visual = weapons\grenade\wpn_f_1_hud.ogf
visual = weapons\arsenal\grenade\wpn_f_1_hud.ogf
hitfan napisał(a):Doszedł kolejny problem...
Szturmowy obokan nie wczytuje granatnika. Robi to dopiero jak do zwykłego założę granatnik i potem wezmę z powrotem ten do ręki...
Gro3a napisał(a):Sprawdzałeś czy w pliku "w_f1.ltx " masz poprawnie podaną ścieżkę do modelu granatu? Chodzi o:
- Kod: Zaznacz wszystko
visual = weapons\grenade\wpn_f_1_hud.ogf
możliwe, że nie wykrywa folderu z modelem f1 przez błędnie podaną ścieżkę. Miałem tak przy dodawaniu przerobionego kałacha, ponieważ włożyłem ten folder w inny i nie podałem poprawnej listy, np:
- Kod: Zaznacz wszystko
visual = weapons\arsenal\grenade\wpn_f_1_hud.ogf
sprawdź to, lub porównaj z plikiem z innego moda. Może brakuje któregoś z parametrów.
Pangia napisał(a):Szturmowy Abakan ma swój config, jest sekcją w configu Abakana czy jest sekcją w unique_items.ltx?
[wpn_abakan_m2]:wpn_abakan ;ŔH-94 řňóđěîâîé
$spawn = "weapons\uniq\wpn_abakan_m2"
description = enc_weapons1_wpn-abakan_m2
inv_name = wpn-abakan_m2
inv_name_short = wpn-abakan_m2
grenade_launcher_status = 1
grenade_vel = 76
condition_shot_dec = 0.00003
inv_grid_x = 0
inv_grid_y = 28
grenade_launcher_status = 1
Wtedy dostałby w logu, że nie ma modelu w tej lokalizacji, a gra by mu wywaliła przy wczytywaniu mapy.
hitfan napisał(a):Da się podejrzeć model broni z naniesioną teksturą w jakimś programie?
Plaargath napisał(a):Jest idealny do tego OGF Viewer.
FATAL ERROR
[error]Expression : fatal error
[error]Function : CInifile::r_section
[error]File : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line : 342
[error]Description : <no expression>
[error]Arguments : Can't open section 'wpn_toz34 \ ammo_12x70_buck ammo_9x18_pmm'
stack trace:
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość