W SOC można to zmienić w konfigach mutantów i - patrząc na rozpakowany COP - widzę, że tu też są te linijki, więc na Twoim miejscu spróbowałbym edytować w plikach mutantów (configs/creatures) te linijki
- Kod: Zaznacz wszystko
Spawn_Inventory_Item_Section = ;mutant_krovosos_jaw
Spawn_Inventory_Item_Probability = 0.0
Tutaj przykład dla pijawki. Pierwsza linijka to nazwa części mutanta, a druga określa prawdopodobieństwo znalezienia części w ciele pijawki. Ustaw sobie wartość na 1.0, a powinieneś za każdym razem znajdować w ciele pijawki trofeum. Aha, w pierwszej linijce usuń średnik po znaku równości. Całość powinna wyglądać tak
- Kod: Zaznacz wszystko
Spawn_Inventory_Item_Section = mutant_krovosos_jaw
Spawn_Inventory_Item_Probability = 1.0
Edit: Właśnie przeglądałem pliki konfiguracyjne w COP i nie znalazłem tam żadnych plików opisujących części ciała mutantów. Piszę o tym, bo takie pliki powinny być, chyba że twórcy ostatniego Stalkera zrezygnowali już na początku z tego elementu gry i dlatego nie ma po plikach śladu, a to oznacza, że jeśli wykonasz zabiegi o których pisałem wyżej to możesz się spodziewać wylotu na pulpit.
Jeżeli się mylę, to proszę żeby mnie ktoś poprawił.