Rip całej mapy

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Rip całej mapy

Postprzez Cukier w 15 Gru 2014, 12:18

Witam.
Aktualnie tworze modyfikację do gry Mafia: The City Of Lost Heaven która przenosi nas przed elektrownie ze Stalkera: SoC. Chciałbym ją przenieść w jakiś dość szybki sposób a nie poprzez konwersje i dodawanie obiektów jeden po drugim. Jest może jakiś tool albo opcja w SDK która ripuje mapę w całości ? Potrzebuje ją otworzyć w Blenderze.

Edit:
Dowiedziałem się że w SDK 0.7 dla CoP jest opcja "Scene - Export entire scene as OBJ". Właśnie tego mi było trzeba :D Teraz potrzebuje się dowiedziec jak otworzyć mape z SoC w SDK 0.7. Wie ktoś?

Za ten post Cukier otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive WheeljackSPW.
Cukier
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 13 Gru 2014, 23:43
Ostatnio był: 19 Gru 2014, 03:54
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: Rip całej mapy

Postprzez WheeljackSPW w 15 Gru 2014, 19:37

23938440239750298820985720423 lat się tym nie bawiłem, ale wydaje mi się, że otwiera się tak samo jak copowe mapy, czyli wrzucasz do gamedaty w sdk folder z shocową mapą i wpisujesz odpowiednią komendę w converterze.
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości