Zestaw artefaktów.

Wszyscy bali się premiery kolejnej gry z serii Stalker. Nikt nie potrafił odpowiedzieć na pytanie: co wpisać w tym cholernym opisie?
Regulamin forum
Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu.
Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Logi tagujemy w [ CODE ][/ CODE ].

Jeżeli chcesz zadać pytanie na temat fabuły, to sprawdź najpierw, czy odpowiedzi nie znajdziesz w SOLUCJI.

Zestaw artefaktów.

Postprzez Lone Drifter w 18 Lip 2018, 14:15

Jak w temacie. Stalkerska braci doradźcie jaki zestaw artefaktów byłby najbardziej przydatny w Zonie.
Poza tymi obniżającymi promieniowanie rzecz jasna :)
Awatar użytkownika
Lone Drifter
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 17 Mar 2016, 21:42
Ostatnio był: 18 Lip 2018, 15:47
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: Zestaw artefaktów.

Postprzez PRZEMEK ŁOWCA w 28 Lip 2018, 09:50

Dla mnie bardzo ważna była Złota Rybka pozwalająca zwiększyć masę ekwipunku o 12 kg, bo niestety żeby zarobić na zbieraniu sprzętu w Zewiku trzeba było targać tony, by choć minimalnie wyjść na plus. Polecam również Świetlik, rzadki artefakt chemiczny, najlepiej regenerujący zdrowie ze wszystkich "obiektów" Jeżeli nosisz kombinezony z więcej niż dwoma pojemnikami doradzałbym również kompas, zdradzę iż w grze są 2 sztuki, z tego jedna dla gracza. Poza tym zawsze nosiłem zapas artefaktów w plecaku na wypadek spotkania mocniejszych anomalii; Były to:
-Kula Ognista
-Błysk
-Kamienna Krew
-Kamienny Kwiat(na kontrolera)
Jesteśmy Szturmowcami. Żyjemy Razem, Walczymy Razem i Umieramy Razem. Swoje życie poświęciliśmy Służbie.
,,Pogadamy później. Podczas emisji dostaję szczękościsku"- Porucznik Podorozny
„Nie ma rozpaczliwych sytuacji. Są tylko zdesperowani ludzie”.- Heinz Guderian
POWIEDZMY SOBIE UCZCIWIE : Podobnego S.T.A.L.K.E.R.A jak te 3 części już nie będzie. Trzeba zdławić w sobie ten ból i przyjąć to do wiadomości, że S.T.A.L.K.E.R. 2 MOŻE NAS ZAWIEŚĆ.
Możesz stracić wiarę w innych, ale nigdy w samego siebie- Optimus Prime
Ci ludzie pustyni miotający meblami kuchennymi to prawdziwe sku*wysyny matki natury. - Opis Burerów.
Awatar użytkownika
PRZEMEK ŁOWCA
Tropiciel

Posty: 205
Dołączenie: 03 Paź 2014, 20:18
Ostatnio był: 10 Lis 2022, 00:22
Miejscowość: Pralnia Samoobsługowa Prypeć
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 32

Re: Zestaw artefaktów.

Postprzez DarkMouse01 w 20 Wrz 2018, 12:49

2xbąbel, na promieniowanie
złota rybka na wagę ekwipunku
śnieżynka aby szybciej sp*erdalać przed nibypsami


taki build to ja rozumie.... jeszcze na maksa ulepszony bułat z hełmem sfera i możesz ciosać
CHEEKI BREEKI IV DAMKE!!!!!
Awatar użytkownika
DarkMouse01
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 18 Wrz 2017, 07:59
Ostatnio był: 10 Sty 2019, 18:42
Miejscowość: Posterunek bandytów w dolinie mroku
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 2

Re: Zestaw artefaktów.

Postprzez KOSHI w 21 Wrz 2018, 08:30

W podstawowym COP artefakty może coś dają na początku, potem są mało istotne po dorwaniu lepszego pancerza, szczególnie Sevy. Jeśli już, to idzie się w jeden typ. Albo koks na wagę do farmienia +32kg (najlepszy), regenerację staminy (więcej biegania) albo w odp. na ogień bo te anomalie są najsilniejsze i szybko psują pancerz. Odp. na prąd jest bezużyteczna bo rzuca się śrubkami i omija wyładowania, promieniowania PSI prawie się nie odczuwa w grze (walka z kontrolerem i 1 anomalia w grze a jeszcze jest psi bloker). Na chemię jest antidotum i większość lepszych pancerzy daje sobie z nią bezproblemowo radę, a na grawitacyjne nie ma rady - omijać. Regeneracja zdrowia i leczenie ran - bezużyteczne. Po kilku godz. grania masz bandaży i apteczek z pół szpitala. Ja zawsze biorę Sevę i rozwijam w niej 5 slotów na arty, chemię i promieniowanie a reszta co kto lubi. W miarę wytrzymała na mutki i NPC i świetna do anomalii. Nie trzeba zmieniać pancerza, jedynie wymieniam zestaw artów z tych do farmienia na ten do zbierania artów ogniowych lub na zestaw do regeneracji staminy na słabsze anomalie, żeby szybciej je oblecieć.
Image
Awatar użytkownika
KOSHI
Opowiadacz

Posty: 1324
Dołączenie: 16 Paź 2010, 13:13
Ostatnio był: 15 Kwi 2023, 20:25
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 649


Powróć do Pytania i odpowiedzi

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości