22 Wrz 2012, 18:17

Witam jak już kiedyś pisałem mam kłopot z przejściem x18 gdyż po zabiciu burrera i po filmiku z kłem mam ciągle czarny ekran i nie jestem w stanie zrobić nic innego oprócz wejscia do menu. Wcześniejsza rada żeby zrobić szybko quicksave i quickload nic nie dała bo po ponownym wczytaniu znów włącza się filmik z Kłem i sytuacja się powtarza.
Kashim
Kot

Posty: 14
Dołączenie: 01 Cze 2012, 14:21
Ostatnio był: 19 Mar 2013, 23:24
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: BM16 Full
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost U.L.T.I.M.A.T.E.] kompilacja modów

Postprzez smok61 w 22 Wrz 2012, 19:01

Zapisz grę na tym czarnym ekranie i nie quicksave, tylko w menu i wczytaj ponownie.
Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów.
Stanisław Lem

Za ten post smok61 otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Kashim.
Awatar użytkownika
smok61
Tropiciel

Posty: 382
Dołączenie: 19 Wrz 2009, 12:36
Ostatnio był: 07 Lut 2018, 19:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 75

PoprzedniaNastępna

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości