Dodanie stałego particla na mapie

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Dodanie stałego particla na mapie

Postprzez Asalt w 13 Lut 2015, 14:08

Siemson. Mam pytanie. Ponieważ w stalkerze widziałem rurę z której wydobywał się odpowiednia cząsteczka (particle) i chciałbym coś takiego zrobić. Jak to jest zrobione? Ktoś wie? Chodzi mi o wytwarzanie cząsteczek.
Asalt
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 08 Mar 2014, 11:55
Ostatnio był: 27 Wrz 2015, 20:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Dodanie stałego particla na mapie

Postprzez tt44 w 13 Lut 2015, 15:24

Można np. za pomocą skryptu.
Z lua_help.script:
Kod: [ Pobierz ] [ Ukryj ]
C++ class particles_object {
    particles_object (string);

    function pause_path(boolean);
    function play_at_pos(const vector&);
    function move_to(const vector&, const vector&);
    function looped() const;
    function load_path(string);
    function start_path(boolean);
    function stop();
    function stop_path();
    function stop_deffered();
    function play();
    function playing() const;
};
 
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: Dodanie stałego particla na mapie

Postprzez Asalt w 13 Lut 2015, 16:58

Dziękuję. A da się w prosty sposób np. mgiełkę przy ziemi w X-18 dodać?
Asalt
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 08 Mar 2014, 11:55
Ostatnio był: 27 Wrz 2015, 20:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0

Re: Dodanie stałego particla na mapie

Postprzez tt44 w 13 Lut 2015, 18:26

Da się. Skorzystaj z funkcji które podałem w poprzednim poście.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: Dodanie stałego particla na mapie

Postprzez Asalt w 13 Lut 2015, 19:43

Tylko problem w tym że jestem zielony w skryptach :\
Asalt
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 08 Mar 2014, 11:55
Ostatnio był: 27 Wrz 2015, 20:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0

Re: Dodanie stałego particla na mapie

Postprzez tt44 w 13 Lut 2015, 20:32

Przecież wszystkie funkcje są nazwane. Jeśli chcesz, żeby particle był stały to użyj looped(). A co do reszty to popatrz jak jest to zrobione w innych skryptach, ewentualnie poczytaj trochę na temat języka lua, bo nikt moda za Ciebie robić nie będzie.
tt44
Stalker

Posty: 88
Dołączenie: 12 Lut 2013, 19:02
Ostatnio był: 24 Cze 2017, 19:07
Kozaki: 60

Re: Dodanie stałego particla na mapie

Postprzez Asalt w 17 Lut 2015, 13:41

A takie cuś by zdało egzamin?

Kod: Zaznacz wszystko
     function play_at_pos(particle, const vector&, number, number)


A w inny, łatwiejszy sposób dałoby się to zrobić? Np. przez spawn?

:+:

Uwagi moderatora:

Zamiast pisać 3 posty pod sobą podbij temat. Następnym razem będzie warn. - Wheeljack
Asalt
Kot

Posty: 31
Dołączenie: 08 Mar 2014, 11:55
Ostatnio był: 27 Wrz 2015, 20:32
Frakcja: Grzech
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 0


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość