[MISERY]

Regulamin forum
Dział "Modyfikacje Gotowe" służy do dyskusji o modyfikacjach, które już są stworzone lub do zadawania pytań na ich temat. Znajdziemy tutaj również linki do ściągnięcia modyfikacji (które powinny, a raczej muszą być w pierwszym poście tematu danej modyfikacji).

Przy zadawaniu pytania związanego z problemem dotyczącym modyfikacji, prosimy o podawanie treści całego loga błędu - koniecznie w tagu [CODE].

Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Lokalizacja logów:
Windows XP - C:\Documents and Settings\All Users\Moje dokumenty\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Windows Vista/7 - C:\Users\Public\Documents\S.T.A.L.K.E.R. - Zew Prypeci\logs\xray_nazwaużytkownika.log
Steam - X:\Program Files (x86)\Steam\SteamApps\common\Stalker Call of Pripyat\_appdata_\logs

Pytania na temat modyfikacji zadajemy w wątku dla niej stworzonym lub tworzymy nowy, jeśli takowego nie ma.

Gdy chcemy założyć nowy wątek, obowiązkowe jest przeczytanie tego tematu.

Re: [MISERY]

Postprzez Nightwolf w 07 Gru 2019, 19:53

Czołem stalkerzy!

Gdzie w plikach Misery 2.1.1 mogę nadawać nieśmiertelność/zwiększyć HP do absurdalnych wartości NPC-om? Chciałbym mieć spory zasięg A-life (jeśli nie obejmujący całą mapę aby uniknąć "doładowywania" jej fragmentów), aby kiedyś móc strzelać z karabinu snajperskiego na snajperskich dystansach (taki np. SWD - zasięg skuteczny: 600-800 metrów, maksymalny: 1300 metrów. źródło: internety), ale nie chciałbym aby NPC tacy jak Noe ginęli od przypadkowych mutantów/bandytów (zwłaszcza zanim ukończę zadania z nimi związane).
W vanilli, jeśli celuje się przez takiego SWD, widać jak mutanty i bandyci się poruszają ale nie reagują na pociski, które do nich ślemy, Same pociski też nie robią im najmniejszej krzywdy, ponieważ są poza zasięgiem A-life; są "offline" (przynajmniej tak mi się wydaje).
Ale zwiększenie zasięgu A-life spowoduje śmierć ważnych dla zadań (czy to głównych, czy pobocznych) NPC-ów.
A na mapie Jupiter jest parę takich fajnych miejscówek, które całkiem zacnie wznoszą się ponad okoliczny teren: cementownia (przy bagnach, w podstawce są tam narzędzia dla Azota), wieża chłodnicza, wieża z Oazą...

+ pytanie jeszcze na koniec: da się zmienić zasięg A-life w środku gry? Pamiętam że chyba się dało przy instalacji Misery, kiedy wybieraliśmy opcjonalne komponenty i ustawienia moda.
Nightwolf
Kot

Posty: 6
Dołączenie: 29 Gru 2016, 14:00
Ostatnio był: 08 Gru 2019, 15:27
Frakcja: Samotnicy
Kozaki: 1

Reklamy Google

Re: [MISERY]

Postprzez Plaargath w 29 Mar 2020, 23:59

Nightwolf napisał(a):da się zmienić zasięg A-life w środku gry?


Tak. Switch distance ustawiasz w %\gamedata\configs\alife.ltx
Kod: Zaznacz wszystko
switch_distance

podajesz w metrach.
Image Image

Merkantylizm, srerkantylizm.
Awatar użytkownika
Plaargath
Weteran

Posty: 653
Dołączenie: 23 Mar 2010, 15:12
Ostatnio był: 03 Kwi 2022, 22:03
Kozaki: 234

Re: [MISERY]

Postprzez volfee1988 w 25 Lip 2020, 23:50

Witam serdecznie mam problem ze schowkiem kombinezonu świt jestem na stacji benzynowej i go nie ma przeszperałem cały dach czy jest możliwe aby w modzie poprostu został usunięty z góry dziekuje za odpowiedź
volfee1988
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 25 Lip 2020, 23:45
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Pilot w 28 Lip 2020, 15:09

Na pewno został usunięty. Zdecydowana większość starych schowków jest usunięta i stworzono nowe.
Awatar użytkownika
Pilot
Łowca

Posty: 434
Dołączenie: 26 Lip 2010, 14:34
Ostatnio był: 18 Lip 2021, 12:12
Miejscowość: Red Forest
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: F1 Grenade
Kozaki: 43

Re: [MISERY]

Postprzez volfee1988 w 29 Lip 2020, 00:02

No właśnie poczytałem trochę i to prawda i w sumie dobrze jest ciekawiej bo więcej człowiek exploruje terenu. a teraz po zakupie Ghillie i zdobyciu( skalp:) ) TRG-42 w misjii z najemnikami eksploracja terenu to czysta przyjemnośćw w v2.2.1 ten kombinezon po rozkminieniu mechaniki jego działania zapewnia nam swego rodzaju swobode działania i nietykalność(w misji z najemnikami te niby "autoboty" które cię niby spotują z 300M i walą w łeb dosłownie biegali po mnie i nie mogli mnie wykryć to samo tyczy nawet kontrolerów mam fajne screenshooty pokazujące iż piszę tu prawdę a TGR cóż 1shoot1kill teraz biegam po Zatonie za skalpami i artami i zbieram na upki i nie zaczne jupitera puki mój zestaw nie bedzie na Full Tj. TGR 42+ tłumik, Vis(Alternatywny)+tłumik( bo polski i w grze naprawdę bardzo dobry gnat celny z dużym magazynkiem, niebywale niezawodny,z bliskiej odległości 1shoot1kill AUG+Tłumik(altrnatywa dla snajpy w nagłych sytuacjach których w Nędzy jest ogrom XD) TOZ 34( na szybkie polowania gdy brakuje pare groszy do czegoś blisko bezpiecznych przystanii;) ) wszystko full up i lornetka(już mam na full up :)),bardzo pomocna w przeglądzie sytuacji) kombinezon, wiadomo. Co do Ghillie wiadmo łączna cena z przeróbkami to istna fortuna ale nie wyobrażam sobie innego wyboru dla Snajpera tym bardziej że zona w Nędzy wymaga od gracza rozważnej gry na dystans z możliwością jak najdłuższego pozostania nie wykrytym bądź szybkiego ukrycia i zmylenia tropu po odkryciu bo 4 psiaki bądź 2 smarki na otwartym terenie robią Cię w sekunde a bywają chwile szczególnie podczas emisjii że i 5 cię goni XD cóz wiele gry przede mną ale i do STALKERA 2 pewnie jeszcze trochę czasu Pozdrawiam :)
volfee1988
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 25 Lip 2020, 23:45
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez czeresniaczek1 w 19 Sie 2020, 15:30

Świeżo po reinstalce gry zainstalowałem moda i przy uruchomieniu taki błąd:

Kod: Zaznacz wszystko
FATAL ERROR
 
[error]Expression    : fatal error
[error]Function      : CModelPool::Instance_Load
[error]File          : D:\prog_repository\sources\trunk\Layers\xrRender\ModelPool.cpp
[error]Line          : 117
[error]Description   : <no expression>
[error]Arguments     : Can't find model file 'dynamics\weapons\wpn_rpkpak\wpn_rpk74.ogf'.
 

stack trace:
Awatar użytkownika
czeresniaczek1
Tropiciel

Posty: 303
Dołączenie: 08 Lut 2009, 01:15
Ostatnio był: 19 Sie 2020, 15:30
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: TRs 301
Kozaki: 6

Re: [MISERY]

Postprzez washimek w 03 Cze 2021, 17:07

Witam,
Przychodzę do was z pewnym problemem.
Ogrywam obecnie "misery 2.2.1 bez dodatkowych modów" i napotkałem krytyczny błąd. Otóż, gdy docieram na teren fabryki jupiter, gra się natychmiastowo wyłącza. (Xray Engine 1.6 has stopped working) Zmieniałem już w pliku Alife współczynnik Switch_distance na 20, natomiast zmieniło się jedynie to, że na teren fabryki mogę wejść lecz gdy zbliżam się do głównego wejścia do budynku fabryki, gra tak samo się wyłącza. (Xray eng...)
Doczytałem na różnych forach, że to prawdopodobnie wina zbyt dużej ilości mutantów, na tym terenie.
Pragnę dodać, iż cały zaton przebrnąłem bez żadnych błędów.
Prosiłbym o jakiekolwiek rozwiązanie, pomoc, bo szkoda tracić 35 godzin spędzonych w gierce.
Awatar użytkownika
washimek
Kot

Posty: 1
Dołączenie: 03 Cze 2021, 16:59
Ostatnio był: 01 Sty 1970, 02:00
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: RGD-5 Grenade
Kozaki: 0

Re: [MISERY]

Postprzez Bylu w 11 Lip 2022, 16:41

Wątek umarł! Trochę szkoda, bo Misery to dla mnie dalej najlepsza modyfikacja. Ale może istnieje szansa, że ktoś mi podpowie co można dokleić do ostatniej wersji PL z lektorem.

PS Jeżeli ktokolwiek ma jakieś problemy techniczne z czystą wersją tej modyfikacji to na 99% jest to wina słabego/leciwego sprzętu. Wynika to z moich długoletnich obserwacji:)
Awatar użytkownika
Bylu
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 10 Cze 2017, 15:10
Ostatnio był: 17 Lip 2022, 20:31
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 4

Re: [MISERY]

Postprzez trolololo w 23 Wrz 2022, 13:06

Bylu napisał(a):Wątek umarł! Trochę szkoda, bo Misery to dla mnie dalej najlepsza modyfikacja. Ale może istnieje szansa, że ktoś mi podpowie co można dokleić do ostatniej wersji PL z lektorem.


Rolę Misery przejęło trochę Anomaly które czerpie z niego garściami. A do Zewu wraca się tylko raz na jakiś czas bo większość zna go na wylot

Do Misery polecam Absolute Nature od Cromma. Oryginalnie jest w strasznie pusto i szaro a ten mod trochę to naprawia
Deszczyk pada , RAM mi zjada...

Za ten post trolololo otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive Mruk, Trikster.
trolololo
Legenda

Posty: 1106
Dołączenie: 25 Wrz 2013, 13:03
Ostatnio był: 24 Mar 2023, 18:36
Miejscowość: Na granicy LTE
Frakcja: Wojskowi Stalkerzy
Ulubiona broń: "Tunder" 5.45
Kozaki: 118

Poprzednia

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 11 gości