[Frosty Wind CoP]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez Maku w 02 Lis 2011, 01:56

Nie dało by rady podmienić wody na mapie jakąś teksturą podobną do lodu? Bardziej niż na zimę mod wygląda na jesień ze śniegiem.
"Nie masz co robić, nudzi się Ci? Kup sobie kij i po jajach się bij" - 52
Awatar użytkownika
Maku
Tropiciel

Posty: 219
Dołączenie: 31 Paź 2009, 21:01
Ostatnio był: 15 Cze 2014, 20:15
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U Special
Kozaki: 16

Reklamy Google

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez Junx w 02 Lis 2011, 08:56

Da się podmienić już mam odpowiednie tekstury.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez fliso888 w 02 Lis 2011, 14:49

Tekstury? Jak wgrasz tą teksturę odpowiadającą za wodę (lód) to nie będzie najlepiej wyglądać. Będzie to wyglądać gibająca jak się woda . Będzie chyba trzeba przerabiać configi lub animacje (wg mnie) :wink: :|
Ostatnio edytowany przez fliso888, 02 Lis 2011, 14:55, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
fliso888
Stalker

Posty: 90
Dołączenie: 30 Gru 2010, 22:55
Ostatnio był: 24 Maj 2014, 09:30
Miejscowość: OKOŃ
Frakcja: Powinność
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 5

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez vandr w 02 Lis 2011, 14:52

I chyba shadery odpowiedzialne za wodę ale nie jestem pewien.
TAJAG JUDYN
HAZBAZ
SEKODYN!
vandr
Modder

Posty: 3876
Dołączenie: 21 Lut 2011, 14:18
Ostatnio był: 12 Lis 2023, 13:28
Kozaki: 1747

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez Cromm Cruac w 02 Lis 2011, 16:09

'gibająca' się woda jest teksturą: water_dudv_*.dds i water_normal_*.dds
To są mapy wypukłości. Wystarczy zamienić wszystkie tą samą teksturą i przestanie się 'gibać'.

Tyle, że NPCe będą się w tym 'lodzie' zapadać.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez Junx w 02 Lis 2011, 18:35

W praniu tak to wygląda.

Image Image Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez Cromm Cruac w 02 Lis 2011, 21:26

To to jest w końcu lód czy woda? Bo jak lód to za ciemny. Powinien być przykryty nawianym śniegiem.
No i za bardzo się wzór powtarza, widać to zwłaszcza na dużych powierzchniach.

A screenshoty to rób za dnia bo nic nie widać :)
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez BJ Blazkowicz w 02 Lis 2011, 22:27

W Winter of Death 2.0 jest lód po którym można łazić i zaje*iste burze śnieżne. Zrób coś takiego, bo w tyle za sowietami zostajesz.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez Cromm Cruac w 03 Lis 2011, 10:43

Burze śnieżne powiadasz... interesujące. A co na to lekarz? :)
A tak poważnie to muszę w takim razie sprawdzić jak je zrobili bo zacząłem kiedyś robić zimową wersję Absolutów i AtmosFeara ale się wyłożyłem właśnie na padającym śniegu. Nie mogłem zrobić takiego z którego byłbym zadowolony.

A w ogóle to jest tyle tych zimowych modów, że nie wiem czy kolejny jest potrzebny.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez Junx w 03 Lis 2011, 11:08

Coś będę kombinował z tymi burzami. Moim zdaniem potrzebny z tego względu, że Winter of death 3.0 nie pójdzie na byle czym, więc robię moda na słabsze kompy. Mam tylko problem jeszcze z animacja saiga i dźwiękiem otoczenia, ale coś z tym się zrobi.


Uwaga:

Data premiery moda zostaje przesunięta z powodów dopracowania go.

PS. Fliso888 już dodałem twoje tekstury :D

Image Image Image Image
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez BJ Blazkowicz w 03 Lis 2011, 12:36

Cromm: to jak mam inaczej to nazwać? :E
http://up.oblivionlost.pl/images/133108 ... 909632.jpg

Tekstury broni do kitu, szron powinien być stopiony przynajmniej w miejscu w którym dłoń styka się z bronią.
Image
Voiton laulut soi ainiaan!
Awatar użytkownika
BJ Blazkowicz
Przewodnik

Posty: 977
Dołączenie: 17 Mar 2009, 15:42
Ostatnio był: 10 Gru 2023, 23:39
Miejscowość: Zamek Wolfenstein
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Kora-919
Kozaki: 520

Re: [Frosty Wind] 2.1 Final

Postprzez Junx w 03 Lis 2011, 14:40

BJ czepiasz się szczegółów :P Jak na zielonego do dobrze mi idzie z tym modem i jak już wspomniałem jeszcze zmienię go bo wymaga dopracowania.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 08 Cze 2024, 00:45
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości