[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 10 Paź 2010, 09:25

Artefakt "Bazyliszek" znalazłem podczas wykonywania misji dla handlarza w Janowie. Trzeba pozabijać snajperów, a potem gonić ich szefa. Dobiegnie on do miejsca, gdzie jest misja z Burerami, a potem wystarczy go zabić. No i schowek tam właśnie się pojawi. Ale! Ja akurat wtedy zdobyłem 50 exp, może w nagrodę mi się tam pojawił.

Bazyliszek - artefakt ten wszystko wzmacnia, nie ma żadnych wad.
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Shael w 10 Paź 2010, 16:16

Może ktoś wyciąć z tego bronie ?
Image
Awatar użytkownika
Shael
Stalker

Posty: 74
Dołączenie: 05 Paź 2009, 15:24
Ostatnio był: 01 Mar 2020, 09:23
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SGI 5k
Kozaki: 1

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WheeljackSPW w 10 Paź 2010, 16:32

Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Fender w 11 Paź 2010, 08:17

Mógłby ktoś jeszcze raz podesłać link z fixem przy podchodzeniu do najemników w jupiterze, nie mogę znaleźć :P
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 11 Paź 2010, 11:16

aduh napisał(a):Jeszcze jak by się dało wrzucić absolute_structures i absolute_nature byłoby idealnie.
Da się zrobić ?

Absolute Structures i Nature to tylko tekstury więc je po prostu zainstaluj. Nie gryzą się z niczym.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez aduh w 11 Paź 2010, 13:46

Cromm Cruac napisał(a):
aduh napisał(a):Jeszcze jak by się dało wrzucić absolute_structures i absolute_nature byłoby idealnie.
Da się zrobić ?

Absolute Structures i Nature to tylko tekstury więc je po prostu zainstaluj. Nie gryzą się z niczym.


niestety po zainstalowaniu plików w gamedata po wczytaniu save'a nastepuje bluescreen ...
czy ma to może związek z tym, ze w opcjach graficznych mam ustawione pelne oswietlenie rozszerzone (dx9) ?
p.s. gra na czystym Sigerous Mod 1.6 (z fixem) pracuje bezproblemowo
aduh
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 13 Wrz 2008, 13:07
Ostatnio był: 07 Maj 2017, 21:07
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Fender w 11 Paź 2010, 14:25

Mam pytanie odnośnie instalacji modów. Zainstalowałem SMG i folder gamedtata znajduje się w katalogu stalkera. Jeżeli zmienię nazwę folderu - mod nie działa. Gdybym chciał do tego wrzucić mod na niemieckie dialogi najemników jak to zrobić? gamedaty nie mogę wrzucić bo taki folder już się znajduje, a ze zmienioną nazwą nie działa. Próbowałem robić "schodki" czyli do jednej gamedaty wpakować drugą , niestety nie działa, wiecie jak można zrobić tak żeby działało ? ( np jak bym chciał zainstalować więcej niż 1 mod )
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WheeljackSPW w 11 Paź 2010, 15:14

Wklej jeden na drugi, tylko uważaj, żeby nie było wspólnych plików. Jeśli będą trzeba ja połączyć, ale zanim to zrobisz radzę się trochę pobawić w modowanie, żebyś wiedział co i jak. :)
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Fender w 11 Paź 2010, 16:32

Jeden na drugi tzn do jednej gamedaty drugą ? Bo niestety ale takie coś nie działa :(
Awatar użytkownika
Fender
Tropiciel

Posty: 259
Dołączenie: 26 Wrz 2010, 12:38
Ostatnio był: 22 Paź 2023, 06:35
Miejscowość: Przedmieścia Limańska
Frakcja: Naukowcy
Ulubiona broń: Viper 5 9x18
Kozaki: 90

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez WheeljackSPW w 11 Paź 2010, 17:59

No nadpisujesz tą nową na ta starą. Nie działa bo widocznie są jakieś wspólne pliki. ;)
Awatar użytkownika
WheeljackSPW
Administrator

Posty: 1918
Dołączenie: 13 Kwi 2009, 18:52
Ostatnio był: 03 Cze 2024, 10:41
Miejscowość: Fraktal
Ulubiona broń: GP 37
Kozaki: 722

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 11 Paź 2010, 18:39

aduh napisał(a):
Cromm Cruac napisał(a):
aduh napisał(a):Jeszcze jak by się dało wrzucić absolute_structures i absolute_nature byłoby idealnie.
Da się zrobić ?

Absolute Structures i Nature to tylko tekstury więc je po prostu zainstaluj. Nie gryzą się z niczym.


niestety po zainstalowaniu plików w gamedata po wczytaniu save'a nastepuje bluescreen ...
czy ma to może związek z tym, ze w opcjach graficznych mam ustawione pelne oswietlenie rozszerzone (dx9) ?
p.s. gra na czystym Sigerous Mod 1.6 (z fixem) pracuje bezproblemowo

Eee. no ja gram na DX9 (rozszerzone) i nie mam żadnych problemów a co chwile instaluję inną wersję Nature jak mi się już jakaś pora roku znudzi.
O CTD to już słyszałem z powodu niewystarczjącej ilości RAMu ale blue screen???
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez aduh w 11 Paź 2010, 19:16

Cromm Cruac napisał(a):Eee. no ja gram na DX9 (rozszerzone) i nie mam żadnych problemów a co chwile instaluję inną wersję Nature jak mi się już jakaś pora roku znudzi.
O CTD to już słyszałem z powodu niewystarczjącej ilości RAMu ale blue screen???


tak bluescreen - wczytuje sie mapa, dochodzi do konca i nagle bach bluescreen. jest to jedyna gra, ktora powoduje
takie cos w moim systemie (a troche gier na kompie jest)
4GB DDRII + Intel QuadQore 9550 + GTX 460 (stery 258.96)
Windows 7 x64

update:
structures - działa
nature 1.1 / 1.2 - blue screen

update2:
nature 1.1/1.2 - mod działa ale większość plików z katalogu \gamedata\textures\detail musiałem usunąć (to one powodują zwis lub blue screen); nie chce mi się sprawdzać po kolei, który z plików ale na pewno więcej niż jeden;
w tej chwili w katalogu \gamedata\textures\detail pozostawiłem pliki: z serii _beton, _brick, _dirt, _earth, _rock i _skin - gra działa
reszta plików z tego katalogu (nie jestem pewien czy wszystkie) powoduje crash systemu
aduh
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 13 Wrz 2008, 13:07
Ostatnio był: 07 Maj 2017, 21:07
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość