Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].
Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].
Lokalizacja logów: Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs
Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.
Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.
Patch zwiększający dystans wyświetlania trawy w grach Stalker. Działa z niemal każdą wersją Stalkera (przynajmniej z najważniejszymi patchami).
INSTRUKCJA OBSŁUGI 1. Pobrać i zainstalować ActivePerl
2. Pobrać program patchujący i rozpakować do dowolnego folderu (nie tego z grą)
3. Skopiować pliki xrRenderRX.dll z kat 'bin' gry do tego samego katalogu (koniecznie zrobić ich kopie zapasowe) R1 = Static Lightning (DX8) R2 = Full Dynamic (DX9) R3 = DX10
gdzie: -file to plik patchowany plik dll -game to gra (SOC/CS/COP) -patch to zainstalowany patch SOC: 4/5/6 (1.004/005/006) CS: 10 (1.5.10) COP: 2 (1.6.02) -line to żądany dystans wyświetlania trawy (polecam 200-300) screeny z różnymi ustawieniami poniżej (z CoP). Od lewej do prawej: vanilla, 200m, 350m, 500m, 800m. W lewym dolnym rogu podany FPS. UWAGA: Autor patcha zaleca podawanie numerów nieparzystych i niepodzielnych przez 4 (np. 53,57,89,97,125) ale ja takie zastosowałem (200,350,500,800) i wszystko działa.
5. Uruchomić plik bat
6. Skopiować spaczowany xrRenderR(X).dll z powrotem do kat bin gry.
UWAGA: wysokie dystanse powodują znaczny spadek FPS.