Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Postprzez Pan_Kinomaniak w 25 Mar 2015, 21:29

Witam. Dzisiaj czytając starsze tematy na tym forum pomyślałem aby ''przerobić'' sobie karabin gaussa, zwiększyłem magazynek, ilość pocisków na minutę i przestawiłem tą funkcję

class = WP_SVD
na
class = WP_LR300
ale kiedy chcę wziąć karabin do ręki wywala mi do pulpitu, co mam zrobić?

Drugie pytanie. Wie ktoś może gdzie znajdę moda na karabin M4 z celownikiem kolimatorowym lub broń podobną do m4 czy też lr300? Ważne żeby był kolimator.

Za pomoc stawiam kozaki ;)

Mam nadzieję że zrozumiecie o co mi chodzi ;)
Awatar użytkownika
Pan_Kinomaniak
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 29 Gru 2014, 23:38
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 12:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Postprzez Pangia w 25 Mar 2015, 22:06

Porównać inną broń z tą samą klasą (i co ciekawe wcale nie jest to LR300, bo ono ma klasę AK, na klasie LR300 jest MP5) i sprawdzić, jakich linii w configu brakuje grze.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pan_Kinomaniak.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Postprzez Poldzer w 25 Mar 2015, 22:12

W razie gdyby nie zrozumiał loga z tego wylotu poproszę.
Awatar użytkownika
Poldzer
Legenda

Posty: 1014
Dołączenie: 02 Paź 2013, 17:17
Ostatnio był: 06 Sty 2023, 13:41
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SPSA14
Kozaki: 239

Re: Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Postprzez Pan_Kinomaniak w 25 Mar 2015, 22:58

Nie mam żadnego loga ponieważ nie był to bugtrap, było po prostu ''XR.exe przestał działać'' i tak jak napisał Pangia muszę porównać to z innymi karabinami, więc za to dziękuję. ;)

Jeśli chodzi o drugie pytanie to ponawiam, gdzie znajdę nowe bronie z takimi celownikami? Nie znam takich stron z modami do stalkera.

EDIT: Dobra, sprawdzałem te klasy różnych broni ale żadna nie pasuje do gaussa, zawsze wywala, chodzi mi o to żeby ten karabin trzelał ogniem ciągłym jak np. lr 300. Czytałem gdzieś że to trzeba zmienić żeby broń strzelała innaczej.
Awatar użytkownika
Pan_Kinomaniak
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 29 Gru 2014, 23:38
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 12:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Postprzez doomer77 w 25 Mar 2015, 23:45

Mogę strzelić kulą w płot, ale może...
Ta klasa jest tylko w jednym miejscu? Może trzeba zmienić jeszcze inny plik?
Awatar użytkownika
doomer77
Tropiciel

Posty: 332
Dołączenie: 08 Sty 2015, 21:03
Ostatnio był: 11 Lis 2022, 11:32
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 69

Re: Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Postprzez Pan_Kinomaniak w 26 Mar 2015, 21:35

Znalazłem jeszcze taką funkcję

weapon_class = sniper_rifle

i zamieniłem na

weapon_class = assalut_rifle

Ponieważ pomyślałem że gra nie może odczytać tej broni, bo w jednym jest że to snajperka a w drugim że ma strzelać jak karabin maszynowy ale też crash...

Nie wiem co jeszcze można zmienić, a może po prostu nie można tak przerobić Gaussa?
Awatar użytkownika
Pan_Kinomaniak
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 29 Gru 2014, 23:38
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 12:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0

Re: Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Postprzez Mito w 27 Mar 2015, 00:19

assalut_rifle

Jeśli wpisałeś to w plikach identycznie, jak w poście, to nic dziwnego, że się crashuje. Poprawna pisownia to "assault_rifle".
Spolszczenie do Misery: The Armed Zone (Ja & Imienny)
Ciekawe kiedy ilość moich kozaczków przekroczy moje IQ Image
Awatar użytkownika
Mito
Legenda

Posty: 1007
Dołączenie: 17 Sie 2014, 21:21
Ostatnio był: 29 Mar 2019, 02:46
Kozaki: 271

Re: Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Postprzez Pangia w 27 Mar 2015, 00:36

Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_gauss]:identity_immunities
GroupControlSection   = spawn_group
discovery_dependency =
$spawn                  = "weapons\gauss"   ; option for Level Editor
$npc                = on            ; option for Level Editor
$prefetch              = 8
scheduled               = off                 ; option for ALife Simulator
cform                   = skeleton
class                      = WP_VAL
min_radius              = 0
max_radius              = 50
description            = enc_weapons1_wpn-gauss

ef_main_weapon_type       = 3
ef_weapon_type          = 8

;-----------------------------------------------------------------------------------
holder_range_modifier   = 2.85           ; во сколько раз увеличивается eye_range
holder_fov_modifier      = 0.3              ; во сколько раз увеличивается eye_fov
;-----------------------------------------------------------------------------------

cost               = 25000
weapon_class         = sniper_rifle

ammo_limit            = 60
ammo_current         = 10
ammo_elapsed         = 0

ammo_mag_size         = 10
ammo_class            = ammo_gauss
fire_modes               = 1, -1

sprint_allowed         = false
;-----------------------------------------------------------------------------------
;базовая дисперсия
fire_dispersion_base      = 0.01 ;угол (в градусах) базовой дисперсии оружия (оружия зажатого в тисках)
control_inertion_factor      = 1.4f

;отдача
cam_relax_speed            = 3;0.05   ;скорость возврата в исходное положение
cam_dispersion             = 0.05   ;увеличения угла (в градусах) с каждым выстрелом
cam_max_angle         = 4.0   ;максимальный угол отдачи
cam_max_angle_horz      = 5.0   ;(degree) maximum shot horizontal degree
cam_step_angle_horz      = 0.5   ;(degree) size of step camera moved in horizontal position while shooting

fire_dispersion_condition_factor = 5   ;увеличение дисперсии в процентах при максимальном износе
misfire_probability       = 0.0001 ;вероятность осечки при максимальном износе
misfire_condition_k         = 0.05
condition_shot_dec          = 0.00001 ;увеличение износа при каждом выстреле
;-----------------------------------------------------------------------------------

hand_dependence       = 1
single_handed            = 0

slot                = 2      ; // secondary
animation_slot         = 2      ; type of the animation that will be used

inv_name            = wpn-gauss
inv_name_short         = wpn-gauss
inv_weight            = 5.5

inv_grid_width         = 5
inv_grid_height         = 2
inv_grid_x            = 10
inv_grid_y            = 6

kill_msg_x         = 166
kill_msg_y         = 59
kill_msg_width      = 82
kill_msg_height      = 23

direction               = 0, 0, 1

fire_point            = 0.00,0.12,0.69
flame_particles         = weapons\generic_weapon_gauss
shell_point             = 0.00,0.12,0.174            ; position (3rd person view) for shell to throw out
smoke_particles          = weapons\generic_weapon07   ; name of the particles for shells
rpm_empty_click       = 120

; ttc
hit_power           = 1.10, 1.10, 1.10, 1.60
hit_impulse          = 300
hit_type          = fire_wound

fire_distance              = 1000
bullet_speed          = 15000   ;начальная скорость пули
rpm                        = 30
; end ttc

hud                     = wpn_gauss_hud
normal                  = 0, 1, 0
position                = -0.026, -0.070, 0.0
orientation             = 0, 0, 0

;--STRAP PARAMETERS-----------------------------------------------------------------
;под мишкой
strap_position               = -0.26,-0.11,0.15         ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
strap_orientation            = -15,-9,110            ; (3rd person view in degrees)
;под мишкой
;strap_position               = -0.20,-0.13,0.25         ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
;strap_orientation            = -50,-13,110            ; (3rd person view in degrees)
;на спине
;strap_position               = -0.16,-0.32,0.15         ; position (offset) and orientation of the weapon when it is strapped
;strap_orientation            = -10,-7,10               ; (3rd person view in degrees)

strap_bone0               = bip01_spine2
strap_bone1               = bip01_spine1

startup_ammo            = 10
visual                  = weapons\gauss\wpn_gauss.ogf

light_color             = 1.3,1.5,2
light_range             = 4.0
light_var_color          = 0.05
light_var_range          = 0.5
light_time              = 0.5

ph_mass                = 3
;cost                = 900

;addons
scope_status         = 1
silencer_status         = 0
grenade_launcher_status   = 0

zoom_enabled         = true
scope_zoom_factor       = 15      ;ПСО-1 4X

scope_texture         = wpn\wpn_crosshair_l85

scope_name             = wpn_addon_scope
scope_x             = 60
scope_y             = -2

;звуки
snd_draw            = weapons\svd_draw
snd_holster            = weapons\generic_holster
snd_shoot            = weapons\gauss_shoot
snd_empty            = weapons\gen_empty, 0.5
snd_reload            = weapons\gauss_reload, 1.0, 1.0

 
[wpn_gauss_hud]


fire_point         = -0.044000,0.111000,0.155000
fire_bone               = wpn_body
orientation             = 0, 0, 0
position                = 0, 0, 0
visual                  = weapons\gauss\wpn_gauss_hud.ogf

shell_point         = -0.042000,0.103000,0.267000            ; position (3rd person view) for shell to throw out


anim_holster   = holster
anim_idle      = idle
anim_idle_aim   = idle
anim_reload      = reload
anim_draw      = draw
anim_shoot      = shoot

;смещения HUD для режима приближения
zoom_offset         = -0.020000,-0.030000,0.030000
zoom_rotate_x      = 0.000000
zoom_rotate_y      = -0.020000



Podmień to, co masz w configu na to z kodu, może zadziała. To, co podmieniłeś, określa typ broni w multiplayerze.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Pan_Kinomaniak.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Pomocy! Szybkostrzelny gauss i m4 l kolimatorem

Postprzez Pan_Kinomaniak w 27 Mar 2015, 20:47

@Pangia
Wielkie dzięki, dla ciebie oczywiście :wódka: właśnie o to mi chodziło, przy takiej szybkostrzelności ten karabin ma bardzo duże rozbłyski ale to już animacja strzelania więc na to chyba nic się nie poradzi. Dzięki ;)
Awatar użytkownika
Pan_Kinomaniak
Kot

Posty: 34
Dołączenie: 29 Gru 2014, 23:38
Ostatnio był: 18 Kwi 2017, 12:45
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 0


Powróć do Cień Czarnobyla

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość