Wskaźnik widoczności Strieloka - jak usunąć?

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Wskaźnik widoczności Strieloka - jak usunąć?

Postprzez maniakes w 04 Lis 2014, 00:49

Jak usunąć wskaźnik "widoczności" - ten oscylujący pasek wzrastający, gdy wrogowie nas widzą i znikający, gdy schodzimy im z pola widzenia?
Muszę pogrzebać w plikach xml odpowiedzialnych za HUD i skasować jakąś linijkę/linijki, czy coś jeszcze wywalić/zmienić?
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Wskaźnik widoczności Strieloka - jak usunąć?

Postprzez vandr w 05 Lis 2014, 19:31

Nie musisz kasować, wystarczy jeśli przesuniesz wartość X (oś pozioma) na przykład do 9999. Poza tym musisz zamalować na czerwono kanał alfa tekstury ui_hud.dds w miejscu gdzie znajduje się ten pasek (oraz zamalować na czarno na kanałach RGB).
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: Wskaźnik widoczności Strieloka - jak usunąć?

Postprzez maniakes w 05 Lis 2014, 23:57

Dzięki. Ja w sumie poradziłem sobie jeszcze inaczej -i chyba prościej - zmieniłem parametry "width" i "hight" na 0. Więc paski niby są, ale mają zerową wielkość i ich nie widać i mnie nie irytują i nie ułątwiają mi gry :D

Teraz za to kombinuję jak by tu osłabić Koty, bo w DImas'mod są one wręcz nieśmiertelne - pakuję takiemu kotu cały magazynek z Makarova w głowę, a on dalej mnie atakuje... no ja rozumiem, że jakieś tam Pijawki czy Inne Pseudogiganty wytrzymują trafienia w głowę, ale dzikie koty? Mutant, nie mutant, kula z makarova przewierca mu łeb na wylot przecież.

Tak więc szukam któy parametr naprawdę zmniejsza żywotność potwora, czy jest to "MaxHealthValue"?
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: Wskaźnik widoczności Strieloka - jak usunąć?

Postprzez vandr w 06 Lis 2014, 06:20

Po prostu obniż mu odporność na obrażenia z broni palnej.

Kod: Zaznacz wszystko
fire_wound_immunity


Daj 1.0
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: Wskaźnik widoczności Strieloka - jak usunąć?

Postprzez maniakes w 06 Lis 2014, 12:41

Niestety - ten numer to ja znam. Kotek ma 1.0, a nadal jest cholernie wytrzymały. Potrafi przetrwać cały magazynek (8 naboi) z Makarova wystrzelonych mu w głowę. A i sprawdzilem czy to nie wina slabego pistoletu, stgrzelalem do niego też z AK-74 - też przezywa po kilka trafien w głowę... Mimo ze Makarov ma hit_power 0.44, a AK-74 hit_power 0.8. Jakaś masakra.

Zatem fire_wound_immunity o dziwo nie rozwiązuje problemu :/
maniakes
Kot

Posty: 41
Dołączenie: 31 Paź 2014, 01:36
Ostatnio był: 26 Gru 2014, 13:02
Frakcja: Zombie
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 0

Re: Wskaźnik widoczności Strieloka - jak usunąć?

Postprzez vandr w 06 Lis 2014, 21:07

przepisz se wszystkie wartości pchlarza z AA2
Załączniki
a.7z
(4.04 KiB) Ściągnięto 160 razy
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!

Za ten post vandr otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive maniakes.
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 3 gości