[Sigerous Mod COP] SGM Mod

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 12 Paź 2010, 11:21

A jaki proces powoduje bluscreena? Powinno być napisane w ostatniej linii. Bo możliwe, że sterownik grafy sobie nie radzi z za dużą bitmapą. Np te z serii _grnd są dość duże, zwłaszcz asphalt.
Albo jedna z bitmap jest uszkodzona. Sprawdz jakimś dds-viewerem bitmapy z katalogu detail.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Reklamy Google

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Inkwizytor w 12 Paź 2010, 14:57

Bezimienny, a mógłbyś zapodać screena z lokalizacją, bo sprawdziłem wszystkie okoliczne schowki, a artu ani widu, ani słychu.
Inkwizytor
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 11 Sty 2010, 21:58
Ostatnio był: 21 Maj 2012, 19:49
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 12 Paź 2010, 16:04

Postaram się. Ta lokacja nazywa się bodajże "Wschodni Tunel".
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez aduh w 12 Paź 2010, 16:11

Cromm Cruac napisał(a):A jaki proces powoduje bluscreena? Powinno być napisane w ostatniej linii. Bo możliwe, że sterownik grafy sobie nie radzi z za dużą bitmapą. Np te z serii _grnd są dość duże, zwłaszcz asphalt.
Albo jedna z bitmap jest uszkodzona. Sprawdz jakimś dds-viewerem bitmapy z katalogu detail.


Na tych samych sterownikach i na tym samym systemie przeszedłem w całości Zew Prypeci z zainstalowanym pełnym modem Nature + Structures + AtmosFear 2.1 bez ani jednego zwisu.
Dopiero po instalacji Sigerous Mod zaczeła sie moja przygoda z blue screenem w win7 tudziez czasem z zwykłym zwisem procesu xrengine :D
p.s. tak sie uparłem na instalacje nature i structures bo według mnie bez tych modów gra wygląda strasznie ubogo ;)
aduh
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 13 Wrz 2008, 13:07
Ostatnio był: 07 Maj 2017, 21:07
Frakcja: Bandyci
Ulubiona broń: Lightened IL 86
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Inkwizytor w 12 Paź 2010, 16:31

Jeszcze zanim będziesz robił screeny to mam jedno pytanie. Skrytka znajduje się W tunelu czy jego okolicach?
Inkwizytor
Kot

Posty: 42
Dołączenie: 11 Sty 2010, 21:58
Ostatnio był: 21 Maj 2012, 19:49
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Cromm Cruac w 12 Paź 2010, 16:52

aduh napisał(a):Na tych samych sterownikach i na tym samym systemie przeszedłem w całości Zew Prypeci z zainstalowanym pełnym modem Nature + Structures + AtmosFear 2.1 bez ani jednego zwisu.

Czyli to raczej SGM ma jakiś problem. Może to RAM bo na pewno SGM ma dużo większe wymagania niż wanilka.
Sprawdź jaki proces powoduje BSODa.
Image

"Twoja opowieść mnie znudziła albowiem nie była o mnie" - Król Julian
Awatar użytkownika
Cromm Cruac
Modder

Posty: 2542
Dołączenie: 22 Sty 2010, 19:01
Ostatnio był: 01 Cze 2024, 23:08
Miejscowość: Londyn / Bielsko-Biała
Kozaki: 1077

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez bezimienny4 w 12 Paź 2010, 17:15

Tam nie ma tunelu. Przejście jest "zamurowane".
A skrytka jest w krzaku tuż obok tunelu.
"Kill him"
Awatar użytkownika
bezimienny4
Stalker

Posty: 118
Dołączenie: 04 Cze 2009, 19:31
Ostatnio był: 21 Wrz 2013, 12:49
Miejscowość: Lublin
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Akm 74/2U
Kozaki: 3

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Wienia w 20 Paź 2010, 21:49

modzidło genialne, gorąco polecam, szczególnie tym którzy lubią dużo questów, uzbrojenia, osiągnięć i specjalne schoweczki :)
Ostatnio edytowany przez Wienia, 26 Paź 2010, 14:51, edytowano w sumie 1 raz
Awatar użytkownika
Wienia
Kot

Posty: 21
Dołączenie: 29 Maj 2010, 21:06
Ostatnio był: 28 Paź 2014, 00:41
Miejscowość: Nowy Sącz
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 2

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Delat w 24 Paź 2010, 13:26

Panowie z pierwszego linku pobiera mi sie ten mod w wersji 1.7 czy to wystarczy ? Czy bede potrzebował pobrać je po kolei od wersji 1.4 wraz ze wszytkimi fixami ? Ta 1.7 ma 300 mb spakowana.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Keldorn WistBlade w 24 Paź 2010, 17:25

Delat napisał(a):Panowie z pierwszego linku pobiera mi sie ten mod w wersji 1.7 czy to wystarczy ? Czy bede potrzebował pobrać je po kolei od wersji 1.4 wraz ze wszytkimi fixami ? Ta 1.7 ma 300 mb spakowana.


Dołączam się do pytania ponieważ jest dość sporo linków i nie wiem czy mam ściągać od 1.4 czy styknie tylko 1.6 ver.
Czy PL do 1.6 będzie działać na 1.7 ? sprawdził ktoś już to.
Apropo pokaz slajdów nie działa tzn. 403 error.
Pod download 1.4.5 jest wersja 1.7 jakby ktoś pytał.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Delat w 24 Paź 2010, 22:07

No tak, ta wersja 1.7. Wpakowałem gamedate to folderu gry, gra się odpaliła bez zarzutów no to ok, pobrałem spolszczenie 1.6 odpalam dalej chodzi bez zarzutów i jest po polsku. Pytanie tylko czy to wystarczy ? Odzwyczaiłem sie od grafiki Zewu. W modach do Cienia była lepsza :D Ale ogólnie mod nie wygląda źle.
Obawiałem się, że będę mieć problemy z nim ale nie zmieniałem nic w plikach, nic nie patchowałem i jest ok.
Awatar użytkownika
Delat
Stalker

Posty: 96
Dołączenie: 28 Mar 2009, 22:43
Ostatnio był: 14 Paź 2014, 10:55
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Sniper VLA
Kozaki: 0

Re: [Sigerous Mod COP]

Postprzez Keldorn WistBlade w 25 Paź 2010, 21:35

Ostatecznie udało mi się nagrać tego moda bo były wcześniej problemy ze spolszczeniem do 1.6 dopiero po nagraniu tego z fixem działa modzik. Po nagraniu spadł mi fps i to dość zauważalnie bez moda gra chodziła płynnie a na tych samych ustawieniach muli :/ Gram na 1.7 z pl 1.6 bez innych dodatków.

Edit:
Kurde nie wiem o co chodzi ustawiłem kilka różnych schematów w opcjach i tnie dalej nawet na statycznym oświetleniu, nawet ustawiłem all na minimal :/ Podstawka śmiga prawie na maxa bez lagów a ten mod nie wiem co ma w sobie takiego że wyciska mi fps. Na tym statku gdzie jest obóz stalkerów mam pokaz slajdów.
Awatar użytkownika
Keldorn WistBlade
Tropiciel

Posty: 257
Dołączenie: 28 Wrz 2007, 10:44
Ostatnio był: 14 Cze 2023, 12:36
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 9

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 2 gości