Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Gro3a w 30 Kwi 2015, 22:32

Sprawdzałeś czy w pliku "w_f1.ltx " masz poprawnie podaną ścieżkę do modelu granatu? Chodzi o:
Kod: Zaznacz wszystko
visual              = weapons\grenade\wpn_f_1_hud.ogf

możliwe, że nie wykrywa folderu z modelem f1 przez błędnie podaną ścieżkę. Miałem tak przy dodawaniu przerobionego kałacha, ponieważ włożyłem ten folder w inny i nie podałem poprawnej listy, np:
Kod: Zaznacz wszystko
visual              = weapons\arsenal\grenade\wpn_f_1_hud.ogf

sprawdź to, lub porównaj z plikiem z innego moda. Może brakuje któregoś z parametrów.
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: Wczoraj, 00:23
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Reklamy Google

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 30 Kwi 2015, 22:55

Właśnie wszystkie ścieżki są odpowiednio zrobione. To było pierwsze co sprawdzałem. Dziwne jest to, że log jest pusty ;x

hitfan napisał(a):Doszedł kolejny problem...
Image
Szturmowy obokan nie wczytuje granatnika. Robi to dopiero jak do zwykłego założę granatnik i potem wezmę z powrotem ten do ręki...
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Pangia w 30 Kwi 2015, 23:44

Gro3a napisał(a):Sprawdzałeś czy w pliku "w_f1.ltx " masz poprawnie podaną ścieżkę do modelu granatu? Chodzi o:
Kod: Zaznacz wszystko
visual              = weapons\grenade\wpn_f_1_hud.ogf

możliwe, że nie wykrywa folderu z modelem f1 przez błędnie podaną ścieżkę. Miałem tak przy dodawaniu przerobionego kałacha, ponieważ włożyłem ten folder w inny i nie podałem poprawnej listy, np:
Kod: Zaznacz wszystko
visual              = weapons\arsenal\grenade\wpn_f_1_hud.ogf

sprawdź to, lub porównaj z plikiem z innego moda. Może brakuje któregoś z parametrów.


Wtedy dostałby w logu, że nie ma modelu w tej lokalizacji, a gra by mu wywaliła przy wczytywaniu mapy.

Szturmowy Abakan ma swój config, jest sekcją w configu Abakana czy jest sekcją w unique_items.ltx?
Co do granatu – nie wiem. Czasem coś takiego się dzieje, że X-Ray coś odwali i mu nie podpasuje coś i za ch♥ja nie dojdziesz co. Miałem to samo, jak dodawałem bronie do TFW, po pewnym momencie zaczęło mnie wywalać z pustymi logami. Skopiowałem wtedy całe configi i podpiąłem je jako sekcje w broniach waniliowych broni, nie zmieniając w nich ani bajta. I poszło. Najwyżej jeszcze raz wrzuć ten nowy granat do gry i sprawdź, czy zrobiłeś coś inaczej niż wcześniej, jeśli jakimś cudem zadziała.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 01 Maj 2015, 07:45

Pangia napisał(a):Szturmowy Abakan ma swój config, jest sekcją w configu Abakana czy jest sekcją w unique_items.ltx?

Był w unique items. Przeniosłem configi do w_abakan.ltx i nie pomogło. Bardzo dziwne jest, że ten abakan nie ma swoich wpisów dotyczących wyglądu. Bo snajperski ma w_abakan_m1.ogf

Dobra, pie*dolę to. Poddaję się... Non-stop coś nie działa...
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Gro3a w 01 Maj 2015, 17:40

"szturmowy abakan" z unique items :
Kod: Zaznacz wszystko
[wpn_abakan_m2]:wpn_abakan   ;ŔH-94 řňóđěîâîé
$spawn                       = "weapons\uniq\wpn_abakan_m2"   
description                  = enc_weapons1_wpn-abakan_m2
inv_name                    = wpn-abakan_m2
inv_name_short               = wpn-abakan_m2
grenade_launcher_status         = 1
grenade_vel                  = 76
condition_shot_dec             = 0.00003
inv_grid_x                  = 0
inv_grid_y                  = 28

tu trzeba zwrócić uwagę na:
Kod: Zaznacz wszystko
grenade_launcher_status         = 1

dołączany ma chyba 2 a 0 to brak (długo nie siedziałem w modach). Możliwe jest, że silnik graficzny coś spartolił.
Wtedy dostałby w logu, że nie ma modelu w tej lokalizacji, a gra by mu wywaliła przy wczytywaniu mapy.

Niekoniecznie. Miałem podobnie z jednym karabinem, gdy przeniosłem go do slotu na broń, lub doszedłem do najbliższego handlarza mający "trefny" ekwipunek. Owocowało to też wylotem bez loga.
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: Wczoraj, 00:23
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 01 Maj 2015, 19:40

Gro3a, jest ustawione jeden czyli zintegrowany. Model się wczytuje sądząc po ułożeniu rąk, jedynie nie nakłada tekstury. Tak jakby wczytywał ją dopiero po założeniu GP-25 na zwykłego obokana. Nie mam pomysłu co zrobić, żeby wczytywał to od razu :/

Mam jeszcze jedno pytanie. Da się podejrzeć model broni z naniesioną teksturą w jakimś programie? Bo chciałbym zrobić ikonki do inwentarza 1:1 do względem modelu.
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Gro3a w 02 Maj 2015, 13:05

Miałem podobnie gdy dodawałem SKSa z lunetą to musiałem zdejmować lunetę i ponownie ją założyć. Możliwe, że błąd występuje w modelu broni i nie wczytuje tekstury. Pogrzebię w plikach SKSa i gdy dojdę do czegoś to spróbuję coś na ten temat ogarnąć, chyba że ktoś z modderów szybciej udzieli informacji ;)

Do zmiany ikon używałem Stalker Icon Editor i przekleiłem ikonki z innego moda (nie pamiętam nazwy, musiałbym przetrzepać CD-ki) Co do podglądu i robienia ikon (np. ze zrzutu ekranu), to niestety nie mam najmniejszego pojęcia ;)
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: Wczoraj, 00:23
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Plaargath w 02 Maj 2015, 16:36

hitfan napisał(a):Da się podejrzeć model broni z naniesioną teksturą w jakimś programie?

Jest idealny do tego OGF Viewer. Łatwo w necie znaleźć.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 655
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 09 Maj 2025, 12:22
Kozaki: 237

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 02 Maj 2015, 17:55

Plaargath napisał(a):Jest idealny do tego OGF Viewer.

Zajrzyj tu: viewtopic.php?f=78&t=16724&p=318983#p318983
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Gro3a w 03 Maj 2015, 00:37

Wersja OGF Viewer 1.0.4 ma czarne tło, więc można go spokojnie użyć.

Teraz dopiero przejrzałem stare pliki i znalazłem kilka przydatnych programów, ale niestety nie chcą działać na Windowsie 7 64bitowym :/ będę musiał naprawić stary komputer z "windkiem" XP do tworzenia modyfikacji i projektów 3D. I znowu muszę odłożyć naprawianie mojego starego moda...
Nie ma miłości, jest tylko żądza. Nie do człowieka, a do pieniądza.

Dziękuję Ci Boże, za te wspaniałe dni, bez których nie mógłbym teraz żyć. Dziękuje Ci za te wspaniałe chwile, bo w swym życiu nie miałem ich aż tyle. Za wszystkie spędzone w samotności i za te szczęśliwe, pełne miłości...
Awatar użytkownika
Gro3a
Technik

Posty: 718
Dołączenie: 05 Maj 2012, 22:26
Ostatnio był: Wczoraj, 00:23
Miejscowość: Lubawa - warmińsko-mazurski Sosnowiec
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sawn-off Double-barrel
Kozaki: 294

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez HitFan w 03 Maj 2015, 09:32

Ja się zastanawiam, czy by na wirtualce to ruszyło. Bo ja nie mam dostępu do innego sprzętu niż mój laptop.
Z OGFViewerem jest ten problem, że obraz jest bardzo poszarpany... :/ Jakby udało się to SDK odpalić to wszystko byłoby w porządku, bo obstawiam, że tam lepiej by było widać modele

A chciałem jeszcze spytać, czy dałoby to radę edytować 3DSMaxem? Mam do niego 3-letnią licencję ze szkoły.
/ Gaming rig / Intel i5-4460 3.2GHz / 8GB DDR3 RAM / GTX 960 STRIX 2GB GDDR5 RAM / Windows 10 x64 /
/ Coding machine / Intel i5-7200U 2.7GHz / 8GB DDR4 RAM / R5 M330 2GB GDDR3 RAM / Windows 10 x64 /
Awatar użytkownika
HitFan
Weteran

Posty: 651
Dołączenie: 21 Sty 2012, 17:26
Ostatnio był: 30 Kwi 2024, 13:34
Miejscowość: Bytom
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 86

Re: Dodawanie broni oraz amunicji (gotowej oraz wycinanie)

Postprzez Route w 18 Maj 2015, 14:47

Witam.
Mam taki mały problem. Dodałem sobie do SHOC-a wyciętego TOZ-a 34 i HPSA. Za pierwszym razem było wszystko dobrze i wszystko ładnie działało, ale przy kolejnej próbie uruchomienia gry wywala do windy. W logu ma coś takiego:
Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CInifile::r_section
[error]File          : E:\stalker\sources\trunk\xrCore\Xr_ini.cpp
[error]Line          : 342
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't open section 'wpn_toz34 \ ammo_12x70_buck ammo_9x18_pmm'
 

stack trace:
Route
Stalker

Posty: 153
Dołączenie: 13 Lut 2015, 17:28
Ostatnio był: 18 Lip 2016, 16:12
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 36

PoprzedniaNastępna

Powróć do Tutoriale

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość