[PYTANIE] Mutanty i nie tylko

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

[PYTANIE] Mutanty i nie tylko

Postprzez Messiah w 01 Lis 2009, 14:33

Jak zwiększyć ich ilość na mapach? Bo trochę tak pusto się porobiło, nie ma do kogo postrzelać :/


A jak zwiększyć ilość wrogich stalkerów? (Monolit (?), najemnicy)


@edit

Aha, tak przy okazji, jak zrobić, żeby dało się jednocześnie nosić exo i hełm?

Wiem że to noobish rozwiązanie, ale z tego co zauważyłem to player i tak chodzi bez hełmu (?!)
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Reklamy Google

Re: Pyt. dotyczące mutantów

Postprzez Czaro w 01 Lis 2009, 21:14

Messiah napisał(a):Jak zwiększyć ich ilość na mapach? Bo trochę tak pusto się porobiło, nie ma do kogo postrzelać :/
A jak zwiększyć ilość wrogich stalkerów? (Monolit (?), najemnicy)

Należy zedytować spawn'a. Na forum znajdują się poradniki, które wszystko Ci objaśnią.
Wystarczy poszukać :wink:.

- - -

Messiah napisał(a):Aha, tak przy okazji, jak zrobić, żeby dało się jednocześnie nosić exo i hełm?

Zmień wpis:

helmet_avaliable = false
na:
helmet_avaliable = true

- - -

Messiah napisał(a):...z tego co zauważyłem to player i tak chodzi bez hełmu (?!)

Ten mod to zmienia :wink:.

Jeśli zależy Ci na tym, żeby bohater nosił hełm (a nie będziesz miał ochoty grać na moim modzie), to informuję, że po wydaniu udostępnie plik, który wprowadzi tą zmianę. :wink:.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24

Re: Pyt. dotyczące mutantów

Postprzez Messiah w 01 Lis 2009, 21:21

Ok, ale to jest dodawanie nowych mutantów po rozpoczęciu gry :P A jak ja je wybiję, to znowu będzie pusto :D

Nie da się jakoś przyśpieszyć ich respawnu? Bo one się pojawiają, ale w malych ilościach...

Ale i tak dzięki
Awatar użytkownika
Messiah
Tropiciel

Posty: 338
Dołączenie: 20 Sie 2008, 20:44
Ostatnio był: 22 Lip 2013, 23:47
Miejscowość: Łódź
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: FT 200M
Kozaki: 3

Re: Pyt. dotyczące mutantów

Postprzez Czaro w 01 Lis 2009, 21:53

Messiah napisał(a):Ok, ale to jest dodawanie nowych mutantów po rozpoczęciu gry :P A jak ja je wybiję, to znowu będzie pusto :D

Miałem na myśli dodanie większej ilości mutantów, aby wystarczyło ich, żeby zaspokoić twoją rządzę zabijania :P.
Lepiej milczeć, narażając się na podejrzenie o głupotę, niż odezwać się i rozwiać wszelkie wątpliwości.
Czaro
Weteran

Posty: 558
Dołączenie: 18 Wrz 2008, 18:34
Ostatnio był: 15 Mar 2018, 22:14
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Akm 74/2
Kozaki: 24


Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość