[PYTANIE] Oblivion Lost 2.2 + Spawn Menu Proszę o Pomoc!

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\STALKER-SHOC\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Shadow of Chernobyl\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

[PYTANIE] Oblivion Lost 2.2 + Spawn Menu Proszę o Pomoc!

Postprzez Gaz w 16 Maj 2009, 19:34

Witam!

Zainstalowałem właśnie moda Oblivion Lost 2.2 do Shadow of Chernobyl. Chciałem wgrać sobie spawnera do tego moda np. Atlas Spawn Menu , ale niestety nie działa bo wywala z gry.. Czy jest jakiś sposób aby wgrać tego , albo innego spawnera do Oblivion Lost 2.2 ? Proszę o pomoc.
Pozdrawiam!
Gaz
Kot

Posty: 2
Dołączenie: 16 Maj 2009, 19:29
Ostatnio był: 05 Maj 2010, 21:15
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Oblivion Lost 2.2 + Spawn Menu Proszę o Pomoc!

Postprzez caleb59 w 16 Maj 2009, 19:51

Zaczerpniete z komentarzy do Atlas Spawn Menu Moda z serwisu stalker.filefront:
Mod is more or less already compatible with OL because it already has the cutout monsters, its only the script itself you need to add.
The easiest way to do this is just to copy over all the files from this pack, but don't overwrite anything, just add the new files (in fact you'll probably only need to do this with "/config/ui/" and" /scripts/" but I just did the whole lot.)
The one exception to this is ui_mani_menu.ltx located in the "/scripts/" folder, this file SHOULD be overwritten.
Works fine for me so far after a quick test, hope that's of help to someone.

Mod jest bardziej lub mniej kompatybilny z OL poniewaz zawiera wyciete mutanty wiec potrzebujesz dodac tylko sam skrypt.
Najprostszym sposobem by to zrobic jest skopiowanie plikow (z Atlas Spawn Menu Moda) ale nie podmieniajac niczego, poprostu dodaj nowe pliki (prawde mowiac prawdopodobnie bedziesz musial to zrobic tylko z "/config/ui/" oraz "/scripts/" ale ja przekopiowalem wszystko.)
Jedynym wyjatkiem jest plik ui_mani_menu.ltx znajdujacy sie w katalogu "/scripts/", ten plik POWINIEN byc podmieniony.
Wszystko dziala ok jak narazie po krotkiej grze dla testu, mam nadzieje ze to komus pomoze.

Opis nie jest mojego autorstwa (tylko przetlumaczylem na PL by bylo latwiej) i nie wiem czy dziala - znalazlem to info ale reszte (testy) pozostawiam Tobie...
                 Image
| Ryzen 7 5800X3D | 32GB DDR4 RAM | RTX 3070 8GB GDDR6 RAM | Windows 11 Pro x64 |
Awatar użytkownika
caleb59
Administrator

Posty: 2687
Dołączenie: 23 Sie 2008, 18:59
Ostatnio był: 05 Gru 2023, 00:39
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 666


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości