visual = dynamics\weapons\wpn_abakan\wpn_abakan.ogf
item_visual = dynamics\weapons\wpn_abakan\wpn_abakan_hud.ogf
additional_inventory_weight = 10 (dodatkowy ciężar)
additional_inventory_weight2 = 10 (jak wyżej)
impulse_threshold = 200 (siła uderzenia)
strike_impulse = 200 (j/w)
radius = 2
health_restore_speed = 0.0002 (przywracanie zdrowia, jeżeli -0.0002 to powoduje utratę)
radiation_restore_speed = -0.003 (eliminacja radiacji - promieniowania z organizmu)
satiety_restore_speed = 0.2 (usuwanie głodu)
power_restore_speed = 0.00099 (regeneracja siły)
bleeding_restore_speed = 0.001 (regeneracja krwawienia)
power_loss = -0.001 (ograniczenie straty siły)
hit_absorbation_sect = af_dummy_dummy_absorbation
[af_dummy_dummy_absorbation]
burn_immunity = 0.0136 (odporność na ogień, jeżeli -0.0136 to zwiększa obrażenia)
strike_immunity = 0.0136 (na zadrapania)
shock_immunity = 0.0310 (na elektro)
wound_immunity = 0.0136 (nie pamiętam)
radiation_immunity = 0.002 (na radiację - promieniowanie)
telepatic_immunity = 0.007 (na kontrolera i psycho)
chemical_burn_immunity = 0.0136 (oparzenia chemiczne)
explosion_immunity = 0.005 (wybuch)
fire_wound_immunity = 0.005 (postrzał)
Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 4 gości