[Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez Pitomafia w 06 Sie 2010, 15:58

Wygląda na to że FN2000 od Żwawego modzik psuje i wyskakuje ci właśnie taki bugtrap. Musisz po prostu nie ulepszać tej broni :E :E :E .
Znane są tysiące sposobów zabijania czasu, ale nikt nie wie jak go wskrzesić.

— Albert Einstein
Awatar użytkownika
Pitomafia
Stalker

Posty: 82
Dołączenie: 05 Cze 2010, 14:27
Ostatnio był: 06 Sie 2014, 13:44
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 4

Reklamy Google

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez Striełok215 w 11 Wrz 2010, 13:37

Mam moda na ulepszanie bez narzędzi, myślicie że się nie pogryzą :?:
Jeśli nie jesteś kretyNEM to tego nie czytaj:
:

Ha ha Kretyn :D !!!
Awatar użytkownika
Striełok215
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 19 Maj 2010, 20:18
Ostatnio był: 21 Lis 2010, 17:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: PMm
Kozaki: 2

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez Drewno w 11 Wrz 2010, 16:23

nie pogryzą się... nie ma problemu z połączeniem tych 2ch modów...
:

nic ciekawego tu nie znajdziesz
Awatar użytkownika
Drewno
Kot

Posty: 39
Dołączenie: 21 Sty 2010, 16:54
Ostatnio był: 27 Lut 2014, 23:20
Miejscowość: Zaton
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 1

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez Striełok215 w 11 Wrz 2010, 19:33

Tak wiem sprawdziłem to :D
Jeśli nie jesteś kretyNEM to tego nie czytaj:
:

Ha ha Kretyn :D !!!
Awatar użytkownika
Striełok215
Stalker

Posty: 104
Dołączenie: 19 Maj 2010, 20:18
Ostatnio był: 21 Lis 2010, 17:59
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: PMm
Kozaki: 2

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez Eli89 w 07 Lut 2011, 14:31

Drodzy moi, powiedzcie co robić z takim bugiem, mod działa, można wszystko ulepszyć, ale jak chcę zmienić lokacje wyskakuje mi bugtrap z takim opisem:

xrEngine.exe caused BREAKPOINT in module "E:\THQ\S.T.A.L.K.E.R. - Call of Prypat\bin\xrCore.dll" at 0023:00A2E01E, xrDebug::backend()+174 byte(s)

EAX=2D87B620 EBX=2DF7C324 ECX=2D87B628 EDX=2D87B7A1
ESI=00A588C8 EDI=04778D70 FLG=00000216
EBP=00A0337C ESP=00A02370 EIP=00A2E01E
CS=0023 DS=002B SS=002B ES=002B FS=0053 GS=002B

dodam ponadto, że nie mam innego moda zainstalowanego prócz tego...

edit: dodam tylko że problem jest przy chęci wejścia do prypeci, natomiast podróż między zatonem a janowem jest bezproblemowa

Eli89
Wygnany z Zony

Posty: 4
Dołączenie: 04 Wrz 2008, 21:56
Ostatnio był: 20 Maj 2011, 10:46
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Striker
Kozaki: 0

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez atikabubu w 07 Lut 2011, 14:53

A pirat czy oryginał? Na każdą wersję jest inny sposób.
Fiat justitia ruat caelum
W10 x64 / Ryzen 3600 4.2 GHz/ Gigabyte GTX 1070 / 16 GB DDR 4
Pierwszy opek/ LA Persona (Firefox) / Hińskie bajki obejrzane
Awatar użytkownika
atikabubu
Very Important Stalker

Posty: 1459
Dołączenie: 23 Lut 2008, 13:10
Ostatnio był: 27 Paź 2024, 22:01
Miejscowość: Zajebista
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RP-74
Kozaki: 569

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez Cromm Cruac w 07 Lut 2011, 16:39

I zastanów się nad odpowiedzią na pytanie ati-ego :D Bo chyba się domyślam jaka jest odpowiedź na wersję 'p'
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 26 Paź 2024, 20:55
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez adamosen w 09 Lut 2011, 16:22

a czy działałoby z modem Władca zony?
adamosen
Kot

Posty: 13
Dołączenie: 24 Sie 2010, 18:10
Ostatnio był: 29 Wrz 2016, 20:39
Frakcja: Monolit
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: -1

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez ArcGOne w 28 Kwi 2011, 09:48

Witam Kamraci. :wink:
Generalnie mam pytanko odnośnie powyższego Moda.
Mianowicie Sprawdzał ktoś czy nie gryzie się on z Modami które niestandardowo dodają pancerze i bronie np. BasMOD, ARS MOD, Restored MOD itp? (i jeśli nie) to czy da się je ulepszać również?
Pytanie może i nie najwyższych lotów, ale ostatnie dni spędziłem na dobieraniu innych modyfikacji i chciałbym troszkę pograć wreszcie, odpowiedź tutaj zaoszczędziłaby mi zabiegów kopiowania i rozpoczynania nowej gry;p. Dlatego zwracam się z tym pytaniem do Was Koledzy bo wiem, nie jedno już widzieliście, przeżyliście i przetestowaliście przemierzając Zonę.

Z góry dzięki.

P.S. Moja ciekawska natura każe mi spytać nawiązując do zdań wyżej - Jaka to ta subtelna różnica w sposobach na wersję oryginalną, a pirata?:)

Pozdrawiam ArcGOne.
__________Nie liczy się siła rażenia, a siła wywieranego wrażenia
Image
Awatar użytkownika
ArcGOne
Kot

Posty: 20
Dołączenie: 20 Kwi 2011, 09:15
Ostatnio był: 11 Lis 2011, 13:35
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 16

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez nidaros w 01 Gru 2012, 18:47

Mógłby ktoś dać linka? Stary nie działa :/
Awatar użytkownika
nidaros
Kot

Posty: 5
Dołączenie: 19 Lis 2011, 23:38
Ostatnio był: 12 Kwi 2018, 17:34
Kozaki: 0

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez Rozdupnik w 08 Lut 2013, 21:08

Podłączam się do prośby. Może ktoś upnąć tego moda? nigdzie go nie ma.
Rozdupnik
Stalker

Posty: 188
Dołączenie: 02 Lut 2012, 23:03
Ostatnio był: 22 Wrz 2015, 16:47
Kozaki: 3

Re: [Full Upgrades for Weapons and Armors Mod (1.0)]

Postprzez Daredzio w 04 Mar 2013, 12:31

Ja też proszę, mógłby ktoś reupload zrobić ?
Daredzio
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 10 Wrz 2011, 22:18
Ostatnio był: 02 Kwi 2013, 19:01
Miejscowość: Prypeć
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 7 gości