BugTrap i Log - jak to odczytać

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez scigacz1975 w 01 Kwi 2012, 14:17

Z jakiego moda to wrzucasz?
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Reklamy Google

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez SarCOfaQ w 01 Kwi 2012, 14:46

Pobrałem tą broń pojedyńczo z forum AMK bez żadnego moda i próbuję dodać ją do stalkera SOCH z Autumn Aurora
"Only the dead have seen the end of war/Tylko martwi widzieli koniec wojny" - Platon
"Zgiełk bitwy często jest potężnym i zabójczym uzależnieniem. Bo wojna to narkotyk." - Chris Hedges
Awatar użytkownika
SarCOfaQ
Kot

Posty: 30
Dołączenie: 25 Sty 2012, 21:26
Ostatnio był: 27 Maj 2016, 20:33
Miejscowość: Bezdroża Zony
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez scigacz1975 w 01 Kwi 2012, 15:10

No to dupa zbita. Jak by były w gotowym modzie to zawsze można przetestować. A tego nie ma jak
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez utak3r w 03 Kwi 2012, 01:19

Porównaj pliki ltx z już istniejącymi broniami, zwłaszcza pod kątem słowa "immunity".
Sooner or later, you will meet the Undertaker...
Awatar użytkownika
utak3r
Modder

Posty: 2201
Dołączenie: 11 Lis 2009, 18:15
Ostatnio był: 29 Lis 2024, 23:16
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 376

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez nelson82 w 09 Kwi 2012, 11:31

Znalazłem moda link, który dodaje do gry emisje i nie mogę go przetestować, bo za każdym razem gdy ma dojść do blowoutu, wywala mnie na pulpit z logiem
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CScriptEngine::lua_error
[error]File          : E:\stalker\patch_1_0004\xr_3da\xrGame\script_engine.cpp
[error]Line          : 73
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : LUA error: ...adow of chernobyl\gamedata\scripts\ogsm_funcs.script:118: attempt to call field 'is_sleep_active' (a nil value)
 

chodzi o tą linijkę w pliku z loga
Kod: Zaznacz wszystko
if sleep_manager and sleep_manager.is_sleep_active() then sleep_manager.stopper() end

Porównałem ten plik z modami, które korzystają właśnie z tego pliku, ale w nich ta linijka wygląda identycznie, a mimo to nie ma problemu z emisjami.
Stąd moje pytanie. Co i gdzie muszę dopisać, aby w momencie emisji npc i także ja, budzili się i szukali schronienia, bo domyślam się, że właśnie tu leży problem?
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez scigacz1975 w 09 Kwi 2012, 12:58

Ja osobiście usunąłbym tą sekcję w skrypcie. Bo i tak mnie to wkurza, nie kładziesz się raczej spać pod gołym niebem - no chyba że się prosisz o wpie*dol :E - a w ukryciu bloowout Ci nie grozi. Coś jak w CoP - tylko tam jeszcze był sms - "w nocy o ... nastąpiła emisja".
Ta sekcja ma coś wspólnego z modem na sen, ale nie mam tego jak sprawdzić.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez nelson82 w 09 Kwi 2012, 13:37

Poszedłem za radą i usunąłem tę linijkę. Efekt był taki, że wreszcie doczekałem się emisji, ale na npc zupełnie nie robiła ona wrażenia, tzn. nie szukali schronienia, a jedynie łapali się za głowy, zaś po emisji wracali do swoich zajęć. Podsumowując, nie wiem czy takie zachowanie npc wynika ze skryptów moda, czy raczej jest wynikiem usunięcia tej linijki z pliku ogsm_funcs.script.
Mam wrażenie, że jednak nie tędy droga.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez Junx w 14 Kwi 2012, 22:59

A mam coś takiego:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : assertion failed
[error]Function      : CSpecificCharacter::Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrServerEntities\specific_character.cpp
[error]Line          : 60
[error]Description   : id.size()
 

stack trace:


Coś z id, ale z racji, że miałem podwójną, więc jedną wywaliłem.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez scigacz1975 w 14 Kwi 2012, 23:21

W czym to masz @Junx? - Wielkość nieodpowiednia ale nie wiem w czym.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez Junx w 14 Kwi 2012, 23:31

W swoim Autumn Rose do CoP, bo łącze dwa mody, ale takie coś w końcu mi wyszło. Mam ten wypad przy ładowaniu nowej gry.

A tu coś nowego:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : error handler is invoked!
[error]Function      : invalid_parameter_handler
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\xrCore\xrDebugNew.cpp
[error]Line          : 815
[error]Description   :
 

stack trace:
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez scigacz1975 w 14 Kwi 2012, 23:52

Nie grzebałeś czasami przy dll-ach albo shaderach? - :arrowu: To nie są błędy skryptu albo configu. Silnik ma z czymś problem.
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: BugTrap i Log - jak to odczytać

Postprzez Junx w 15 Kwi 2012, 00:06

Coś tam grzebałem, zobaczę podmienię na stare pliki i zobaczymy co wyjdzie.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość