[PYTANIE] Nie wykluczające się ulepszenia.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] Nie wykluczające się ulepszenia.

Postprzez djcycu w 02 Mar 2012, 01:26

Szukałem i albo źle szukałem albo najprościej nie znalazłem :/ No więc tak jak w temacie... Jak zrobić i przy czym grzebnąć by mi się nie wykluczały modyfikacje broni, kombinezonu i hełmu? Załóżmy mam do wyboru celność i szybkostrzelność lecz ja chcę obie opcje. Widziałem mody ale nie chcę moda tylko chcę posiąść tą wiedzę i stworzyć to sam.
Szczegółowe mapy do S.T.A.L.K.E.R Zew Prypeci

In nomine Patris, et Filii, et Spiritus Sancti. Amen
Awatar użytkownika
djcycu
Monolit

Posty: 3533
Dołączenie: 17 Wrz 2009, 16:38
Ostatnio był: 12 Sty 2021, 21:51
Miejscowość: "Łosiek"
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Tunder S14
Kozaki: 775

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Nie wykluczające się ulepszenia.

Postprzez MatrixSTR w 02 Mar 2012, 01:35

Najprościej będzie jak ściągniesz moda który to zmienia i zobaczysz jak to jest zrobione :)

Nie jestem pewien czy czasem nie odpowiadają za to ostatnie linijki w configach, np.
Kod: Zaznacz wszystko
[up_gr_firstab_helm_battle]
elements                = up_firsta_helm_battle

[up_gr_firstcd_helm_battle]
elements                = up_firstc_helm_battle, up_firstd_helm_battle

[up_gr_firstef_helm_battle]
elements                = up_firste_helm_battle

[up_gr_seconab_helm_battle]
elements                = up_secona_helm_battle

[up_gr_seconcd_helm_battle]
elements                = up_seconc_helm_battle, up_second_helm_battle

[up_gr_seconef_helm_battle]
elements                = up_secone_helm_battle


znajdują się one w folderach:
Kod: Zaznacz wszystko
configs\misc\outfit_upgrades

Kod: Zaznacz wszystko
configs\weapons\upgrades


Bawiłem się tym po premierze Zewu więc teraz nie pamiętam dokładniej :(
Awatar użytkownika
MatrixSTR
Modder

Posty: 1097
Dołączenie: 26 Maj 2009, 23:44
Ostatnio był: 07 Maj 2025, 20:23
Miejscowość: Gdzieś Daleko W Wielkopolsce
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 277

Re: [PYTANIE] Nie wykluczające się ulepszenia.

Postprzez scigacz1975 w 02 Mar 2012, 01:47

To co podał @Matrix plus odpowiadające im sekcje w configach broni i outfit.ltx

Ściągnij sobie to http://62298.file4u.pl/download/2990343 ... _reskin.7z - wypakuj i porównaj z oryginałem to szybko zaczaisz
Awatar użytkownika
scigacz1975
Monolit

Posty: 3243
Dołączenie: 29 Sty 2010, 00:26
Ostatnio był: 15 Mar 2025, 23:03
Miejscowość: Stalowa Wola
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 926

Re: [PYTANIE] Nie wykluczające się ulepszenia.

Postprzez kubekpop w 02 Mar 2012, 08:50

viewtopic.php?f=48&t=9412&p=169698&hilit=full+upgrades#p169698 Zasada jest bardzo podobna. Rozdzielasz powiązane ulepszenia na dwa różne i tworzysz te sekcje tak, jak tam. Wystarczy odrobina intuicji żeby przerobić to pod COP. I to co wyżej napisali, ale jest to związane z tym co Ci podałem.
Awatar użytkownika
kubekpop
Przewodnik

Posty: 956
Dołączenie: 05 Sty 2011, 20:56
Ostatnio był: 05 Lut 2020, 11:37
Miejscowość: Warszawa
Frakcja: Czyste Niebo
Ulubiona broń: UDP Compact
Kozaki: 160


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość