[Oblivion Lost]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

BugTrap Obvilion Lost 3.1 Definitive Edition

Postprzez HuczuL w 09 Sty 2018, 18:22

Witam

Podczas gry w Obviliona Losta dostałem BugTrapa przy pierwszym pójściu do baru, otóż przy bramie gdzie normalnie pilnowali Powinnowcy, pilnują wojskowi, a ich miałem jako wrogów więc i wybiłem, przeszłem przez brame, wczytuje się poziom, zrespiłem się w Bar i 2 metry odemnie respi się na raz 3 stalkerów, i po paru sekundach BugTrap... Napoczątku w kordonie zabiłem wojskowych autem. Czy w tym modzie wojskowi są przyjacielsko zastawieni a zamiast w barze Powinności są Wojskowi?

A w folderze moda był folder bin, i w folderze bin_optional_for_1.0006 był XR_3DA więc skopiowałem go do stalkera i podmieniłem. Moja wersja to 1.0006

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : xml_doc.NavigateToNode(path,index)
[error]Function      : CUIXmlInit::InitStatic
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xr_3da\xrGame\ui\UIXmlInit.cpp
[error]Line          : 172
[error]Description   : XML node not found
[error]Arguments     : max_ping_warn_1
 

stack trace:
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Reklamy Google

Oblivion Lost 3.1 + Atlas Spawn Menu Mod v1.1 jak połączyć?

Postprzez Zavorotko w 05 Sie 2018, 20:14

Witam, nie znalazłem nigdzie tego tematu, był wprawdzie temat link http://forum.stalker.pl/viewtopic.php?f=49&t=5072 ale to do wersji Oblivion Lost 2.2, do tej już nie działa. Próbowałem sam dodać pliki do Oblivion Lost 3.1, które są odpowiedzialne za skrypt Atlas Spawn Menu v.1.1 są to pliki z gamedata\config\ui: ui_atlas.xml, ui_atlas2.xml, ui_atlas3.xml - tych w ogóle nie ma w modzie O.L. 3.1 więc nie było problemu, oraz pliki z folderu gamedata\scripts: ui_atlas.script, ui_atlas2.script, ui_atlas3.script - tych też w ogóle nie ma w modzie O.L. 3.1 więc również nie było problemu. Problemem jest natomiast plik ui_main_menu.script, który już jest w modzie O.L. 3.1 (resztę plików olałem, po nazwach wnioskuję, że są one od spawnowania np. mutantów, gdyż chcę tylko mieć dostęp do spawnowania broni). Porównując te pliki ui_main_menu.script tj. oryginalny z gry nie modyfikowany, potem ten z modu Oblivion Lost 3.1, oraz z Atlas Spawn Menu 1.1 programem WinMerge doszedłem do wniosku, że cała sprawa rozchodzi się o tą linijkę tekstu, której nie ma w modzie Oblivion Lost 3.1, a jest w Atlas Spawn Menu 1.1, tylko obojętnie gdzie bym ją nie dodał w ui_main_menu.script od Oblivion Lost 3.1, to gra nawet mi się nie załaduje do menu głównego.

Kod: Zaznacz wszystko
if dik == DIK_keys.DIK_F2 then
         self:start_atlas("spawn")
      end

      if dik == DIK_keys.DIK_F3 then
         self:start_atlas2("spawn")
      end

      if dik == DIK_keys.DIK_F4 then
         self:start_atlas3("spawn")
      end

   end
   
   return true
end

function main_menu:start_atlas(action)

if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then
   get_console():execute("main_menu off")
       local target = ui_atlas.atlas(get_hud(),action)
       level.start_stop_menu(target, true)
   end

end

function main_menu:start_atlas2(action)

if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then
   get_console():execute("main_menu off")
       local target = ui_atlas2.atlas(get_hud(),action)
       level.start_stop_menu(target, true)
   end

end

function main_menu:start_atlas3(action)

if level.present() and (db.actor ~= nil) and db.actor:alive() then
   get_console():execute("main_menu off")
       local target = ui_atlas3.atlas(get_hud(),action)
       level.start_stop_menu(target, true)
   end

end


Czy ktoś może poradził sobie kiedyś z tym problemem, i mógłby się tą informacją podzielić, będę wdzięczny. Ewentualnie chyba, że znacie inny program do spawnowania broni. Chciałem po prostu sprawdzić od razu na początku gry jakie bronie są dostępne w tym modzie i wtedy ewentualnie dokonać zamiany na własną rękę, żeby potem nie musieć zaczynać gry od nowa.
Awatar użytkownika
Zavorotko
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 25 Lut 2014, 22:09
Ostatnio był: 29 Kwi 2019, 18:42
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez HuczuL w 02 Paź 2018, 07:54

No a menu debugowania? Wejdż w lokalizacja gry i otwórz skrót, następnie w uruchamianiu docelowym (czy jakoś tak) we właściwościach skrótu gry dopisz na końcu. -dbg . i zastosuj i odpal ten skrót, wczytaj poziom i ESC a następnie jak będziesz w menu to naciśnij literę "S" i w sumie tyle
Łatwa droga jest zawsze zaminowana.
Awatar użytkownika
HuczuL
Stalker

Posty: 142
Dołączenie: 03 Wrz 2017, 16:03
Ostatnio był: 19 Lut 2019, 17:13
Miejscowość: Järna
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Chaser 13
Kozaki: 4

Dołączanie do frakcji w Oblivion Lost

Postprzez Vaksik w 17 Gru 2020, 13:29

Witam. Z pomocą pewnego miłego gościa (Slyther, jak chcecie możecie postawić mu :kozak: bo to dobry ziom) zainstalowałem moda Oblivion Lost do Cienia. Czy ktoś mógłby mi wyjawić jak mogę dołączać do poszczególnych frakcji? (Szczególnie interesuje mnie Wolność, ale chętnie poznałbym sposoby na dołączenie do innych frakcji :D)
Awatar użytkownika
Vaksik
Stalker

Posty: 58
Dołączenie: 08 Gru 2020, 08:52
Ostatnio był: 16 Kwi 2022, 16:54
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 11

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Gorianov w 17 Gru 2020, 19:38

przyjdzie utaker to ci wszystko wyjasni. to grubsza sprawa jest i tylko dla wtajemniczonych.

Za ten post Gorianov otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Mruk.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 41

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez mordercazserca w 18 Gru 2020, 17:07

Poprosze kontak do utakera jeśli łaska

Za ten post mordercazserca otrzymał następujące punkty reputacji:
Negative Józio.
mordercazserca
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 18 Gru 2020, 16:54
Ostatnio był: 22 Gru 2020, 20:25
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: -1

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Gorianov w 18 Gru 2020, 20:14

po pierwsze jest zajety bo od 2009 roku pracuje nad nowymi modelami trawy w sarkofagu, a po drugie on nie odpisuje byle komu. Moze sprobuj skontaktowac sie z Kromm Kruakiem ? to kolejny swietny modmejker alfa. bo nie beta.
Awatar użytkownika
Gorianov
Człowiek-Artefakt

Posty: 192
Dołączenie: 27 Cze 2012, 00:20
Ostatnio był: 08 Wrz 2021, 23:36
Miejscowość: legowisko utakera
Kozaki: 41

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez szmara321 w 11 Paź 2022, 17:08

link nie działa :(
szmara321
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 11 Paź 2022, 17:03
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 0

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez tom3kb w 11 Paź 2022, 19:48

@szmara321 zawsze możesz zassać późniejsze wersje tego moda: Oblivion Lost Ultimate i/lub Oblivion Lost 3.1.
Awatar użytkownika
tom3kb
Łowca

Posty: 540
Dołączenie: 10 Maj 2014, 17:08
Ostatnio był: 22 Sie 2023, 03:25
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 92

Re: [Oblivion Lost]

Postprzez Pietia Chudy w 24 Mar 2024, 17:26

Cześć wszystkim,
Czy ktoś wie, jak zmniejszyć spawn w Oblivion List Definitive Edition?
Prędkość respawnu i jego ilości przekracza wszelkie granice sensu...
"W Zonie i bez ciebie cudów nie brak"
"Żeby zrozumieć, co tu jest napisane, trzeba być magistrem biologii"
"Podobno macki pojawki przynoszą szczęście. Pijawce jakoś nie przyniosły"
"Miałeś już do czynienia z pijawkami, prawda? Jeśli nie, chcemy żeby to nastąpiło. Niestety nie mogę zdradzić Ci sekretów dotyczących eksperymentu. Poza tym chyba i tak źle by to wpłynęło na Twoją psychikę".
Awatar użytkownika
Pietia Chudy
Stalker

Posty: 89
Dołączenie: 22 Lip 2011, 13:46
Ostatnio był: 27 Wrz 2020, 23:38
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: Sniper TRs 301
Kozaki: 27

Poprzednia

Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość