MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Regulamin forum
Dział "Tworzenie Modyfikacji" służy do zadawania pytań odnośnie tworzenia modyfikacji, edytowania plików gry, oraz pisania tzw. tutoriali, czyli poradników odnośnie modyfikowania gry.
Nie zadajemy tutaj pytań odnośnie modyfikacji gotowych (nie dyskutujemy o nich!), prócz prób ich połączenia etc.


Przy cytowaniu plików *.LTX stosować tag [SYNTAX="ini"], przy cytowaniu plików *.script [SYNTAX="lua"] a przy cytowaniu plików *.xml - [SYNTAX="xml"].

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez marsic w 23 Lip 2013, 15:22

Nie, gra nie wywala.
Po prostu nie widzę żadnych zmian u handlarzy po mojej edycji ich configów ;)
marsic
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 25 Gru 2008, 18:03
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 18:15
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Reklamy Google

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez Pangia w 23 Lip 2013, 18:04

Pangia napisał(a):co najwyżej mogłeś je w złym miejscu umieścić

No chyba że Misery w jakiś inny sposób ładuje pliki. Poczekaj na Kuda albo innego fachmena, co się babrał godzinami w mniej lub bardziej gównianych modach, bo mu się podstawka nie podobała, może będzie wiedział więcej.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez marsic w 24 Lip 2013, 12:36

Ok.
Poczekamy zobaczymy, a tym czasem nie rezygnuję z tego i dzisiaj znowu spróbuję.
A MISERY 2.0 nadchodzi wielkimi krokami ;-)
marsic
Kot

Posty: 16
Dołączenie: 25 Gru 2008, 18:03
Ostatnio był: 07 Sie 2013, 18:15
Frakcja: Najemnicy
Ulubiona broń: --
Kozaki: 0

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez Verio w 27 Lip 2013, 22:42

W pliku odpowiadającym za handlarza poszukaj linijki [supplies_generic] i tam dpoisz broń czy inne przedmioty które chcesz kupić
Verio
Kot

Posty: 12
Dołączenie: 14 Lip 2013, 09:30
Ostatnio był: 05 Maj 2014, 13:04
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Vintar BC
Kozaki: 0

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez _zapalony w 06 Maj 2014, 03:53

Witam, odświeżam temat ponieważ brak tu rozwiązania problemu, nad którym sam spędziłem już pół dnia i nocy :)
Skupiłem się na sig550 i medyku w skadowsku. Pozmieniałem wszystkie NO TRADE na 1, 1 w pliku trade_zat_b22_stalker_medic w folderze gamedata/configs/misc/trade. Dodam że gram jedynie na modzie MISERY. Słowem, próbowałem wszystkiego o czym zostało napisane powyżej.

Posunąłem się nawet do tego że w pliku secret_zaton odnalazłem skrytkę bodajże nr 22, którą zidentyfikowałem po itemie jaki jest jej przypisany: meinkampf. Jest tylko taki szkopuł że podmieniając słowo meinkampf na 1wpn_sig550 nic nie uzyskałem. W skrytce wciąż jest ta sama książka. Zacząłem nową grę i pobiegłem sprawdzić łódkę - nic się nie zmieniło.

Także byłbym wielce rad i na pewno uraczę wirtualnym piwkiem każdego specjalistę, ktory udzieliłby mi podpowiedzi, jak zrobić, aby item pokazał się u handlarza. Najlepiej na przykładzie tego siga :E
Awatar użytkownika
_zapalony
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 23:07
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez Pangia w 06 Maj 2014, 12:48

Znaczy się, chcesz kupić Siga od Wstrząsa?
http://www53.zippyshare.com/v/360533/file.html
Pobierz sobie i porównaj, co zrobiłeś i spróbuj sam odgadnąć, czemu nie wyszło.
A co do schowków to te pliki określają chyba co się w danym schowku znajduje, żeby po wyzbieraniu wszystkiego pojawiła się informacja, że zebrałeś ze schowka wszystko – aby zmienić rzeczy, jakie się tam pojawiają, musiałbyć edytować all.spawn, a to nie jest zdecydowanie warte zachodu.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez _zapalony w 06 Maj 2014, 12:59

Dzięki! Porównałem sobie ( rozumiem że u Ciebie jest tak skonfigurowane, że sig550 u tego handlarza jest) i mam następujące różnice:
ja pozamieniałem NO TRADE na 1, 1
Ty zostawiłeś NO TRADE a tylko dopisałeś przed tym = 1, 1
Czyli zrobię tak jak Ty masz, choć na logikę w ogóle tego nie czaję :P

Na samym dole miałem tak samo dopisane, jak Ty.

Powiedz, mogę sobie skopiować i zamienić mój plik Twoim i normalnie pod Misery będzie mi działało tak jak chciałem?
W każdym bądź razie, właśnie to robię i zaraz napiszę czy w końcu podziałało :)

Dzięki co do porady ze skrytkami, podmienię z powrotem na to co było, żeby sobie jakoś gry nie popsuć i nie będę dalej w tych plikach mieszał.


EDIT: U Wstrząsa wciąż jedynie mały zestaw apteczek i kilka badziewi, nic nowego nie pojawiło się u nikogo.
Czy powinienem zedytować jeszcze jakiś inny plik? Co może powodować, że te zmiany które mam od Ciebie nie działają? Czy ta broń pojawi się dopiero po osiągnięciu przeze mnie jakiegoś poziomu?
Awatar użytkownika
_zapalony
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 23:07
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez Pangia w 06 Maj 2014, 13:24

@Asaimp
Nagroda miesiąca za nieczytanie postów.

_zapalony napisał(a):Dzięki! Porównałem sobie ( rozumiem że u Ciebie jest tak skonfigurowane, że sig550 u tego handlarza jest) i mam następujące różnice:
ja pozamieniałem NO TRADE na 1, 1
Ty zostawiłeś NO TRADE a tylko dopisałeś przed tym = 1, 1
Czyli zrobię tak jak Ty masz, choć na logikę w ogóle tego nie czaję :P

To proste. To, co jest za średnikiem (;) nie jest odczytywane przez grę, można to traktować jako komentarz do pliku, linii, wartości itd.
Z kolei u handlarzy zawsze będą sekcje z kupowaniem i sprzedawaniem. Te z kupowaniem konfigurują, za ile handlarz będzie odkupywał od ciebie daną rzecz. Ustawienie 1,1 sprawi, że dostaniesz za towar tyle, ile jest ustawiona jego wartość w odpowiednim pliku konfiguracyjnym (czyli 100% wartości), 2,1 da 200% itd. Dodajesz obie wartości, dzielisz na dwa i dostajesz stosunek pieniędzy za sprzedaż do wartości. Przykład:
Makarow za 400 rubli, ustawienie 1, 0.35 --> za PMa w stanie 100% (bo uszkodzenie też odgrywa rolę) dostaniesz 400*0,675=270 rubli.
Z kolei sekcje ze sprzedawaniem określają, ile handlarz będzie miał danego towaru i jaka szansa jest na pojawienie się danej rzeczy. Ustawienie 1,1 da efekt w postaci jednego Makarowa ze 100% szansą na pojawienie się u handlarza. 1, 0.5 dałoby 50% szans na jednego Makarowa, a 2, 0.5 50% szans na jednego PMa i 50% szans na drugiego PMa (gra to zlicza odrębnie dla każdego przedmiotu).
Nie do końca zagłębiałem się w pliki handlarzy w Zewie Prypeci, a tam jeszcze jest sekcja [discount] i zdaje się, że ona właśnie odpowiada za procent wartości, jaki gra przyjmuje przy kupowaniu przedmiotu przez gracza.

Fiuu, chociaż raz udało mi się zobaczyć edita zanim wysłałem posta. :)
http://www15.zippyshare.com/v/37625975/file.html
A teraz? Bo zdaje się, że w jednej z sekcji nie dopisałem co trzeba i przez to nie było efektu.
Proszę państwa, sto pięćdziesiąt kilometrów na godzinę w ciągu kilku sekund, wspaniały wynik. Gdyby w ten sposób można było wypie*dolić z polskiej polityki tych wszystkich śmieci z Okrągłego Stołu, Leszka Millera, byłoby… cudownie i każdemu bym ku*wa kupił po takim Ferrari, byleby w piz*u pojechali tym PROSTO do swojego ukochanego… Izraela. SYJONIŚCI Europy, jedźcie do siebie! Pozdrawiam, Zbigniew Stonoga. Nie jestem antysemitą!

Za ten post Pangia otrzymał następujące punkty reputacji:
Positive _zapalony.
Awatar użytkownika
Pangia
Monolit

Posty: 4280
Dołączenie: 27 Maj 2012, 10:49
Ostatnio był: 28 Lis 2017, 19:49
Miejscowość: Kukle Karakańskie
Ulubiona broń: TOZ34
Kozaki: 854

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez _zapalony w 06 Maj 2014, 13:32

Działa! Dzięki Ci wielkie mistrzu :) Czyli wszystkiemu winna była ostatnia linijka z sigiem :D
Zaraz to sobie dokładnie przestudiuję, żeby na przyszłość wiedzieć co i jak :)

Z tymi cenami i wartościami już mniej więcej wszystko wiem, po przeczytaniu kilku tematów wraz z tym na forum :)
Awatar użytkownika
_zapalony
Kot

Posty: 24
Dołączenie: 17 Kwi 2014, 23:07
Ostatnio był: 21 Lut 2020, 22:08
Frakcja: Samotnicy
Ulubiona broń: Sniper SGI
Kozaki: 2

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez Kantralier w 20 Wrz 2014, 23:46

Hej jestem nowy na forum i też chciałem się pobawić wszystkim, ale nie mogę się dobrać do tych wzorów jak to powinno wyglądać i albo gdzieś nie zrozumiałem, albo gdzieś zlamiłem, bo pisałem według instr. na forum i nadal nie mogę sobie kupić np. gausa w pierwszych godzinach w zonie.


P.S Żeby nie było misery przeszedłem około 20 razy każdą klasą na każdy możliwy sposób oprócz oazy bo nie mogę jej zlokalizować będę wdzięczny za info gdzie ona jest ( bo w plikach gry widziałem art serce oazy )?
Kantralier
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Wrz 2014, 23:38
Ostatnio był: 26 Wrz 2014, 21:59
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez Krzyk19 w 21 Wrz 2014, 03:27

W ogóle nie szukałem oazy na Misery. To się nada? http://m.youtube.com/watch?v=O9olHHtgfTc
Krzyk19
Tropiciel

Posty: 347
Dołączenie: 25 Sty 2014, 19:48
Ostatnio był: 02 Sty 2018, 11:38
Miejscowość: Szczecin
Frakcja: Wojsko
Ulubiona broń: Obokan
Kozaki: 53

Re: MISERY Mod - wszystko u handlarzy.

Postprzez Kantralier w 21 Wrz 2014, 17:01

A co z tymi editami dla handlarzy jest ktoś kto to potrafi i jest w stanie to mi podasłać pod misery 2.1.1
Kantralier
Kot

Posty: 3
Dołączenie: 20 Wrz 2014, 23:38
Ostatnio był: 26 Wrz 2014, 21:59
Frakcja: Wolność
Ulubiona broń: Gauss Gun
Kozaki: 0

PoprzedniaNastępna

Powróć do Zew Prypeci

Kto jest na forum

Użytkownicy przeglądający to forum: Brak zarejestrowanych użytkowników oraz 1 gość