[PYTANIE] Wypadanie częsci ciał mutantów

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] Wypadanie częsci ciał mutantów

Postprzez Gulgoi w 05 Maj 2012, 16:08

Witam może ktoś z was wie gdzie i jak mozna edytować wypadanie części mutantów w modzie sgm, nie pisze w jakiej wersji moda bo to chyba nie ma znaczenia. Chcialbym aby te ,,częśći" wypadały za każdym razem ale nie wiem jak to wykonac chcoc szukałem po plikach ale nic z tego mi nie wyszło niestety :/
Gulgoi
Kot

Posty: 9
Dołączenie: 08 Mar 2010, 17:32
Ostatnio był: 20 Wrz 2020, 03:09
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: SVUmk2
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: [PYTANIE] Wypadanie częsci ciał mutantów

Postprzez nelson82 w 05 Maj 2012, 16:19

W SOC można to zmienić w konfigach mutantów i - patrząc na rozpakowany COP - widzę, że tu też są te linijki, więc na Twoim miejscu spróbowałbym edytować w plikach mutantów (configs/creatures) te linijki
Kod: Zaznacz wszystko
Spawn_Inventory_Item_Section = ;mutant_krovosos_jaw
Spawn_Inventory_Item_Probability = 0.0
Tutaj przykład dla pijawki. Pierwsza linijka to nazwa części mutanta, a druga określa prawdopodobieństwo znalezienia części w ciele pijawki. Ustaw sobie wartość na 1.0, a powinieneś za każdym razem znajdować w ciele pijawki trofeum. Aha, w pierwszej linijce usuń średnik po znaku równości. Całość powinna wyglądać tak
Kod: Zaznacz wszystko
Spawn_Inventory_Item_Section = mutant_krovosos_jaw
Spawn_Inventory_Item_Probability = 1.0


Edit: Właśnie przeglądałem pliki konfiguracyjne w COP i nie znalazłem tam żadnych plików opisujących części ciała mutantów. Piszę o tym, bo takie pliki powinny być, chyba że twórcy ostatniego Stalkera zrezygnowali już na początku z tego elementu gry i dlatego nie ma po plikach śladu, a to oznacza, że jeśli wykonasz zabiegi o których pisałem wyżej to możesz się spodziewać wylotu na pulpit.
Jeżeli się mylę, to proszę żeby mnie ktoś poprawił.
łatwiej już nie będzie
Awatar użytkownika
nelson82
Łowca

Posty: 505
Dołączenie: 16 Paź 2011, 00:09
Ostatnio był: 13 Paź 2019, 11:44
Ulubiona broń: --
Kozaki: 130

Re: [PYTANIE] Wypadanie częsci ciał mutantów

Postprzez r_populik w 06 Maj 2012, 20:13

W waniliowym COPie nie ma wypadania części z mutantów. Zależy więc z jakiego systemu korzysta mod SGM. Dla przykładu w modzie Mutant parts autorstwa fluffy22 za określenie szansy znalezienia części mutanta odpowiada skrypt o nazwie nz_loot.script. Proponuję przeszukać notepadem++ zawartość skryptów moda SGM wpisując np. mutant_part_dog_tail - być może natrafisz na właściwy skrypt w tym modzie.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [PYTANIE] Wypadanie częsci ciał mutantów

Postprzez Junx w 16 Cze 2012, 23:28

Może mały odkop, ale tutaj masz w/w mod, mutant parts:

http://www.mediafire.com/?5aybglwaqau3a8d
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358

Re: [PYTANIE] Wypadanie częsci ciał mutantów

Postprzez r_populik w 05 Sie 2012, 21:31

Żeby nie zakładać nowego tematu napiszę tutaj. Czy ktoś natknął się kiedykolwiek na mod na lootowanie mutantów w COP, w którym umiejętność tę posiadają również NPC (w sensie, że NPCe też wyrzynają części z ubitych stworów). Flacha za namiar na coś w tym temacie.
Awatar użytkownika
r_populik
Modder

Posty: 789
Dołączenie: 26 Mar 2010, 12:45
Ostatnio był: 27 Mar 2025, 14:46
Miejscowość: okolice stolicy
Kozaki: 263

Re: [PYTANIE] Wypadanie częsci ciał mutantów

Postprzez Junx w 05 Sie 2012, 21:40

Poszukaj w A.I. Tweaks jest to samo co MSO tylko trochę inaczej "zrobione" być może tutaj coś takiego będzie, lecz pewności nie mam.
Ryzen 5600x || 32gb DDR4 || RTX 2080 Super
Awatar użytkownika
Junx
Modder

Posty: 2341
Dołączenie: 15 Kwi 2008, 09:39
Ostatnio był: 17 Maj 2025, 23:36
Miejscowość: Na co Ci to :)
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper Rifle SVDm2
Kozaki: 358


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość