Asalt napisał(a):Nieznaleziono celownika. Musisz dać domyślny od SWD (w sensie teksturę i wpis w configu)
Gratuluję wypijania kozaków w innym temacie, nie mając absolutnie żadnego pojęcia o tym, o czym się mówi.
Decimus76 napisał(a):1. otóż dlaczego jak chcę przerzucić folder "config.ltx" z SOC do gamedata LA, to każda broń z celownikiem pokazuje bugtrap? Nie wiem jak to zmienić, a chciałbym mieć SVU z SOC a nie z LA.
Nie przerzucaj po prostu, tylko porównaj za pomocą WinMerge, Notepada++ z pluginem Compare albo czegoś innego. W ogóle określ się, co chcesz zrobić, bo z tego, co wiadomo, to w LA są te same modele broni, co w SoC-u (przynajmniej praktycznie wyglądają tak samo), więc nie do końca wiem, co chcesz zmieniać.
Decimus76 napisał(a):2.Jak zmienić ikonkę broni? Bo jak skopiowałem te z SOC do LA to zmieniły na te z SOC'a. Wiecie może gdzie się to znajduje?
gamedata/textures/ui/ui_icon_equipment.dds, edytujesz Paint.NET-em albo Stalker Icon Editorem. W LA jest więcej itemów = więcej ikon.
Decimus76 napisał(a):3.Dlaczego jak zmieniam w pliku "config.ltx" jakiejś broni parematry "position" w hud, np. wpn_lr300_hud to gdy próbuję celować, wygląda to tak przedziwnie? Chodzi mi o to, że koleś celuje obok, albo pod, albo nawet nad celownikiem. Gdzie to zmienić?
Bo parametry celowania odnoszą się do wyjściowej pozycji broni na ekranie, czyli edytując jej pozycję bez zmiany w celowaniu, psujesz sobie ustawienie przyrządów celowniczych. Możesz próbować sobie to edytować na pałę, dodając jakąś liczbę do jednej z wartości (osie X,Y,Z) w
position i odjąć tą samą w tej samej wartości
zoom_offset, ale to wcale nie musi zadziałać.
Decimus76 napisał(a):4.Gdy dodaję nowe własne dźwięki broni, np. strzał, ładowanie magazynka, to osoby obok albo daleko mnie gdy strzelają lub przeładowywują broń, to słyszę to jakby robił to przy mnie? W sensie jest dalmy 300m a słyszę to bardzo głośno, a nie w oddali?
SAVandT to się nazywa ten program, na samym dole
tej strony jest link do pobrania. Ponownie winszuję Asaltowi.
Domyślnie SoC (a więc i pewnie LA) nie obsługują dźwięków stereo, jeśli jednak robi to tak, jak CS i CoP, to jest to właśnie to, co mówisz – obsługa stereo w Stalkerze polega na tym, że dźwięk działa, ale na całej mapie go słychać równie głośno. Za pomocą powyższego programu dodasz komentarz do pliku .ogg, który powinien załatwić sprawę złego rozchodzenia się dźwięków na mapie, ale to musi być dźwięk mono.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!