[GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje w produkcji" służy do dyskutowania o modyfikacjach, które są w trakcie procesu tworzenia. Nie piszemy, ani nie zadajemy tutaj żadnych pytań odnośnie modyfikacji ukończonych (gotowych)!
Przy tworzeniu tematu nowego, jego nazwa powinna wyglądać tak:
[Nazwa moda] krótki opis/tekst, np. [Cebul mod] by Stalker.pl

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez SkullDagger w 22 Lis 2012, 23:09

Można by zrobić żeby z czasem sweterek i rece ulegały zniszczeniu/pobrudzeniu:)
Tylko ciekawe jakby się zmieniał wygląd po ubraniu pancerza.
I5-3570K 3,40Ghz 3,80Ghz in Turbo
GA B75M-D3V GoodRam 8GB 1600Mhz
GTX 660 2GB Win 7 64bit
Awatar użytkownika
SkullDagger
Ekspert

Posty: 881
Dołączenie: 26 Sie 2011, 01:04
Ostatnio był: 09 Paź 2022, 19:48
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 63

Reklamy Google

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez BJ Blazkowicz w 22 Lis 2012, 23:14

Z punktu widzenia silnika - niewykonalne. Hud nie ma "połączenia" ze światem gry jak np w CoJ: BiB czy Falloucie. Jest tylko modelem generowanym na pierwszym planie.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez r_populik w 23 Lis 2012, 00:11

Dlaczego niewykonalne ? Kwestia potraktowania sweterka jako kombinezonu, dorobienia kilku modeli łapek o różnym stopniu zużycia i napisania skryptu, który podmieniałby modele łapek w zależności od zużycia. Ruscy nie takie już rzeczy robili. Pytanie tylko, czy dla takiego szczegółu warto się w to bawić. Moim zdaniem nie.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 29 Wrz 2022, 22:03
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez vandr w 23 Lis 2012, 11:24

Fajnym smaczkiem byłoby jeszcze dorobienie "szarpania" kamerą przy przeładowywaniu i wyciąganiu broni.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez BJ Blazkowicz w 23 Lis 2012, 18:47

Obejrzyj pierwsze filmiki, tam to jest, widać to zwłaszcza przy nożu i makarowie.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez djcycu w 23 Lis 2012, 19:54

r_populik napisał(a):Pytanie tylko, czy dla takiego szczegółu warto się w to bawić. Moim zdaniem nie.

Moim zdaniem nie... Silnikowi przyjdzie dźwigać jeszcze kolejne tony modeli co go w końcu zamuli i dostaniemy NS albo MISERY jak kto woli :P W każdym razie wymagania skoczą w górę i nie każdemu będzie dane nacieszyć się bajerami. Same animacje strasznie przypadły mi do gustu. Miło będzie jak to ujrzy już światło dzienne a ja ujrzę to na swoim dysku :E

PS: Czy to robota tego samego autora co robił tego LR300 z bajerami?
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez Junx w 23 Lis 2012, 20:40

djcycu napisał(a):PS: Czy to robota tego samego autora co robił tego LR300 z bajerami?


Nie autorem LR-300 jest Dester, a temat o jego modzie jest tutaj http://www.stalker-portal.ru/forums.php?m=posts&q=10438
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje.

Postprzez vandr w 23 Lis 2012, 21:06

djcycu napisał(a): dostaniemy NS albo MISERY jak kto woli :P


Ale...dlaczego porównujesz Misery z Soljanką? :) Przecież jak chodzi o awaryjność to dwa inne światy. Chyba, że chodzi o ficzery, to w jakimś tam malutkim procencie się zgodzę.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Lebrenekka w 28 Lut 2013, 18:54

Wiadomo coś kiedy mod wyjdzie? Patrząc na te animacje język do d*%y ucieka.
Darz Bór!
Awatar użytkownika
Lebrenekka
Stalker

Posty: 70
Dołączenie: 27 Lut 2011, 13:31
Ostatnio był: 04 Wrz 2019, 12:04
Miejscowość: Polska
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 1

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 28 Lut 2013, 23:34

Jak na razie autor twierdzi że mod jest gotowy w 20% i nie będzie żadnych beta testów itp. bo po prostu nie chce wypuszczać nieskończonego moda.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez Gizbarus w 01 Mar 2013, 09:18

Jak wygląda sprawa z zaimplementowaniem tych animacji do innych modów? Będzie możliwe, czy za dużo roboty?
A czy TY już przeczytałeś i oceniłeś moją twórczość?
"Samotność w Zonie" - nadal kontynuowana.
"Dawno temu w Zonie" - tylko dla weteranów forum.
"Za późno" - czerwona część cyklu "Kolory Zony"
"Akurat o czasie" - biała część cyklu "Kolory Zony"
"Za wcześnie" - niebieska część cyklu "Kolory Zony"
"Pęknięte Zwierciadło" - mini-cykl o Zonie w wersji noir
Awatar użytkownika
Gizbarus
Opowiadacz

Posty: 2895
Dołączenie: 18 Paź 2011, 16:44
Ostatnio był: 20 Sty 2024, 22:24
Miejscowość: Zadupie Mniejsze Wybudowania Kolonia II
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 854

Re: [GUNSLINGER mod] Nowe i lepsze animacje

Postprzez BJ Blazkowicz w 01 Mar 2013, 10:06

Podejrzewam że nie będzie tak źle w modach które nie dodają nowych broni. Mod jak wiadomo podmienia rękawy i ręce więc "stara broń" prawdopodobnie powykrzywia stare modele rąk bo nowe mają inny układ kości (jeżeli dodał je jako nowe modele a nie jako podmianki to wtedy nie będzie problemu).
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości